9. bölüm

759 54 7
                                    

Jennie den
Gözlerimi açtığımda hiçbirşey hayırlayamıyordum. Etrafa baktığımda herşeyi yeni idrak ediyordum. O kişi beni sandalyeye baglamış ağzımı bağlamıştı. Etraf baya rutubetliydi. Kapı açıldı ve içeri o piç girdi. Benden ne istiyor acaba. "Bana neden böyle yaptın jennie!" Ne demek istediğini anlamaya çalışıyordum. Bir anda bağırdı. "KONUŞSANA NEDEN! NEDEN!" Ve konuşmaya devam etti. "Hatırlıyormusun sana seni seviyorum demiştim sende bende seni seviyorum demiştin. O an sana sarılmıştım ve benim hayatımı yıkacak cumleyi söyledin "sen cok iyi bir arkadaşsın" ama ben seni hic bir zaman arkadaş olarak sevmedim. Ben hep senin aşkınla yanıp tutuştum. Ama sen bunu hic anlamadın. Sen ne kadar acimasız ve kadsar bir kızmışsin be jennie! Şuan seni bir hamlede oldürebilirim." O anda bıcaği boynuma dayadı. Ve yavasca geri cekti. "Ama ben seni daha hala cok seviyorum. Ama sen daha hala bana karşılık vermiyorsun." Dedi ve kapıyı kitleyip gitti. Amansen kimsin! Sen o olamazsın degilmi. Ben bunlari düşünürken dısarıdan jungkookun sesini duydum. "JENNIE JENNIE NERDESIN!!" Ben cevap vermek istiyordum ama ağzım baglı olduğu ićin konusamıyordum. Umarım burda olduğumu hisseder. Birden kapı kırıldı ve iceri jungkook girdi. Benim ellerimdeki ve agzımdaki ipleri çözdü ve bana cok sıkı bir sekilde sarildı. "Nasilsın, birseyin varmi sana bunu kim yaptı." Ben " bilmiyorum ama iyiyim bana bir zarar vermedi." Bunu duyduğunda derinden bir ohhh cekti ve "özür dilerim cok ozür dilerim gitmene izin vermemeliydim. Ben sensiz yaşayamam jennie!" Bende ona sarıldim ve gittik. Yolda bana "istersen burdan gidebiliriz. Zaten yarın aksam geri gidecekmişiz. Müdürun işi çıkmış." Bende "olur" okulla beraber geri donelim dedim." Yolda kizlarla ve jiminde karsılaştik. Onlara iyi olduğumu söyledim ve otele geri gittik. Vardığimızda hava kararmışti. Jimin hiç konuşmuyordu. En azindan bir ozur dilemesini beklerdim. Odama geçtiğimde direk elime telefonu alıp luhani gorüntülü aradım. Telefonun acılmasını beklerken bir tandan onun olmaması icin dua ediyordum. Telefonu açti evet o değildi evindeydi. Neden aradığimi sordu bende evine varıp varmadiğını ögrenmek için aradım dedim ve biraz konuştuktan sonra telefonu kapatıp yatağa uzandım. Acaba kimdi. Benim aklimda binbir soru donerken bir anda uyuyakalmisım. Sabah kalktiğimda saat 6.30 du duşa girdim ve üzerime bunları giydim.

Nasıl olsa eve gidecektim rahat giyinmek istiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıl olsa eve gidecektim rahat giyinmek istiyordum.

Eve vardiğımızda ise hic konusmadan odama çıktım. Telefonumu elime aldım ve lisayı aradım
Tatlişa aranıyor...
Lisa telefona cevap vermemişti. Kizlarıda tek tek aradim kimse cevap vermiyordu. Bende bir film actım. Mutfaktan abur cuburlari aldim odama cıktım.
Artik gozlerim agrıyordu. Saate baktim gece 2 ydi yuh!!!
Kac film izlediģime baktım 6.
Belli zaten. Leptobu kapatip yataga yattım. Daha hic uykumu alamamışken alarmin sesiyle uyandim. Bugun cumaydı. Haftanin son günu olduğu icin gidoyordum. Duş alip uzerime bunlari giydim ve çiktım.

Ilk ders muzikti ve ben bu dersi cidden cok seviyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ilk ders muzikti ve ben bu dersi cidden cok seviyordum. Sesimin cok guzel olduğundan degil.ders zili caldiginda hoca iceri girdi ve gozü beni buldu. "Bayan jennie hosgeldiniz. İsterseniz sizin sesinizi bir dinleyebilirmiyiz." Ben "cok isterim ama benden once baska biri soylese. Ondan sonra ben soylesem." Hoca jimini cagırdı. Ne yani jiminin sesi guzel miydi. Hiç dinlememiştim ama bilemem. Jimin ve muzik? Degisık. Jimin ortaya bir sandalye cekti ve en cok sevdiğim şarkiyı söyledi. "Serendipity!!" Burdamedyayı dinleyin!!!

Sesi cidden cok guzeldi. Umarim agzım açık değildir. Hoca jimine teşekkur edip beni cağırdı. Ben kobeyye söyleyecektim

Bay min şaşırmış benziyordu. Teşekkür etti. Bende yerime oturdum. Zil caldığında jiminin yanina gittim. "Jimin sesin güzelmiş." Jimin bunu duyunca "yoksa benden ders vermemimi isticeksin. Cünku senin sesin berbet!" Suan aglamamak için kendimi zor tutuyordum. Bu dedigine uzüldüğüm için deģil çok sinirlendiğim için aglayacaktim ama ben jiminin yaninda aglayamazdım. "Jimin onun için değildi ses kaydedicini nerden aldın dicektim aslinda ama sozümü bitirmeme izin vermediģin için." Bunu dememle sınıfın hepsi güldü. Buda sana kapak olsun park jimin. Bende katila katila guldüm.

Jimin den
Aslinda sesi guzeldi. Hatta benimki kadar guzeldi. Ama bunu ona söyleyemezdim. Ama o gelip bana söylemişti bense onunla dalga geçtim. Eveet jennie ile dalga gecersen boyle olur. Ama ilk defa dınıfın hepsi bana gülmuştu yaptığı karsılıksız kalmayacaktı elbet ona oyle bir saka yapacağım ki neye ugradığinı saşıracak ve birdaha asla bana bulasamıyacak.

Bu bolüm biraz kisa oldu ama bundan sonraki bolumler heyecanli olacak. Onun için sık sık atlaya çalışacağım...

Yorum ve voteee

Bye bye♡

TESADÜFEN AŞK /JENMİN//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin