14. bölüm

679 41 20
                                    

Jennie den
Nedense jiminin yaninda kendimi hiç olmadıgım kadar iyi hissediyordum. Sanki kendini bana bağlıyordu. Aslinda bizim şuan neden birlikte olduğumuz hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.

Eve vardiğımızda gece yarısiydi. Jiminr iyi geceler dileyip odama çıktım. Bir sure sonra kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

Jimin den
Sabah saat beş gibi kalkmıştım. Odamda biraz oyalanıyordum. Kapınin açılma sesini duydum jennie olduğunu bildiğim için arkami dönmeden " buyur jennie birşey mi oldu." Ses gelmemişti. Ben tam arkamı donecektim ki maskeli bir adam basıma sert bir cisimle vurdu. En son hatırladığım arkasımda iki adam ve ellerinde ip olmasıydı.

Jennie den
Evde ki gürültü yüzunden tatlı uykumdan uyanmıştım. Bu cocuk evde arizona kertenkelesi gibi dans ediyor herhalde. Biraz sonra gürültu yerine evde sessizlik olmuştu. Merak ettim evi bir turladım ama yok. Jimin hicbir yerde yoktu. En son tekrar odasina girdim. Yerde bir not. -bunu sen istedin jennie! Sana benden başka sevgilin olmasin dedim. Yoksa sevdiğin adamları oldürurüm demiştim.- bu not bana ilk gelen notu hatirlatti. Ayni yaziyla yazıĺmısti. Kahretsin. Demek hersey o kagıtta yaziyordu. Neden acıp okumadım ki. Aptal kafam. Jiminin ölmesine neden olacaktım. Ama biz onunla sevgili degildik ki. Ne yapicağimi düsunurken. Yerde yipranmış bir kağıt gordüm. kağitta yol tarifi vardı. Demek ki bu kağıdı yanlişlikla düsîrmüsler. Trif edilen yer eski bir malikane. Buraya sıkıldıkça arkadaşlarla giderdik. Eski ve rutubetli bir yerdi. Hemen ustume birseyler giyip yola koyulacaktım ki.... araba yok! Kahretsin. Yuruyerek gitmek zorunda kalacağim. En azindan buraya uzak biryer degil. Ama hizli olmam lazımdı. Offff neden.

Jimin den
Gozletimi açtıgimda sandalyede oturuyordum ama bağli değildim. Tan kacmayi düsünup ayaga kalkmiştim ki biri boynuma bir dirsek atti ve yere yığıldım. Canım cidden çok acımıştı. Adam onüme gectiginde arkadindaki 10 kişiyi daha yeni farketmiştim. "Benden ne istiyorsunuz." Dememle tekme atmislardı. "Jennieye benimle sevgili olmasinı istedim ama o senin gibi bir itin sevgilisi olmuş." Ne!! Biz sevgili değildik ki. Suan hepsini dovmek istiyordum. Ondeki adam arkasini döndügunde guzel bir celme taktim ve onu yere düsürdüm.
hemen hızla ayaga kalktim ve digetleriyle bogusmaya basladim. Ama it sürüsü gibiydiler bitmiyorlardı. Sağ sol yumruk derke bir karnıma tekme attı. Digerı ise elimi ayağimı tuttu. Biri tam bana yumruk atacakti ki onlarin basi "o benim! Dokunmayin dedi." "Simdi.... sira sana geldi. O güzel yüzünü kan canağına çevirdigimde de bakalim jennie senden hoslanacakmi." Deyip tam yumruk atacakti ki " DURUUUNN!" Adam arkasıni dondü. "Kim dedi lan onu!" Herkes sesin geldigi yönu gosterdi. Ben dahil herkes karsımizdaki kişiye çok sasirmistik. Bu jennieydi biraz eğilmiş ellerini dizlerine koymuştu. Demek ki kosturmuş."lan bırakın onu. Yoksa hepinizi doverim." Adam bir kahkaha etti ve " ooyyy çok korktuk yaaa. Yuce jennie lütfen bizi bagisla." "Size birakın dedim. O benim sevgilim." Bu dedigine çok sasirmiştim. Biz ne ara sevgili olmustuk ki. Bu kiz benim olmemi mi bekliyor. Gelip biz sevgili degiliz demek yerine o benim sevgilim diyor yaaa!! "Bak jennie, seni sevdigimi biliyorsun ama neden ısrar ediyorsun." "Ben seni tanimiyorum. Anlamıyormusun piç." Ilk defa jennieyi kufrederken gormustüm. "Jennie seni burda mahvetmeleri bir isaretime bağlı." "Hadi hadi mahvetsinler de göreyim." Adam çok sinirlenmiş olacak ki adamlarına yürüyün işareti yaptı. Hepsi jennienin üzerine doğru geliyolardı. Jennie ye yaklaştıkları zaman jennie kaçmaya başladı. Ne yani kaçarak kurtulabileceğini mi sanıyor. Ama kiz tazı gibi koşuyor mubarek. Yetişmeleri imkansız. Adamlar yorulmuşa benziyorlardı. Jennie bundan yararlanıp enyakınındaki adama bir güzel yumruk geçirmesiyle adam yere yığıldı. Gözleri biraz korkmuştu. Bir piç jenniye yumruk atmiştı ama jennie nin sadece kafası yan dönmüstü. Ben diyordum zaten bu kızın kafasının içi taş diye. Ama şu var şuan jennie çok sinirli bir boz ayı gibi. Hepsini bir çırpıda hallermişti. Bende adam da çok şaşırmıştık. Jennie adamın yanına gitti ve "beni mahvetmeleri bir işaretine bağlı. Değilmi?" Jennie adama tekme attı ve yere yığılmasını sağladı. "Şimdi bakalım bu gizli kişi kimmiş."

TESADÜFEN AŞK /JENMİN//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin