12. bölüm

741 54 10
                                    

Jennie den
Kalktığimda sabah5.30 tu. Telefonumu elime aldım. Bir cevapsız arama iki mesaj kimden geldiğine baktım jungkook hiç konusacak durumda değildim. Mutfaga gidip birseyler atıştırdım. Duş alıp üstumü giydim.

Yüruyüş yapmak istiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüruyüş yapmak istiyordum. Sahile dogru yol aldım. Burasi tam bana gore biryer.

Yorulmuştum bir banka oturdum. Omzumda bir el hissettim. Arkamı dondüm sarhos bir adam. Bana bakarak "guzellik, benimle gelde seninle biraz eglenelim." Onume gecti ve elimden tuttu. Ayaga kalktım. "Oooo ne güzel sende mi gonüllüsün yoksa." Bunu dediği an yüzune bir yumruk gecirdim ve yere kapaklandı. Ayaga kalkti ve "bak haddini asma!" Ona tekraryumruk atacaktimki elimi tuttu ve dondürdu. Daha dogrusu dondurmeye calıştı. Sizce bu bilek hemen bükülür mü? Özel bolgesine bir tekme geçiridim. Sendeledi "bak bu yaptığin hiç olmadı güzelim. Böyle olursa cocuk yapamayız ki." Bir yumryk daha attim ve uzerine cikip yumrukamaya devam ettim. Yüzü kan çanagına dönmüstu. Ben daha vurmaya devam ediyordum ki biri belimden tutup bei uzaklastırdı. O sirada sarhoş adam kacmışti. Kim olduguna baktim JIMIN! "Jennie sakin ol adami az kalsin öldürüyordun. Ne bu halin." "Size mi soracağım bay park. Asıl sizin haliniz ne? Utanmadan birde karşimami cikiyorsunuz. Sizin yüzünuzu birdaha ASLA ama ASLA gormek istemiyorum" dedim asla lafinın uzerine bastirarak söylemiştim. Sonra ordan hizla uzaklaştim. Eve gittigimde bir guzel yataga uzandim elime telefonumu da aldım instagramda bir gonderi paylastım. Uzun zamandır paylaşmiyordum.

Kim_ jennie: seninle ne vakit geçiridik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim_ jennie: seninle ne vakit geçiridik.
Takıntılı_boy:jennie kim bu şanslı kisi. Onun yerinde olmak çok isterdim.
Tatlı_lisa: evet ya... ozlettin kendini.
Kim_jennie:seninle konuşmuyorum lisa.😡
Tatlı_lisa: yaa kanka

Acaba şomdi ne yapmaliydım. Bence yine kucuklerimin yaninda kalmaliydı. Evet bu iyi fikir hem yanima birkaç esya alip oraya gitmeliydim. En azibdan birkaç günluk.

Vardığımda bayan seriyle karşilastım. "Bayan jennie hosgeldiniz. Çocuklar sağ taraftaki odadalar." Ben onlarin bulundugu kapiyi actığimda hepsi birden "NOONA" diye bagırdılar. Hepsoyle sarildıktan sonra beni oturttular ve yuzüme birşeyler cizmeye başladilar. "Umarım yuzüme canavar cizmiyorsunuzdur. Hey o siyah kalem ne icin." "Hayiy noona sana kedi çiziyoyuz. Buda jedinin biyiklayi icin." Onlarla uzun zaman vakit gecirdikten sonra yatma vakitleri geldi. Bana "noona lutfen bizimle kal." Bende kirmayıp kendi ofama cikmak yerine onlarin odasında beraber uyuduk.

TESADÜFEN AŞK /JENMİN//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin