6. bölüm

788 61 7
                                    

Jennie den
Uyandığımda karşımda doktor kızlar ve luhan vardı. Doktor" Bayan jennie nasılsınız?" "İyiyim ama jungkook ve jimin geldiklerinde 10 dakika sonra iceri girseler daha iyi olacağım." Doktor tamam anlamında başını salladı.

10 dakika sonra iceriye jungkook ve jimin girdi. Onlara ilk baktığımda öfkeyle bakmıştım. Biraz tırsmışlardı.

Jimin den
Jennie bize ikinci defa baktığında bana sevgi dolu bakmıştı. Nasıl? Sevgi dolu mu? Jennie mi? Ama şu var, gülümsediğinde çok tatlı oluyor. Ne diyorum ben. Ben bunları düşünurken jennie ayağa kalmış bana doğru gelirken" ben senin bu yakışıklılığını önceden nasıl göremedim tatlım!" Wtf
Oğlum ne oluyor. Etrafa baktığımda sadece ben değil, luhan jennie ye şaşkın bir şekilde bakıyor, kızlar ağızları gülümsemeli bir şekilde açık ama elleriyle kapatmışlar. Ne yani bu guzel birşey mi. Ahhh şu kızlar. Jungkook ise... onu anlatmaya gerek yok onun betninde şuan fırtınalar kopuyo onu bilin yeter. Jennie kollarını açmıs bana doğru daha doğtu yaklaştığında, ben olacakları bekliyordum. Ama onun birden yüzü düstü, kollarını indirdi " jimin kenara cekilmeyi düşünüyormusun!" Omg bu kıza neler oluyor. Ben de kenara cekildiğimde arkamdaki kişiyi gordüklerinde kizların yüzü asılmıs jungkook ve luhan ise rahatlamışlardı. Acaba kimdi?
Arkamı döndüğümde takım elbise giymiş küçük bir cocuk. Jennie "min woo " diye hafif bağirdı min woo ise "Noona" diyerek sarıldı. Sadece geriden gelen ben değilmişim bu çocuğu jungkook ta tanımısa benzemiyor. Küçük çocuk" noona sana ne oldu iyi misin?" Sonra bizi göstererek " yoksa bunlar mı sana birşey yaptı?" Jennie bize baktı sonra "hayır yani bilerek değil kazayla oldu" "hmm anladım sen iyiysen o zaman ben gidiyorum" jennie çocuğun yanağından sertce öpücük aldı sonra çocuk gitti.

Jungkook un ısrarlarıyla onların evine gittik. Ya ben niye gidiyorum ki? Kötü olan şey luhan denilen kişi de geliyor. Büyük bir ihtimalle jennie nin sevgilisi. Luhana acıdım doğrusu. Neyse jungkook büyük ihtimalle jennie yi sorguya çekecek de benim onlarla ne işim var? Bısey var evleri cidden büyükmüş sadece iki kişi kalıyorlar. Amaan sanki benim evim çok farksız üstüne üstlük ben tek kişiyim. Jungkook baya sinirli duruyordu. Jennie ise baya rahattı tuhaf? Bunlar nasıl ikizler ya!

Jennie den
Eve vardığımızda ben jungkook luhan ve ne alakaysa jiminde bizimleydi. Koltuklara geçtik ve jungkook konuşmaya başladı" jennie bana neler olduğunu hemen anlat" ben" ne anlatayım ki" "jennie beni sinirlendirme, herşeyi!" "Sen sor ben cevaplayayım" dediğimde jungkook göz devirdi ve" bu adam kim?" Bu adam ne demek istiyorki jiminden bahsediyorsa aklinın olmadığını kesinleştircem ama luhandan bahsediyorsa... luhan haaa doğru o luhanı bilmiyor. "Sanane!" Jungkooku baya dinirlendirmiştim " ne demek sanane eve bir herif getiriyon sonra sanane diyon!" Bunu demesiyle ikimizde ayağa kalktık. Bizim kalkmamızla jimin ve luhan da kalkmişti. "Jungkook sacma saçma konuşmayı kes! Eğer eve birini getiriyorsam sevdiğim biridir bunu bilmiyor musun!" Bunu dememle daha da sinirlendi" sana bu herif..." " luhana bu herif diyemezsin o benim..." "o senin ne jennie ne?" Tamam bunu sen istedin. "Sen yanımda yokken bana kardeşlik yapan beni koruyan beni hiçbir zaman yalnız bırakmayan ve o yurttan gittiği zaman bile beni asla yalnız bırakmayan beni öz kardeşimden bile daha çok önemseyen kişiye herif diye bahsedemezsin eğer böyleyse asıl herif SENSIN" yine çok sinirlenmiştim. Başım dönmeye başlamıştı. Ama luhan yine beni tuttu ve arabaya bindirdi.

Gözlerimi actığımda ise evde yatıyordum. Peki biz nereye gitmiştik ki. Kalktığımda hiç kimse yoktu. Sonra birden kapı açıldı iceriye ilaclarla birlikte luhan girdi. Canım benim ya bana ilac almaya gitmiş. İlaçlarımı içtikten sonra "jennie olanlar için üzgünüm buna ben sebep oldum cidden özür dilerim." Demesiyle luhana sımsıkı sarîldım " sen hiçbir olandan dolayı suçlu değilsin. Aksine sen olmasaydın ben belki daha uzun süre hastanede kalırdım. Eskisi gibi..."
"Jennie artık hiçbirsey eskisi gibi olmayacak anladın mı." Ben evet anlamında kafamı salladım ve"luhan sen buraya ne için gelmiştin?" "Ben aslında koreye tekrar taşınıyorum ve sizin okulda yani sizin sınifinizda olucam artık." Demesiyle bir çıglık attım ve boynuna zıpladım.

Aşagıya indiğimde ayakta bizi bekleyen jungkook ve jimin ikilisini görmemle tüm moralim tekrar bozuldu. Bu daha hala gitmemişmiydi. Yanlarına vardığımızda "jennie misafirin bizimle mi kalacak yoksa. Saat kac oldu ama daha hala gitmedi." Dedi jungkook bende cevap olarak"evet bir sorunmu var." Dedim demez olaydım ve agzından o kabus kelimeler döküldü. "O zaman jiminde bizim evde kalıyor. Benim misafirim olarak. Bir sorun olamz nasıl olsa." Cümlesi bittikten sonra jimin ile ikimiz aynı anda "NE!" Dedik. Offf çok salakca. Ne yani jimin bizimle mi kalacak.

TESADÜFEN AŞK /JENMİN//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin