Sevmeyi Denesen

6.4K 348 29
                                    

#13#

Jimin'in ağzından

Yun çok ileri gidiyordu erkekliğimi şuan çok belirgin olacak derecede şişmesini sağlamıştı Haraketleriyle. Buna dayanamayıp elimden bir kaza çıkmadan (fesat anlamda hsbsb) Yun'u üstümden indirdim.

Yun: Ne yapıyorsun jimin!!

Jimin: Fazla ileri gittin beni zorluyorsun. (Terbiyesiz jimincik seni)

Hemen Yun'u bardan çıkardım ve arabaya sokup Babasını aradım yani Babamları aradım haber verdim.

Jimin: Alo Babacığım ben Yun'un Sözlüsü Jimin.

*...........*

Jimin: Merak etmeyin Babacığım Yun bu akşam benimle yarın getiririm ve bir şey olmayacak bana emanet.

*...............*

Telefonu kapattıktan sonra Hemen yola koyulup Jungkook'un Dağ başındaki kafa dağıtmak için gittiğimiz orman içindeki evin en iyisi olacağını düşünüp oraya gittik. Yun hala uyuyordu ve onu arabadan Narince uyanmaması için Kucağıma aldım ve hemen eve girdim. Eve girdiğimde ışıklar yanıyordu ve yukardan sesler geliyordu. (Fesat anlamayın hemen yavv hahahah)
Fakat fazla duyulmuyordu bir an hırsız girdi sanmıştım ve mutfaktan tava alıp yukarı sessizce adımladım.

Jungkook'un ağzından

So-yun'la birlikte olmuştuk ve şuan çok mutluyum.
(tabi becerdin dimi kızı) Bana güvendi ben onun yerine olsam güvenemezdim ama o bana güvendi. Aşağıdan ses gelince bir an irkildim ve cidden korkmuştum.

Jimin'in ağzından

Şuan yukardan bir erkek sesi ve kız sesi geliyordu. Arka arkaya giderken bedenim başka bir bedene çarptı ve çok korktum ve sıçradım. Bu Jungkook'du ve ne yapıyor burada.

Jimin: Ahh kalbim. Ne işin var burda?

Jungkook'un ağzından

Arka arkaya giderken bedenim yapılı bir bedene çarpınca aklım çıktı çok korktum ve bu Jimin'di.

Jungkook: Burası benim asıl senin ne işin var burda?

Jimin: Bende ve Tae'de de anahtar var ve Yun'u içkili götüremezdim eve dimi.

Jungkook: Doğru düşünmüşsün.

Jimin: Biliyorum. Başka kim var yoksa..... Sen  So-yun'u.
(Aldatıyor sandı)

Jungkook: Saçmalama Jimin. So-yun var oda'da.

Jimin: Hee bende yanlış anladım. Neyse ben Yun'u So-yun'un yanına götüremeyi bari.

Jungkook: Hayır! Eeeee....... Üstünü giyiniyor.

Jimin: Niye?

Jungkook: Eee...... off anlatacağım bekle bakayım giyinmişse getir Yun'u.
Jimin: Hızlı ol.

Jimin'in ağzından

Yun'u So-yun'un yanına yatırdım ama uyanmıştı acı bir kahve yaptım ve içirdim ellerimle.

Jimin: Nasılsın Hayatım?

Yun: Biraz iyiyim biz ne ara geldik buraya? So-yun senin ne işin var burada?

So-yun: Beyler siz gidin ben bir şey konuşacağım Yun'la dimi Jungkook?

Jungkook: Evet. Jimin gel bende sana bir şey anlatacağım.

Jimin&Yun: Ne halt yediniz?

Yun'un ağzından

Jimin'le hep aynı anda konuşuyoruz ve Şuan anladım ki...... Gerçekten bana aşık ya da yanlış düşünüyorumdur. Belki beni elde edip köşeye atacak.

Jimin'in ağzından

Ben Yun'a gerçekten ve gerçekten çok aşığım Ben ona bağlandım. Zaten ona lisedeyken bir yanlış yaptım ama mecburdum. Ama şuan şaka gibi ki ben Yun'la Sözlüyüm.

So-yun'un ağzından

So-yun: Kankaa.

Yun: Efendim.

So-yun: Ben

Yun: Evet sen Ne sen.

So-yun: Ben........Jungkook'la

Yun: Bak sana bir çakarım inci gibi dişlerin dökülür.

So-yun: Tamam beğğ.

Yun: Hadiğ geveleme lafı.

So-yun: Ben Jungkook'la şey ettim.

Jungkook'un ağzından

Jungkook: Şimdi kanka ben şey........Eee So-yun'la

Jimin: Lan ne oldu?

Jungkook: Ben So-yun'la şey ettim.

*Jungkook ve So-yun aynı anda söyler.*

So-yun: Ben Jungkook'la ilişkiye girdim.

Jungkook: Ben So-yun'la ilişkiye girdim.

*Jimin ve Yun aynı anda bağırır.*

Yun: Neğğ. Nasıl?

Jimin: Neğğ. Nasıl?

Yun'un ağzından

Şuanda koşarak değil uçarak Jungkook'un yanına gidiyorum.

*Jimin ve Yun yine aynı anda bağırır.*

Jimin ve Yun: Jungkook sen ne yaptın!

Jungkook'un ağzından

Jungkook: Ya! Ne kızıyorsunuz ikimizde evleneceğiz zaten değil mi aşkım?

So-yun: Evet Ne yani. Sizde bir evlenin görcez.

Yun: SUS! Evlenicez ama aynı oda'da bile kalmayacağız değil mi JİMİN??

Jimin: O ne demek öyle tabiki yan yana, kol kola yatıcaz.

Yun: Yok yeağğ daha neler.

Jimin: Neyse bunları günü gelince halledeceğiz.

Yun: He he ya

Jimin'in ağzından

Yun bunu bana yapma n'olur bir Sevmeyi Denesen bir daha canını yakmam söz.

Jimin: N'olur Sevmeyi Denesen?

Yun: Çok şey. Sus başım dönü-

Sözünü bitiremeden kucağıma bayıldı ve hemen koltuğa yatırdım. Onu en basit bir oyun oynayarak uyandırabilirim.

Jimin: So-yun ve Jungkook sessiz olun ve izleyin. Kkkk

Jimin: Yun aşkım. Kalk evlendiğimiz gece böyle uyuyamazsın işimiz çok hadi kalk

So-yun: *kısık sesle* Yuh yani.

Omuz silkip Yun'a döndüm duymamaştı ve onun üzerine eğilip dudaklarını öptüm.

So-yun&Jungkook: Oww! Çok iyi beee.

Jimin'in egosu: Tabiki ya bendeki dudaklar sende yok Jungkook bey.

Jungkook: Sus be. Gel aşkım biz yatalım.

So-yun: Evet yoruldum çokça.

Jungkook: *Sessiz bir şekilde* Seni yorduğum için özür dilerim.

So-yun: Ya pislik! Hadi al beni kucağına götür odaya yoksaaaa.

Jungkook: Tamam şşş devamı gelmesin onun.

So-yun: Korkama. Sadece iyi geceler öpücüğü vermem diyecektim.

Jungkook: *piç smile ile* Görüşürüz.

Bu şapşal ve bir o kadar yakışan iki sevgili gidince bende hayatıma değer katan kadının yanına yattım ve sıkı sıkı sarılıp uykuya teslim ettim bedenimi.

Eee gençler ya da Korecanlar nasıllar acaba bayadır atamadım sorunlar oldu. Ama haftada belki iki ve ya üç bakın yine söylüyorum belki atabilirm Net değil tam. Arkadaşlar oy verin Genç Kurgudan düşüyoruz bastırın oyları

♥♡♥ÖPTÜM♥♡♥

♡♥♡SARANGHEE♡♥♡

ZORAKİ EVLİLİK (PJM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin