#19#
İyi okumalar gençlik
Şarkı=> BTS=> DON'T LEAVE ME
Sabah alarmın iğrenç sesiylw uyanmak isterdim ama malesef mutfaktan kırılma sesi gelmesiyle yataktan fırladım. Neden ama ya abim bence bir an önce evlenmeli kesin ve Net. Abim beni kendi evine yanına aldı çünki Babamın yanında kalmamı istemiyor Bey efendi. Sanki ben Babamın hakkından geçemeyeceğim. Uykudan uyanınca çok ama çok Asabi olurum. Bunu abim biliyordu ve ben onu mutfağın eşiğinde onu izliyordum o da salak gibi sayıklıyordu.
Yoongi: Amaaan~~ Umarım Yun uyanmaz.
Yun: Ne oluyor burda Abi!?
Yoongi: Siktir!!
Yun: Yah! Küfür etmesene ya. Kahvaltı mı hazırladın bakalım abiciğim.
Yoongi: Gibi gibi.
Tam bir dilim peyniri alıp ekmeğin üzerine koydum ağzıma atacağım sırada Abim olacak gıcık elimden alıp tabağa koydu ekmeğimi.
Yoongi: Yah! Beklesene be Noona gelecek.
Yun: Noona'ya doğru düzgün bir kahvaltı bile hazırlayamadığını söylerim.
Yoongi: Sen? Yapmazsın? Değil mi?
Yun: Bilemeyeceğim.
Yoongi: Tamam sen kazandın al ye *kısık sesle* gıcık ne olacak.
Yun: Sono doydom obo.
(Seni duydum abi)Konuşmamızdan sonra kapı zili kulaklarıma doldu. Gelen Noona'ydı galiba.
Noona: Yoongi bırak beniii~ Ölüyorum yardı edinnn!!
Yun: Yuh!! Abi bırak kıza sarılmayı kıza bak kıpkırmızı olmuş.
Noona: Oh~ Sağol Yun sende olmasan ne zamana kadar böyle beni boğardı bilmem.
Yoongi: Ben câni miyim yani?
Noona&Yun: Sencee?
Yun: Hadi kahvaltı yapalım ben çok açımmm.
Noona: Yoongi sen kahvaltı hazırlamadın mı?
Yoongi: Yok aşkım masa hazır.
Noona: İyi. Bende kahvaltı bile hazırlayamadığını sandım bir an
Yun: Hazırlar ama o mutfakta bir şey kırmadan çıkamaz yani anlayacağın günlü mutfak rutini abimin.
Noona ile birbirimize bakıp güldükten sonra kahvaltı yapmıştık. Bugün biraz mutlu biraz Üzgün gibiyim suygu karmaşası dedikleri buydu galiba tam olarak. Yüzüğüme bakıp mal gibi gülüyordum biraz Yüzüğümle oynadıktan sonra kapı çaldı. Şimdi bu kimdi ki ya.
Bu Jimin'di. Neden gelmişti ve neden ben gibi mal mal sırıtıyordu? Jimin bana sarıldı ve elimi öptü. Ama onun elini tuttuğumda yüzüğü yoktu. Bittin sen Park Jimin bittin.
Jimin: Nasılsın aşkım sana anlatmam gerekenler var.
Yun: Benimde sana sormam gerken bir hesap var Jimin bey.
Jimin: Ne oldu ki?
Yun: Senin Yüzüğün nerde? Hıh?
Jimin: Tanrım! Aşkım cidden ben onu banyoda aynanın önünde unuttum.
Yun: Biraz affettim gibi. Anlat bakalım ne anlatacağını çok merak ettim.
Jimin: Aşkım 2 hafta sonra görev yerine yani okulda öğretmenliğe başlıyoruz hepimiz hemde aynı okulda.
Yun: Şaka mı bu? Hani kamera?
Jimin: Şaka değil gerçek.
Yun: Ne yani şimdi benim öğrencilerim mi olacak omlar bana Hocam mı diyecekler?
Jimin: Evet hayatım.
Jimin'in verdiği habere mutlu olmuştum. Biz konuşurken abim Noona'nın kolundan çeke çeke merdivenlerden iniyordu.
Yoongi: Jimin neden geldin?
Yun: Ne sözlüm değil mi? Senin sevgilin geliyor ama dimi aşkım?
Jimin: Evet. Yoongi Hyung mutlu bir haber için gelmiştim şimdi gidiyorduk.
Yoongi: Nereye?
Yun: Aaa off abi sanane bak ben artık yani çocuklar ve ben iki hafta sonra resmi olarak öğretmen oluyoruz.
Yoongi: Vaaay. Tebrik ederim prenses. Çocuklarımızı senin okuluna göndericem söz.
Noona: Yoongi daha evlenmedik ve olmayan çocukları ne ara okula yazdırdın?
Jimin: Yun hayatım. Artık gitsek çocuklar bekliyor. Anne adayını bekletmeyelim.
Evden çıkıp bir ormanlık alana girdik ve burası çok ıssız bir yerdi.
Yun: Aşkım nereye gidiyoruz?
Jimin: Benim dağ evime. Neden?
Yun: Buralar biraz ıssız da ondan
Jimin: Korkma aşkım ben varım. Kk
Yun: Gülme.Şapşal!!
Konuşmamız biteli yarım saat oldu ve hala gelemedik.
Yun: Daha ne kadar var sıkıldım biraz
Jimin: Az kaldı sabret.
Çok sıkıldığım için telefonumu almak için çantama elimi atmıştım ve hüsran. Şarjım nasıl oldu da bitti. Jimin'den telefonunu istedim ve ilk vermesede sıkıldığımı anlayıp verdi.
Telefonda, galeriye girdiğimde bizim fotoğraflarımız vardı. Galeride gezerken telefona mesaj geldi ve mesaja bakmak için mesajlara girdiğimde mesajı gördüğümde Jimin'i şuracıkta boğabilirdim.
Yun: JİMİN!! BU NE DEMEK???
Kimler ne olduğunu merak eden var mı?
Çok özledim sizi uzun zaman oldu atamadım sıkıntılardan dolayı o yüzden çok #SORRYYYY
SARANGHE
ÖPTÜM