~ 5 ~

45 6 0
                                    

- To co, gotowy? - zaśmiałam się, kiedy wychodziliśmy z miejsca naszego zameldowania.

- Zaczynam się bać co wymyśliłaś - zawtórował mi Kraft.

- Pamiętasz jak uczyłeś mnie w Obersdorf'ie jeździć na nartach? - skinął głową - I jak śmiałeś się z mojego wywalania? - zaśmiał się na samą wspominkę - No, więc teraz ja się zrewanżuję - uśmiechnęłam się.

Kiedy dotarliśmy na miejsce, kazałam chłopakowi chwilę poczekać. Trochę obawiałam się co wyjdzie z tego co mam zamiar zrobić, zwlaszcza patrząc na to, że jutro ostatni konkurs w sezonie. Zabrałam ze sobą rzeczy, które wcześniej przygotowałam i do niego wróciłam:

- Wkładaj - powiedziałam, podając mu zestaw ochraniaczy i rolki.

- Żartujesz? - zaśmiał się, ale spoważniał, widząc moją poważną minę - Czyli nie...

Zrobił to o co go poprosiłam, po czym próbował wstać, więc podałam mu ręce:

- Kochasz narty i mnie nauczyłeś na nich jeździć, więc teraz ja pokażę ci coś co kocham.

- Przecież mam siebie na codzień - zaśmiał się.

- Bardzo śmieszne, Kraft - wywróciłam oczami.

- I tak mnie kochasz - cmoknął mnie w nos.

- Przynajmniej jesteś teraz wyższy - pokazałam mu język.

- To zapowiada się ciekawa jazda, w moim wieku człowiek już nie uczy się tak szybko nowych rzeczy.

- Staruszek się odezwał - zaśmiałam się i zaczęłam pokazywać mu co ma po kolei robić.

Wywalił się kilka razy. Dzięki Bogu miał ochraniacze.
Szybko załapał co i jak. Chyba mu się spodobało... Wnioskuję po tym, że nie mogłam go później ściągnąć spowrotem na ławkę. Kilka osób się nam przyglądało:

- Widzę, że jeszcze się nie zabił - zaśmiała się Ewa, która chwilę temu do mnie podeszła.

- Wręcz przeciwnie... Wiedziałam, że to uzależniające, ale żeby, aż tak - zawtórowałam jej - Nawet ja już straciłam siłe.

- Chodź się scigać - usłyszałam obok siebie.

- Dopiero narzekałeś, że się nie nauczysz, staruszku - zaśmiałam się i ruszyłam przed nim.

- Ej! Fail start! Nie zgadzam się! - krzyknął i zaczął jechać za mną.

- Rusz się, a nie narzekaj! - krzyknęłam do tyłu.

***
New one💕
Meyby next part today? 🤔
Jullas xX


It's just for funOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz