Salvarea mea

114 12 8
                                    

Simt cum puterea mea oculara creste, ma uit spre Maya ce ma privește uimita. Se pare ca puterea pe care o simt e mangekyo sharingan? Însă nu o pot folosi la capacitate maxima și îl dezactivez. Ma uit spre lanțuri, întind mana și îmi înăsprirea mana pe lanț. Îndată lanțul devenea rosu și se topea în fata mea.
-Maya, dă-te la o parte. Spun și îmi învelește pumnul. Lovesc peretele emanând chakra ce este absorbita de perete.
-Ce naiba? Și peretele absoarbe chakra? Trebuie sa încerc altceva cât mai am chakra.
Ma îndepărtez și ma uit în jur, cel care ar trebui sa ne păzească trebuie sa vina iar...oftez și îmi privesc mana. Zâmbesc și ma apropii din nou de perete. Îl ating cu palma și eman o cantitate mai mare de chakra transformând-o în chidori. Îndată peretele se sfărâmă.
-Ai reușit! Spune Maya și ma ia în brate.
-Sa plecam de aici!
Rup gratiile din fata mea și pășim pe holul împânzit alte celule.
-Mai e cineva aici? O întreb pe Maya.
Aceasta se sprijină de perete căzând jos. O ajut sa se ridice și constat ca chakra ei e pe terminate, are nevoie de odihnă, trebuie sa ieșim de aici!
Privesc în spate și vad capătul holului. O pun pe Maya în spatele meu și încep sa alerg spre cap tipul holului unde zăresc o fereastra. Ma uit și vad ca da spre niște stânci. Se pare ca ne aflam pe o insula. Ma uit în urma și aud niște pași, trebuie sa ma grăbesc! Lovesc peretele formând o crăpături mare și sar, în fata mea sunt stânci ascuțite.
Imi musc degetul și fac semnele tehnicii de invocare. Sub mine apare un soim foarte mare.
-Alias, spre Konoha!
-Da! Spune pe un ton gros.
In vântul puternic o privesc pe Maya ce abia mai are putere. Oftez dureros și în minte îmi apar imaginile celor din clanul meu, gândul ma bate cum au fost omorâți, iar eu nu am făcut nimic practic am fugit oarecum de o soarta asemănătoare. Lacrimile fierbinți se preling pe pielea mea fina și un pic murdara.
Ma apropii de Maya și încerc sa o vindec.
-Țesuturile de chakra sunt aproape distruse. Spun și ii ating fruntea cu palma. Febra...
Tresar îndată când o săgeată uriașă se înfige în Alias, iar mai apoi în Maya. Alias dispare, iar Maya...nu..i-au fost atinse organele vitale. Ma uit în jos, erau cei de la închisoare.
O fata mica, când de 10 ani face un pas în fata și o prinde pe Maya luându-i ochii.
-Ea va fi adversarul tău, fiica mea! Spune acea femeie care se intitulează ca fiind coșmarul meu.
Oribil! Cum de își pune propriul copil la lupta? Mai ales la 13 ani...
-Cum te cheamă? O întreb și îmi pun mănușile.
-Yuki. Spune și se apropie de mine.
-Cred ca ți-a fost greu sa ai lupte, sa vezi oameni murind, sa te simți slaba, nu? Aceasta se mira de ce spun și se încruntă. Unchiul meu, Itachi Uchiha...la vârsta ta a văzut ororile celui de Al Doilea Mare Război. Acolo a ucis pentru prima data o persoana pe care a ajutat-o. Acel ajutor constând în o gura de apa. Asta o sa faci și tu? Vei fi un pion într-o ce o poarta părinții tăi? Îți vei pata mâinile de sânge pentru ca asa spune mama...de fapt ea nici măcar nu îți este mama!
Tânără fata are parul lung și negru acoperind doi ochi căprui ce sunt puri, ea este o marioneta în jocul clanului ei.

-Yuki, nu o mai asculta și atacă! Aceasta ezită, îmi dau ochelarii jos și îmi activez sharingan

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Yuki, nu o mai asculta și atacă!
Aceasta ezită, îmi dau ochelarii jos și îmi activez sharingan.
Îndată apare în fata mea, e rapida! Însă puterea mea oculara îmi da prilejul de a ma feri cu ușurință de atacurile ei. O prind de mâini și încep sa o ard, acesta tipa și o întorc cu spatele la mine dându-i un picior în spate.
-Ridică-te! Striga monstru de mama al ei.
Nu vreau sa îmi folosesc genjutsul pe ea, însă sunt nevoita. Îmi pun ochelarii la gulerul bluze și îmi lasă chakra sa i-a forma unui chior neletal.

Imi pare rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi pare rău...spun și ma apropii de ea, o prind în genjutsu și ii ofer amintirile lui Itachi pe când se afla în război. Începe sa tipe și o ating cu chidori pe frunte, făcând-o sa leșine.
-De ce nu o ucizi? Spune acel monstru care i-a dat viata.

Cum poate fi asa de cruda? Cum poate exista un asemena om? Gresc. Nu este un om, este doar un demon intr-un cadavru ce nu putrezeste. O privesc si pot observa niste fire de chakra in jurul meu ce provin de la tipa din fata mea. O fi o capcana sau o tehnica sau poate..

-Este doar o copila, o marioneta controlata de tine, spun si ma apropii, la fel ca ceilalti! Spun si sar spre ea taind cu ajutorul chakrei acele fire. Cei din jurul meu se transforma in chakra fiind absorbiti de ea.

-Se pare ca ti-ai dat seama. Aceasta este puterea mea, sa transform oamenii in marionete si sa le fur intreaga putere. Iar tu, fetito...tu vei urma! Spune si apare in fata mea.

-La naiba! Spun si ma feresc de loviturile ei.

E foarte rapida, ma departez de ea la 10 metrii si nu o mai vad. Ma uit in jur, insa nu e... unde naiba e?! Imi concentrez chakra in mana dreapta si las fulgerele sa apara facand o sabie. Stanga,dreapta, sus? In spatele meu...unde esti nenorocito?!

-Jos! Spun si lovesc cu piciorul pamantul despicandu-l in doua.

E aici, intr-un fel... este protejata de un cocon de chakra, inauntru se intampla ceva, ii creste nivelul de chakra. Deodata coconul se deschide eliberand o explozie ce ma izbeste de copac rupandu-l. Tusesc sange la impact si mijesc ochii cand in fata mea apare o persoana cu o mantie neagra.

-Cine esti? Spun si incerc sa ma ridic, insa nu reusesc.

Am revenit după o absenta destul de lunga, va las un pic și curioși ^^
Sper ca va place și va pup!

Tărâmul Celor Pierduți (FanFic BoruSara)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum