Part One

11.3K 229 17
                                    

Dalam lif sy tggu sampai ke tingkat 5... buka saja lif, sy nmpk ada nombor di dinding.. sy tgk & sy teruskan jalan... bila sy sampai satu pintu, sy ketuk... dari luar sy dengar suara sedang berckp dari dalam... pintu kena buka oleh satu lelaki, dia sedang bertelefon..

"Hi, Mark..." sy tegur sambil tangan sentuh bahu kiri dia sampai bahu kanan..

Dia nda jawab tapi masi lg terus bercakap dlm fon... sy masuk dalam... it's a hotel suite.. ada living area, dining area, small kitchen & bedroom... kira macam small apartment gitu..

sy buka jacket sy... sy letak di sofa.. Mark masi bertelefon sambil berjalan p mini bar sana... masa dia bercakap, mcm pandai tinggi suara dia.. sy nda peduli...

"It's a fcuking failure.. yeah! I call you later..." nda lama tu dia letak fon..

"Is everything ok?" sy tya dia..

"Doesn't matter... There... ko bole kira kalo ko mau.." Mark tunjuk tu coffee table depan sy..

Sy tgk tu coffee table.. ada envelope warna putih.. sy ambil & buka.. sy cuma kira dalam sampul saja.. sy senyum..

"Thanks.. ngam2.." sy ambil hand bag sy, sy kasi masuk tu sampul di dalam..

"You wanna drinks?"

"No thanks, I'm fine.."

Dia ambil dua gelas & dia tuang liquor.. satu gelas dia ampai di dining table..

"Here.." dia bilang..

sy jalan p tu dining table sy ambil tu gelas... Mark pula balik p living area duduk di sofa sambil tgk sy...

"Now, by the tell of your outfit, you happy to see me..." dia spread tangan dia di sofa..

Sy berjalan perlahan-lahan maju ke arah dia.. Berdiri di depan-depan dia..

"Tell me what I wanna hear.." dia bilang lagi..

"It's just us.. you and me.. Outside of the world..." sy ampai tu gelas di atas coffee table..

"Come here..." he's patting the sofa & commanding me to sit next to him... I obeyed..

Sy duduk di sebelah dia... sy sentuh paha dia.. dia adjust kedudukan dia... tangan kiri dia ramas belakang kepala sy.. tarik lembut rambut sy..

"You're so beautiful..." he sighed... sy diam & senyum tgk muka dia..

"Are you drug? I'm fcuking addicted..." dia bilang lagi...

Muka kami just inches away.. Sy sentuh muka dia guna tangan kiri sy... ramas lembut pipi dia.. terasa juga runcing janggut dia yg baru mau tumbuh.. "How's that feel?"

Dia sentuh tangan sy dengan lembut.. Dia ambil tangan tarik pigi benjolan nafsu dia.. "How's that feel?" dia tya balik...

"Hard.." sy gigit bawah bibir sy sambil tangan sy 'urut' benjolan nafsu dia.. makin lama makin keras..

He's panting... sedikit kasar tangan kiri dia pegang kepala sy.. tangan kanan dia di leher sy.. tanpa tunggu masa, bibir kami bercantum.. rough.. enough making him asking for more... smpi la dia gigit kasar bibir sy.. sy berkerut coz I know how he's going to 'play' his game again..

"arrrrggghhh... arggghhhhh..." dia mendayung dari belakang... sedikit kasar membuatkan sy mcm langsung tiada perasaan suda untuk menikmati...

"Here, get on your knees & suck it.." sy menurut saja... sy berlutut & buat blowjob... for a man in his age, sy nda tau apa dia buat sama penis dia.. I must say his penis is fcuking huge.. mcm mau kuyak ja mulut sy bila buat bj..

My Other Side of the Story | CompletedWhere stories live. Discover now