Part Five

5.2K 187 5
                                    

Class hari ni berjalan seperti biasa.. class Prof. Lillian, prof yg si Nat nda suka.. hahaha.. but nda juga bole buat apa2, kena skor what so ever..

"Ton, sy mau pecah kepala oooo tiap kali masuk ni class.." Nat bilang terus tekup muka dia..

"Beb, you'll be fine.." sy bilang usap2 belakang dia..

"NATALIE JAMESON?" suara Prof. Lilian sebut nama si Nat..

Terberdiri si Nat terkejut kana panggil..

"I'm here..!" Nat bilang sambil angkat tangan kanan dia.

"Congratulations, Miss Natalie.. You've done an excellent report.. Students, I need you take Natalie as an example.."

Students yg duduk di depan pusing suda tgk Natalie.. sy duduk sebelah Natalie ja, kami di tengah2 class.. Sy tersenyum bila Prof. Lilian puji Natalie, my very best friend..

"This is an excellent work that you can do as a reference.." c Prof. Lilian kasi tunjuk report c Natalie.. nda lama tu c Prof berjalan p tempat kami & pass tu report c Natalie..

lucu juga kalo tgk muka c Natalie skrg ni.. Lecturer yg dia nda suka puji2 kerja dia skrg.. 

"er--er--- Th--Thank you

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"er--er--- Th--Thank you.." c Natalie sambut tu report yang kana pass.. nda sangka gia 'fave' lecturer dia puji kerja dia...

"well done" c Prof. Lilian lagi... terus dia balik p depan..

sy poke c Nat di bahu dia guna bahu sy.. She still in shock I guess... dia tgk ja report dia.. "Congratulation, bff.." sy bilang..

"Oh my God, Gab.. nda sangka2 oo kan..?" c Nat bilang..

"You deserve it.." sy bilang berbisik..

report sy average ja sy dapat, hahahaha.. bole la cukup makan org bilang.. ekekeke.. budak pintar ba kalo kira c Natalie ni.. dlu time kami diploma, dia salah satu tersenarai dalam top student walaupun banyak saingan, selalu sy minta ajar sama dia.. ekekeke..         

Lepas ja habis kelas, sy sama Natalie pigi cafeteria cari makan.. Natalie bilang dia mau belanja, so, rezeki jangan ditolak la kan?

"Hey, can I join you guys?" tiba2 ada satu lelaki tegur kami.. bertinguan sy sama c Nat.. without saying yes or no, dia terus duduk sebelah sy.. Terus dia makan makanan dia.. sy sama Nat masi diam & bertinguan kehairanan..

mangkali tu lelaki perasan yg kami ni asyik tgk dia, terus dia tgk kami dua, "What?" dia tanya..

sy sama Nat terus alih pandangan kami.. lucu pun ada, bikin panas pun ada, bikin hairan pun ada..  kami pun makan la makanan yg kami order tadi.. It's become awkward sebab kami semua diam ni.. padahal sy sama c Nat tadi rancak suda bercerita tadi..

"you're Gabriella, right?" lelaki di sebelah sy tya..

"huh?" sy bersuara.. c Nat pun hairan..

"Gabriella Phillips, right?" dia tanya lagi...

My Other Side of the Story | CompletedWhere stories live. Discover now