"Gab..!"
"Huh?" sy bilang bila sy sedar kana panggil..
"Mari ikut sy.." bilang c Kelly..
Sy terus berdiri ikut belakang c Kelly.. Sekali c Kelly bawa sy pi area bilik boss2 ni..
"Kel, buat apa pi sini?"
"Ehmmmm, boss mau jumpa ko.."
"Boss? Pasal?" mcm sy tau ba yang dia mau jumpa ni lepas ternampak sy tadi..
"Nda tau pula.. mgkn dia mau tau kali ko sepa.." c Kelly bilang sambil shrugging bahu dia.. sampai ja, ada beberapa lagi staff duduk di workstation masing2..
Hairan juga ni... dia bole ba tanya c Miss Julie kalo mau tau apa sy buat sini..
"Gab.. ni semua boss2 punya PAs.. tu pintu semua bilik boss masing2.." sy angguk2 paham ja.. sempat juga c Kelly kasi kenal sy sama tu PAs semua..
"Kak Mimi, ni Gabby.. baru juga start intern ni hari.. c Boss mau jumpa dia.." c Kelly bilang sama one of the PA..
"ok, masuk la.." dia bilang senyum...
c Kelly ketuk, terus dia buka "Sir, Gabby is here.." dia bilang sambil bawa sy masuk..
"Thanks Kelly, you may go..." dia bilang... dia membelakang kami ni.. ciss..
silaka.. abis la sy ni.. satu org dalam bilik sama dia... lepas ja c Kelly keluar, baru dia kasi pusing kerusi dia menghadap sy.. sy masi berdiri, nda brani ni duduk..
"Sit.." dia bilang..
As usual, James looks handsome.. lama suda sy nda jumpa dia.. muka dia serius ni tgk sy.. dahi dia berkerut tgk sy.. nda tau marah ka, curios ka...
Sy pun duduk berdepan sama dia.. sy nda brani ni mau tgk dia.. terus sy teringat yg masa sy kasi tggl ja dia time dia confess feeling dia... Haissshhh, peduli la dia...
sy diam ja ni tggu apa yg dia mau ckp..
"why are you here?" dia bersuara tapi nda tgk sy.. nda tau apa dia sibuk tulis2..
"ehmmmmm, internship.."
"I know" dia tengok sy.. Tau tapi mau juga tanya..
"why?" ni kali dia tgk sy tajam ni..
"What do you mean why, James..?" sy tanya..
"Hugh.. Mr. Hugh.." dia bilang..
Ok, definitely dia marah.. sy angguk2 ja..
"I'm sorry, Mr. Hugh... but I don't know what you mean.." sengaja sy emphasized tu nama dia.. mcm sy pun geram suda sama dia ni..
"you may go.." dia bilang lagi..
I was like 'what the hell?'.. tiba2 panggil org masuk, tanya kenapa sy sini, lepas tu suru org keluar.. dia ni betul ka nda...?
sy terus berdiri & mau keluar..
YOU ARE READING
My Other Side of the Story | Completed
Ficción General"Nda payah..!! Sy nda perlukan semua pertolongan ko!!.. sy nda perlukan rasa kasian ko..!! Just leave me alone.. Sy sedar juga ba sy ni apa..." "Please jangan begini.. just let me be in your life.. I want to understand you.." "Kenapa?! Nda cukup ka...