Part Thirteen

4.2K 172 10
                                    

"Sial ba kamu dua ni.." si Nat p tumbuk lengan sy sama c Ben..

"Punya syok kamu keja tempat yg sama.. sy mcm budu2 sana satu org sama org tua2 semua.." sy sama Ben ketawa ja ni..

Kami berjanji tu malam berjumpa sebab lama suda kan kami tiga nda hangout.. Nat bilang berjumpa sana pub c James, jadi terpaksa la walaupun actually sy mau mengelak dari terjumpa c James.. nasib juga malam tu teda terjumpa dia.. 😅😅 or maybe dia sana ofis dia sedang memerhati, deeeiiiii, biar la dia.. malas mau peduli..

"Sempat ba tu kalo ko mau request transfer tempat lain.." sy bilang..

"Suda sy try.. faculty nda bagi.. bikin panas.. ko tau ka Gab, sy mcm mau jadi nerd ba sana.. semua diorg kan pakai spek ni.. yg tabal2 lagi.. lepas tu ada ni uncle2 botak mau mengurat sy.. eeeeee, gali sy.."

Sy ketawa ja dengar ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sy ketawa ja dengar ni.. hahaha.. Ben pun tersengih ja ni..

Nda lama c Gina datang balik lepas dari tandas.. malu2 dia nmpk si Ben ni..

"Sampai suda ko, moi.. mari kita menari.." c Nat pigi tarik c  Gina.. kebetulan c Gina ada juga sama kawan2 dia yg lain tu mlm.. sengaja ja sy bawa dia sebab mcm lama ba kami nda hangout sama2..

"Ben, tu..." sy tunjuk satu perempuan nda jauh dari tempat kami.. saturang duduk di bar.. cantik & panjang kaki dia ni..

"Go and hit her..." sy bilang.. terus c Ben tgk sy..

"Are you serious, right now?"

Sy angguk2.. "ya la.. pigi la.." sebab sy masi nda pecaya ba yg dia ni straight ba.. jahat ba kan sy..

"She's a lesbian.. a femme.."

"Oh come on, Ben.. takkan ko tgk ja ko tau.. pfftttt...!!"

"Just wait and see.. she's waiting for her partner.. a butch.."

Sekali tu betul2 dtg partner dia.. a butch just like Ben said.. they kissed hard.. damn, kalo sy nda tau, mmg partner dia 'hensem' gila.. terlopong mulut sy.. terus sy tgk c Ben.. sy pukul lengan dia..

"Told ya.." terus dia minun beer dia.. sy masi nda puas hati ni.. sy scan lagi sekeliling mana perempuan yg bole dia p 'sangkut'..

"There.." sy tunjuk sana dance floor.. "Glitter dress lady.."

Ben smirked sambil tgk sy.. "a bride to be, Gabby? Seriously?"

"Ya meh..???"

"Cuba ko tgk sana" he point a group at the side of corner.. then, sy nmpk kwn2 dia pakai sash.. nda lama kwn2 tu perempuan p kasi pakai crown & sash sama tu perempuan..

"Damn, Ben.. you're good.. ok I give up.." sy angkat dua2 tangan sy surrender..

He laughed.. "Don't try so hard, Gabby.. I can prove it on you, if you let me.." he shrugged sambil teguk beer dia..

My Other Side of the Story | CompletedWhere stories live. Discover now