Part Eighteen

3.4K 161 24
                                    

Mata sy nda bergerak tgk James sama org yang berdiri di sebelah dia.. 

"So.." I scoffed whilst looking at James..

"this is why you have been acting weird lately, huh?" sy tanya sambil tunjuk org yg ada di sebelah dia.. "and now you keep someone in your hiding place?"

James diam..

"When you gonna explain, James?" airmata sy start bertakung suda.. "dluan sy nampak baru, baru ko mau kasi tau..?"

James tgk sy.. I can't stand that eyes looking at me.. His eyes begging for forgiveness.. 

"Honey, this bitch doesn't de----" 

"Anna!! Shut up..!!" James teriak.. dia pusing kepala dia tgk tajam sama c Anna yang siall tu.. terinjut juga badan c Anna..

"Gia, ko salah faham suda ni.. I was----"

"Was what, James? Just had sex with her before I got here..?" akhirnya jatuh juga butiran airmata sy bila sy ckp gitu.. she just wearing big white tee and no pants.. bulih nampak tu tajam2 puting nenen dia.. siall... apa tidak dalam fikiran sy yang diorg ni baru habis sex..

sy tau juga apa sy ni tapi sy nda juga gatal sangat mau dekat mana2 lelaki sebab sy mau jaga perasaan James yg kuat cemburu..

Anna di belakang James sambil senyum sinis.. ni perempuan betul2 ba cari gaduh..

James geleng2 kepala sambil cekak pinggang dia.. dia mau maju p tempat sy tapi selangkah juga sy undur tidak mau dia dekat.. 

"James, sy tau hubungan kita tidak lama tapi sy tidak pernah dekat mana2 lelaki sejak sama2 ko but---- you----"

"Huhh!!! Don't act like an innocent girl, Gabby.. or should I call you ---- Gia Jones..?" c Anna bilang sambil bersilang tangan...

sy tgk c James.. did she know? I can see he is furious right now.. 

"Anna.. Stop it..!!" James bilang..

"You, Gia..! Jangan ko ingat ko tu suci sangat.." dia tunjuk muka sy.. "nda tau brapa ramai suda lelaki yg ko p amput & kana bayar? Sepa tau ko mmg suda p goda minta amput sama c Liam or maybe c Ben..? Dasar pelacur!!!"

"Anna! I said stop it!!" James bilang lagi..

"Gia, tell me.. brapa rate ko supaya sy bole bayar ko balik brapa yg suda James 'invest' utk dapat badan ko?" 

"Siall punya perempuan..!!" sy p tarik rambut c Anna.. She's not ready actually tapi dia pun mulai tarik rambut sy juga...

Sy rasa sy sama c Anna mcm dalam gelangan WWE sedang bergaduh ni.. Siap dia pigi cakar sy ni.. nda dia puas hati, dia pigi lagi tumbuk perut sy.. sy terjatuh, masa dia bend down her body mau keruyuk sy, cepat2 sy tendang muka dia..

bila dia tersungkur di lantai, sy cepat2 tindih badan dia p tampar2 muka dia yang terlampau siall.. hidung dia mulai mengalir darah & berabis mau cover muka dia..

I feel like a demon possessed me.. sy nda peduli sekeliling.. even James teriak pun kecil ja suara dia sy dengar.. my anger totally control me.. marah sy kasi lupa yg sy ni orang yang penuh belas kasihan but Anna she doesn't deserve to have the mercy lepas apa yg dia ckp sama sy.. dia bole hina kerja sy but she doesn't know anything why I do it..

Sakit tangan sy lepas berkali-kali tampar & tumbuk Anna langsung sy tidak rasa.. The demon has controlled all of me..

"Stop it, Gia...!!" James peluk pinggang dan angkat sy dari tindih c Anna.. baru sy sedar.. Anna is 'destroyed'.. mengerang kesakitan di atas lantai.. she getting weak..

My Other Side of the Story | CompletedWhere stories live. Discover now