Part Fifteen

3.9K 183 32
                                    

"Uiiii..!!! Apa yg ko tgk2 tu?" suara ngam2 di telinga sy..

"Pukima ko sial!!" Mcm bergema ba tu tempat yg sy termelatah sebab tekejut.. ada beberapa org tgk tempat sy ni.. terus sy jeling sama tu org yg budu p bercakap di telinga sy.. 

"Kurang asam ko Ben..! Budu..!!" Sy pukul2 bahu dia.. free2 kana maki kan? tu la... ketawa2 dia..

Bila sy pusing mau tgk si Liam, teda suda dia..

"Sepa yg ko cari tu?" C Ben tya.. dia pun tgk2 ikut mau cari ni.. kepala dia turun naik mau tgk.. 

"Eeeer, teda.. mari kasi kawan sy p ballroom.." sy bilang terus tarik tangan dia..

"Wow..!! Well done, Gabby.. bole tahan ko ooo.." c Ben puji lepas dia nmpk hiasan tu ballroom..

"Btul2 bole jadi wedding planner oooo" terus dia p kambai sy.. terus sy tepis tangan dia.. bikin panas, mcm ja nda nampak sebelum ni.. banyak kali suda pun masuk tolong urus tu bahagian sound system..

"Issshhh!! Mogunsamang ja ko ni.. kemarin2 ko nda puji.. Thanks anyway.." sy bilang ja.. 

sy tgk ada beberapa ja staff masi sedang susun2 tu piring atas meja.. yg lain mgkn getting ready di belakang sambil2 rehat.. ada juga sy tunjuk2 suru dia buat yang di beberapa meja lagi.. nasib ok juga ni staff, dengar cakap juga.. hehehe..

"Ben, nti ko tolong sy jaga2 tu computer ar since Mitch & Melinda ada video montage diorg mau preview.." sy tunjuk bahagian sana sound system sebab sana juga tu computer kana letak..

"Bole ba kalo ko.."

Nda lama terbuka tu pintu ballroom, c Liam pula masuk..

"Oh, sini pula kamu?" Dia tya..

"Kenapa? nda bole?" Ni lagi c Ben, bertebiat betul.. terus sy p tapap lengan dia..

"Yes, Liam.. sy buat final checking ja.." sy teringat yg tadi dia marah2 sama c Anna.. muka dia skrg pun mcm frust betul ni..

"Oh ya la.." dia bilang ja..

Sy sama c Ben tgk sesama.. lain tu gaya c Liam sekarang.. sy siku2 si Ben mau bawa keluar..

"Liam, kami keluar dlu la ar.." sy bilang..

"Gia, can I talk to you..?"

Termati langkah sy.. Ben pun terberenti.. Ben tgk sy, sy tgk c Ben..

"Sy tggu ko di luar.." c Ben bisik sama sy.. sy mouthing ok ja.. terus c Ben keluar ni..

"Kenapa Liam..? Ada apa2 ka?" Sy tya..

Bercekak pinggang dia mundar mandir.. he runs his hand through his hair rich dark hair sambil dia tgk sy.. sambil2 dia pegang dagu dia & mata sy asyik tgk dia berjalan p kiri p kanan.. mcm something wrong ba dia ni..

"Liam, ko ok ka?" Sy tya lagi..

Terus dia berenti, dia tgk sy & maju, "tell me the truth, Gia.." tangan dia pegang dua2 lengan sy "ko sama c James ada apa2 ka?"

" tangan dia pegang dua2 lengan sy "ko sama c James ada apa2 ka?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My Other Side of the Story | CompletedWhere stories live. Discover now