Part Two

6.3K 187 13
                                    

Sy ramas basque yg suda sy pakai di badan sy.. tali2 semua sy sentuh guna jari sy.. halus, licin & lembut material dia... senang & selesa bila pakai... nda rugi sy beli.. sy rasa sexy jadi sy pakai..

ni hari sy suda berjanji sama c James Hugh utk berjumpa... one day after sy balas msg dia, dia msg sy di number sy...

Unknown Number: Hi Gia... James Here...

Me: Hi there James...

sy terus save number dia... sy terpaksa guna dua number & asing2 fon... sy nda mau campur number personal & 'kerja'...

James Hugh: So, you agree to meet up for drink & talk?

Me: Yeah.. why not? just tell me when & where.. but before that, you know what to do..

James Hugh: I understand.. meet me at ****** Hotel Restaurant on Saturday at 10.00 am...

Me: Ok, that can be arranged.. see you... James, can I see you?

James Hugh: you mean my photo?

Me: If you don't mind..

James Hugh: Sure, why not? Here..

Damn gorgeous...!!

******************************

sy tgk balik tu gmbr dia.. he looks sad but a hunk.. muka half but ok la... bole terjumpa juga nanti.. sy senyum ja.. sy belek2 baju d closet sy.. mau cari apa yg sy mau pakai.. it's a casual meeting saja... we'll see what happen next... 

sy ambil tu V neck crisp white top & black pencil skirt.. I put some natural make up but with red lipstick... looks professional but not desperate.. rambut sy kasi ikat pony tail.. spray some my favorite perfume CK One.. puas suda sy tgk diri sy di cermin, sy turun... ni hari c Gina tiada di rumah, awal2 suda kasi tau yg dia ada study group di rumah kawan dia c Kate... so, dia nda tau la sy mau pigi mana...

sy ambil fon personal sy, sy text c Gina bagi pesan..

Me: G.. Kakak kluar ni hari.. don't wait for me.. I might be back late.. kunci pintu kalo ko balik nanti.. take care..

Ting..!! msg masuk..

Gina: ok kak.. petang jam 2 atau 3 baru sy balik.. nanti sy msg lagi la.. take care kak...

Somehow, guilty attacked me.. I sighed and walk towards my car and straight drive to ******* Hotel to meet up James Hugh..

Masa driving, sy keep on wondering mcmana character c James ni.. nda pernah client semuda dia ni 'hire' sy.. sy terfikir juga kalo2 dia ni kecewa pasal putus cinta & dia mau kasi luah atau one night stand sama hooker... ntah la...

couple days ago kami cuma berbalas mesej ja.. dari cara dia, he is a gentleman, soft.. is he good on bed...? I'm about to find out..

After about 20 minutes drive, I finally arrived my destination.. sy bole rasa jantung sy berdegup laju.. nda pula pernah rasa sedebar ni sama client2 lain... ciss...

My phone rings.. Incoming call from Natalie..

Me: Hello Nat..

Natalie: Gab.. mana ko?

Me: Dihatimu.. hahaha..

Natalie: very funny.. seriously ba..

Me: relax.. I'm out to town.. kenapa?

Natalie: see? Kalo sy mau bawa ko kluar weekend, ko bilang nda dpt tp ko kluar juga..

Me: Nat, sorry ok? Sy mmg ada urusan.. what's up?

My Other Side of the Story | CompletedWhere stories live. Discover now