~EunByul POV~
A szobába csend költözött mintha mindenki hatalmas figyelemmel követné végig halálom pillanatát . A zavaró szótlanságot végül Yoongi töri meg aki a félmeztelen Jiminre pillantva rosszallóan ingatja fejét .
A légzésem végre normalizálódik , de a biztonság kedvéért még leküldök egy jókora pohár vizet , biztos ami biztos . Azt nem tudom , hogy a fuldoklástól vagy a nem messze álldogáló fiú miatt melegedtem ki , de most már nekem sincs ellenemre a tengerparti lubickolás .
Jimin sejtető pillantással mér végig , mint aki jól tudja , hogy látványa idézte elő belőlem majdnem halálom . Mosolyogva indul meg felém mire én zavartan pillantgatok körbe , ha pár méterről sikerült majdnem megölnie , mit lesz velem ha alig pár centire lesz tőlem ?Jimin megáll mellettem és lassan lehajol hozzám . Könyököm az asztal lapján megtámasztva szorítottam a benne lévő csokival megkent kenyeret idegességemben . A fiú az általam már félig megrágcsált édességbe harapott , majd nyammogva egyenesedett fel . Hátára kapta a törölközőjét és a kijárat felé sietett .
- Gyertek míg jó az idő . - szólított mindenkit de közben végig rám nézett . Mondandója végén pedig szája szélén megbúvó vigyorához egy kacsintás is csatlakozott .
Elvörösödve figyeltem amint eltűnik a homoktenger közt .
A hangos szobán átordító csevegések újra betöltötték a teret s egyedül csak Dahyun pillantott rám elismerő tekintettel .
Sietősen magamba tömöm a Jimin által is megkóstolt kenyeret , majd felkutatva táskám rángattam magammal a két lányt haditerv kieszelése érdekében .
Kiderült , hogy míg én Jiminnel éjszakáztam addig ők csajos estét tartva átfecsegték az egész éjszakát .- Nehogy azt hidd ám , hogy nem tudtuk kivel töltötted az estédet . - mutatott rám Dahyun hatalmas mosollyal . - Részleteket kérünk ! A legapróbb pontig , mindenről tudni akarunk ! - lépdelt közelebb , s én úgy éreztem magam akár egy rendőrségi kihallgatáson . Szemeivel szigorúan vezette végig rajtam , mire én bátortalanul húztam össze magam .
- Nem tudom mégis miről számolhatnék be nektek . - kezeim ölemben összefogva szorongattam akár egy bűnöző aki hatalmas bűnt követett el . Az is volt . Hatalmas bűn volt a Jiminnel eltöltött közös éjszakánk . Számtalanszor ígéretet tettem magamnak , hogy semmiféle kapcsolatot sem teremtek evvel a két fiúval , tegnap mégis Jimint átölelve merültem álomba .
- Hát mindenről . Milyen volt ? Gyengéd volt veled ? Vagy keményen elfenekelt ? - kuncogott Dahyun közben mégis érdeklődő tekintettel meredt rám .
- Mégis miről beszélsz ? - csaptam magam mellé nagyra nyílt szemekkel . Nem elég , hogy Yoongi és páran a fiúk közül azt hiszik megfektetett Jimin de még a lányok is bedőlnek ennek a marhaságnak .
- Hát , hogy te meg Jimin ... Jungkook reggel felpörögve újságolta , hogy ti ketten ... szóval köztetek . - mutogatott ujjaival rám Dahyun .
- Nem történt semmi . Aludtunk . Nem is emlékszem hogyan kerültem oda . - hárítva vágtam szavába .
- Ne hülyülj már ! - legyintett kezével fejcsóválása közepette . Úgy tett mintha éppen valami baromi nagy hazugsággal próbálnám átverni de mikor visszapillantott komoly ábrázatomra lefagyott . - Te egy szobában , sőt egy ágyban lebzseltél a suli egyik leghelyesebb srácával és nem történt semmi ? - képed el a lány .
Helyeslően bólogattam igazat adva feltételezésének . - Az mégis hogyan lehet ? Hisz Jimin egy igazi szexgép . Egyesek azt beszélik , hogy a suli szertárjában kapott le egy csajt órák közben . - mesélte hatalmas beleéléssel .- Kösz a közérdekű közleményt de ez engem nem érdekel . Felőlem akár mindenik lánnyal ágyba bújhat a suliból csak engem hadjon békén . - tisztáztam a helyzetet , hogy a lányok végre megértsék , hogy engem egyáltalán nem érdekel a fiú . Noha ebben azért még én sem voltam teljesen biztos . - Meg persze titeket . - mondandóm befejeztével az ablak felé sétáltam , majd az előtte lévő anyagot ketté húzva engedtem még több fényt a szobába . Az ég tiszta . A felhők sehol , talán ma majd szépen láthatóvá válnak a csillagok
BẠN ĐANG ĐỌC
WHY I ?~Miért én ?~HUN~BTS ff.
FanfictionGo EunByul családjával elköltöznek Szöulba . Új környezet, új iskola és a lány reményei szerint új barátok is . Kalandok , barátok , netán szerelmek ..... , zűrök és bonyolult dolgok , elcsattant csókok ,megbánt tettek, ismeretlen emberek és ismer...