22.fejezet ~Tartozás~

45 5 0
                                    

Szinte jó kedvel keltem fel kora reggel , s talán még egy halvány mosoly is megjelent volna arcomon ha nem éppen hétfő reggel lenne és nem  suliba készülődnék .

Sok időm volt még , ma valahogy sikerült korábban kelnem a szokásosnál és nem csak az össze vissza rohangálásra maradt időm .
Pizsamában csoszogtam át a fürdőbe , hogy egy langyos zuhanyt vegyek , viszont az ajtóban meggondolva magam inkább a konyha felé vettem az irányt . Készítettem egy csokikrémmel megkent szendvicset és most már végérvényesen is a fürdőbe mentem . Amíg megszabadultam a ruháimtól és megfelelő hőfokra állítottam a vizet , a szendvicset is elmajszoltam .

Kissé éberebbé tett ez a gyors zuhany , és még a fejem is kitisztulni látszott . Magabiztosnak és erősnek éreztem magam  . A tükör felé tévedtem mikor már kilépve a zuhany alól  testem köré csavartam egy kisebb rózsaszín törülközőt . Az anyag melleimtől combközépig takart , a selymes anyaga bőröm cirógatta mintsem a vizet itatta róla . A tükörképemre tekintettem ahol viszont nyoma sem volt a magabiztosságnak sem semmiféle bátorságnak . Egy félénk , visszahúzódó lányt láttam , aki nem tud kiállni a maga igaza mellett . Változtatni akartam . Azt szerettem volna ha az emberek is azon arcom látják mind amit én érzek belül . Ha mindenki az erős nőt látja bennem .

Hatalmas reménnyel és magabiztossággal vágtam neki a mai napnak , s ez addig tartott míg ráeszméltem , hogy a ruháim a szobámban hagytam . Sóhajtva vettem az irányt a szobám felé remélve , hogy nem találom szemben magam a dilis bátyámmal .

Fejben végigpörgettem milyen óráim is lesznek ma és szomorúan eszméltem rá , hogy matekkel kezdek ami nem egy jó párosítás a fáradt agyammal . Utána meg csupa olyan tantárgy amitől egyenesen frászt  kapok . Kémia , fizika meg irodalom . Az órarendem sem járul hozzá , hogy kissé elviselhetőbb legyen a hétfő reggel .

A folyósora érve gyorsan szedtem lábaim a szobám felé viszont ahogyan pár centit megtettem , valaki a nevemen szólított . A szívinfarktus közeli élményt pedig egy férfihang okozta minek hatására szorosabbra húztam magam körül a törülközőt . Lassan fordultam meg , hogy megbizonyosodjak ki is áll a folyosó végén .

~Yoongi szemszög ~

A hétvégi kirándulás hallatán szörnyen izgalomba jöttem , és remek ötletnek tartottam az egészet főleg mivel lányok is jelen lesznek .
Már biztosnak hittem , hogy az eddig magabiztos EunByult elcsábíthatom , ennek a kiruccanásnak az alkalmával ami könnyedén sikerülhetett is volna ha Jimin nem zavar a képbe . Nem tudtam biztosra mi is történt kettejük közt . De iszonyatosan furdalt a kíváncsiság sőt még talán egy kis féltékenység is felbukkant bennem barátom iránt , hogy neki talán sikerült becserkésznie a lányt . De nem tulajdonítottam túl nagy jelentőséget a dolognak . Bíztam magamban és a Yoongi féle bugyi levarázsoló vonzerőben . Elhatároztam ha most nem is de a legközelebbi adandó alkalommal biztos kivetem hálóm a lányra.

    Taehyung azt ígérte , hogy összefutunk még suli előtt , hogy megbeszéljünk pár dolgot , így a házuk előtt várakoztam rá meg a többi srácra  . Zörejeket hallottam a háztól majd a fiú dugta ki fejét az ablakból .

- Bocs kissé megkéstem a készülődéssel . De ne ácsorogj ott , inkább gyere be . - Vigyorgott , és kócos haja és meztelen felsőteste arról árulkodott , hogy csak most ébredt fel . 

- Megyek - mondtam még mielőtt besurrantam volna a kapun és a bejárati ajtót céloztam meg . Nem túl hangosan fellépkedtem a lépcsőn az emeletre ahol barátom egy szál boxerben állt .

- Gyors leszek ígérem amíg felveszek valamit addig maradj itt . - utasított aztán már el is tűnt az ajtó mögött . A falnak döntöttem hátam majd a telefonom előkaptam , hogy elüssem valamivel az időt .
Feloldottam a telefonom és elkuncogtam magam a háttérkép láttán . A kirándulás alatt miután szemügyre vettem EunByul fenekét , mindezt Jungkook szeme láttára a fiú viccelődve rohant a lány után majd észrevétlenül lőtt róla egy igencsak jó pozícióban elkapott képet . Majd miután átküldte a lelkemre kötötte , hogy háttérképnek állítsam be , és ki vagyok én , hogy a barátom szavával szembeszálljak . Nem tagadom kedvemre való volt minden alkalommal EunByul formás fenekét nézni mikor csak feloldottam telefonom .
Visszagondolva a kirándulásra kissé lecsökkent mosolyom mivel nem úgy zajlott minden ahogyan azt terveztem . Nem szépítek rajta irtó dühös voltam , hogy a jónak ígérkező kirándulást így alakult . Nagy reményeket tápláltam ez  iránt és úgy gondoltam most esélyem lehet megszerezni a lányt magamnak .
Jimin keresztbe tett nekem holott nem tudhatta terveim a lánnyal . Akkor biztos meg is ölt volna , ahhoz kétség sem fér . Neki is kell EunByul ez már világossá vált számomra viszont én nem adom fel . Barátok voltunk a sráccal viszont úgy véltem ez egy nagyobb versengés közöttünk semmi több . Mindenki azon ujjongott , hogy Jimin lefeküdt Taehyun húgával , viszont bennem élt egy halvány reményfolt , hogy mégsem így volt  . Reméltem , hogy a lánynak nem ment el a maradék esze és nem adta be a derekát a fiú csábításának . Muszáj nekem megkapnom őt . Ha harc hát legyen harc  Park Jimin jól kösd fel a gatyád még nem tudod kivel állsz szemben .

WHY I ?~Miért én ?~HUN~BTS ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora