21.fejezet ~Fényes csillag~

40 4 0
                                    


  Valamikor az éjszaka közepén eshettem be az ágyba , hogy pillanatokkal később kelhessek is ki belőle . Nem aludhattam sokat , mivel az a pár órát is amíg a többiek is aludtak csak félálomban töltöttem . Hogy is tudtam volna álomra hajtani fejem az éjszaka történtek után .

Tegnap éjszaka Jimin viselkedése furcsa volt számomra . Mármint mindig kedves velem na meg a többi száz lánnyal is de a tegnap valahogyan más volt . Szavai őszintének hangoztak s nem egy betanult sablonszövegnek amit már a harmincadik csajnál vet be . Vagy én vagyok túl hiszékeny vagy Jimin a nagyon jó színész de minden egyes szava hitelesnek tűnt .
Furcsa volt belegondolni , hogy a fiú talán tényleg őszinte volt és az igaz érzelmeiről beszélt a parton .

Minden esetre én azt bizonygattam magamnak , hogy bizonyára így akar átejteni . Nem tudom miért . Talán féltem az igazságtól és a csalódás lehetőségétől . Egyszerűen túl nehéz volt elhinnem , hogy egy olyan srác mint Jimin leállna egy lánynál és az pont én lennék . Még viccnek is rossz .
Ez nem egy mese ahol minden úgy alakul ahogyan én szeretném . Így  túl egyszerű lenne . 

Két órakor indultunk haza , s mivel a hétvége eléggé kiszívta az energiánkat az út alatt majdnem mindenki csendben volt . A társaság fele másnaposságtól szenvedett a másik meg szunyókálva dülöngélt az autóban .

Mire levonszoltam magam a házból az autóhoz már az összes helyet elfoglalták így csak a platón maradt helyem Yoongi , Jimin és Hoseok társaságában . Mondanom sem kell , hogy eszem ágában sem volt ott utazni , a végén még lecsapja valami a fejem a helyéről . De választás híján kénytelen voltam oda ülni de még az ott lévő srácok jelenléte sem töltött el hatalmas örömmel .

- Úgy látom a barátnőd egészen összemelegedett Jungkookival . - nevetett Hoseok megcsillogtatva fehér fogsorát . Egy pillanatra hátranéztem  és egy békésen szunyókáló Dahyun tárult szemem elé aki aranyosan hozzábújik a sráchoz . Feje mellkasa és a nyaka közt pihent , karjai pedig szorosan Jungkook köré fonódtak . A fiú keze Dahyun derekánál kulcsolódott össze ezzel megtartva vékony testét .

- Milyen szép is a szerelem . - álmélkodott az előbb is felszólaló fiú . Közben oldalra biccentette fejét és kezeit álla alatt összefonva nézte tovább a kis üvegen keresztül a csendben szundikáló párost .

- Ez nem szerelem . Jungkook  csupán elcsavarta  Dahyun fejét a különleges bájával . - morgolódtam . Tudtam , hogy Jungkook is egy a többi fiú közül s neki is minden szünetben más  leányzó csücsül az ölében .

- Honnan gondolod , hogy Jungkook nem esett bele Dahyunba ? Talán valami különleges emberismerő képességed van ? - érdeklődött derűsen Hoseok  .

- Nem kell ide semmiféle ördöngös képesség , hogy megállapítsam Jungkook játszadozik a lánnyal . - fontam kezem össze magam előtt és játékosan  kissé de bosszús tekintettel meredtem a srácra .

- Miért ? Mármint értem én , hogy Jungkook egy elég kedvelt személy a lányok körében és kissé kicsapongó életmódot folytat mint mi mindannyian . - kuncogott fel . - De neki is lehetnek érzelmei . Ugye Jimin ? - nézett huncutúl a mellettem heverő srácra aki bosszúsan kémlelte Hoseokot .

- Ezt elég nehéz elhinnem . - motyogtam halkan de még így is biztosan hallották a körülöttem ücsörgő fiúk . - Bár igaz lenne amit mondasz . - mosolyogtam rá kedvesen . Valamiért úgy éreztem mintha Jiminnel ugyanarra gondolnánk . Neki is biztosan eszébe juthatott a mi helyzetünk , kétségeink . Jól tudta , hogy nem hiszek neki és nem bízok meg benne .
De hisz rászolgált erre . Még csak arra sem foghatja a temérdek megdöntött lányt , hogy a hírneve fenntartása miatt volt . Tagadhatatlanul élvezi a nők figyelmét bármiről is legyen szó. 

WHY I ?~Miért én ?~HUN~BTS ff.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant