4. fejezet ~Félelem~

170 15 0
                                    

Gyorsan szedtem  lábaim a csendes és kihalt utcákon . Egy lélek sem járt most errefelé pedig Szöul egy igen forgalmas nyüzsgő és pörgő nagyváros szokott lenni általában  . Egyedül a hold és a csillagok fénye világította meg valamennyire az utakat .
Az egyik sarkon befordulva megláttam barátnőim amint egymás mellett állva beszélgetnek . Oda siettem hozzájuk majd  köszöntöttem őket .

- Sziasztok ! - a két lány felém kapták fejüket majd egy mosolyt felém küldve már indultunk is . Csendben haladtunk egymás mellett míg Dahyun meg nem szólalt .

- Amúgy meg mi tartott ennyi ideig , már egy ideje itt állunk ? - kérdezte mire egy bocsánatkérő fejet vágva kezdtem bele a történet mesélésébe .

- A bátyám is ott lesz a bulin ... - sóhajtottam majd fojtattam - meg kellett várnom míg elmegy majd utána kiosonnom  a házból , hogy anyáék se vegyenek észre . De a bulin is bujkálnom kell majd előle .

- Állj állj állj , ne is kezd megint , hogy nem jössz meg hasonlók . Ne aggódj nem fog észre venni . - nyugtatott Momo azonban én csak egyre feszültebb lettem . Nem csak Tae jelenléte aggasztott hanem legfőképpen Yoongié . Ha meglát biztosan oda jön hozzám már csak a reggeli üzenet miatt is  . Azt hiszi , hogy találkozni akarok vele pedig ez közel  sincs így .

Az odaút alatt mindenféléről beszélgettek a lányok ami engem nem annyira kötött le így inkább csendben kullogtam mellettük .
Egy fél órás séta után hangos zene csapta meg fülem majd látókörömbe egy hatalmas ház került ahol  , már javában folyt a buli a hangos zene és a táncoló fiatalokból ítélve . Voltak akik az udvaron buliztak de a házban is csomóan lehettek . Mikor a ház elé értünk megtorpantam de Momo rögvest megragadva csuklómat kezdett  húzni az ajtó felé ahonnan dőlt a pia szag és a cigi füst .

A házba beérve mintha elszabadult volna a pokol . Momo még mindig szorosan fogta a kezem , aminek nagyon örültem mert ebben a nagy tömegben biztos nem találtam volna rájuk .
Már egy ideje tolongtunk a táncikáló tömegben mikor Dahyun a kezembe nyomott egy piros  műanyag poharat amiben sejtésem szerint nem narancslé de még nem is gyümölcsös üdítő lehetett .

- Mi ez ? - hajoltam füléhez de még így is kiabálnom kellett , hogy meghallja hangom .

- Csak egy kis kedvcsináló ! - vágta rá gondolkodás nélkül , de mikor látta rajtam , hogy nem ezt a választ vártam újra szólásra nyitotta száját - Jól van na ! Egy kis sör . - mondta végül .

- Nem iszom ! - jelentettem ki majd ekkor egy pulton heverő narancslé után akartam nyúlni de Dahyun megakadályozta .

- Igyál már egy kicsit ... - kérlelt tovább a lány - Hisz bulizunk ! Megünnepeljük , hogy megismertük egymást . - mondta határozottan .
Sóhajtottam egyet majd beleegyezően bólintottam , mire a barna hajú lány ismét felém nyújtotta a poharat . Mind a hárman lehúztuk  az alkoholos folyadékot ami megjegyezném  borzalmas volt .

- Menjünk táncolni ! - dobta fel az ötletet  Momo , ami nekem nem nagyon tetszett , de ugyan akkor egész este nem szerettem volna egy sarokban egyedül álldogálni .

Elindultunk majd egy szobába értünk ami tömve volt emberekkel ugyan úgy akár a ház többi része . Egyik zene a másik után , egyik pohár a másik után míg már nem is számoltam . A kezdeti gátlásaim valahol a harmadik kör után eltűntek és már kérni sem kellett , hogy igyak . A lányokkal elengedtük magunkat és már engem sem érdekelt semmi . Sem az , hogy mag láthat Tae amint itt ugrálok félkómás állapotban sem az , hogy Yoongi oda jön hozzám .

Eléggé rosszul éreztem magam mivel sosem szoktam inni főleg ennyit .
Szép lassan elkezdtem battyogni a wc felé mikor is rájöttem fogalmam sincs hol van és , hogy meddig bírok még a lábamon állni . Szerencsémre hamar rábukkantam ahol aztán a fürdőkád szélére ültem le . A kintről jövő hangos  zene a fürdőbe is eljutott amitől még jobban elkezdett hasogatni a fejem  . Nehezen feltápászkodtam és a kagylóhoz  szédelegtem . Megengedtem a  hideg  vizet és  megmostam arcom . A hideg hatására némileg kitisztult fejem de még mindig szörnyen rosszul voltam és hányingerem is volt . Két kézzel kapaszkodtam a kagylóba , fejem pedig lehajtottam . Ennyire ramatyul még sosem éreztem magam .   . Haza akartam menni , lefeküdni  a pihe puha ágyamba és többé fel sem kelni onnan . Nagy gondolkodásomban egy kattanó hang zavart meg , majd  a kilincs mozdult az ajtó nyílt és csukódott is be azonnal . Lassan fordultam meg mivel még mindig iszonyatosan szédültem .
Egy fiúval találtam szemben magam  ezért gondoltam kimegyek megkeresem a lányokat és majd hazamegyünk  . Lassan tettem egyik lábam a másik után bizonytalan léptekkel haladtam a kijárat felé amikor az ismeretlen fiú elém állt majd egyenesen visszatolt az eddigi helyemre a kagylóhoz .

WHY I ?~Miért én ?~HUN~BTS ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora