19. fejezet~ Te mire vársz?~

52 8 0
                                    


  Mikor meguntuk áztatni magunkat kikászálódtunk a dzsakudziból , majd felöltözve úgy döntöttünk , hogy kiülünk a homokba . Mondanom sem kell az elsők között pattantam ki a meleg vízből , hogy aztán magam köré tekerve egy törölközőt berohanjak a házba a  ruháim után .

Miután mindenki elrendezte magát a partra mentünk ahol kijelölve egy területet lepakoltuk a cuccunkat .

Pár óra múlva a fiúk többsége de még Dahyun is kissé bódultan dülöngéltek a parton . Egy hatalmas tábortüzet gyújtottak ami mellé letelepedtünk , hogy az éjszakai hideg  ellenére ne fázzunk . Minden második percben  riadtan szökkentem fel , hogy elhúzzak valakit a lángoktól , mivel a társaság többsége nem igazán tudta kontrollálni lépteit . Én sem voltam teljesen józan de azért a társaság többi tagjához mérten  talán csak  Jimin gondolkodása lehetett tisztább . Megesküdtem volna , hogy kétszer többet ivott nálam de biztosan jobban is bírja az italt mint én .

- Te pörgetsz Tae ! - ütötte vállba az említettet Hoseok amitől annyira előre hajolt , hogy majdnem megperzselte haját a tűz .
Valami orbitális nagy ötlet volt Jungkooktól , hogy üvegezzünk . Viszont mikor már mindenki elutasította volna a felvetést mondván kisiskolások játszanak ilyet  hozzátette , hogy ez a továbbfejlesztett verziója lesz tizennyolc éven felülieknek . Boldogan vontam ki magam a dolgokból közölve , hogy csak tizenhét vagyok ily módon nem játszhatok . Szerencsémre Junkook rögtön módosított a szabályokon és változtatott tizenhét pluszos karikára  .

A tűz mellett hoztunk létre egy kis kört s ott pörgettük körbe az immáron kiürült whiskeys üveget .

- NamJoon ! - mutatott rá SeokJin mivel kettőjükön állapodott meg az üveg . - Felelsz vagy mersz ? - húzogatta szemöldökeit Jin ahogy a feleletre várt . Már biztosan kieszelt valami nagyszerű dolgot amivel aztán jól megszivathatja a fiút .

- Felelek . - válaszolta félkómásan . Merni aligha tudott volna , hisz még a felállás is nehéznek bizonyult számára

- Hány lánnyal volt már dolgod  ? - vigyorgott huncutul mire a homokban kiterült srác számolgatni kezdett .

- Várj az számít ha csak lecumizott ? - kapta szemeit SeokJinre mire mindenki nevetésben tört ki .

- Ühüm - bólogatott .

- Akkor kábé huszonöt plusz minusz néhány . - elképedve hallgattam a számokat s azt , hogy pontosan azt sem tudja hány lánnyal kavart már  .

- Pörgess ! - utasította Jin  mire az jól megforgatva az üveget Jungkookon és Hoseokon állt meg .

- Merek . - válaszolta Jungkook kérdés nélkül mire kis várakozás után érkezett is a feladata .

- Szívd ki Dahyun nyakát ! - érkezett az elvégzendő feladat mire a srác ajkai mosolyra húzódtak . Eltátott szájjal figyeltem amint Jungkook a  lányhoz fordul s az kuncogva fonja karjait a fiú nyakába  . Dahyun egy csepp ellenkezést sem mutat , sőt mintha örülne neki .
Lassan hajol egyre közelebb mígnem ajkai a lány bőrét érintik . Apró puszit lehel rá aztán gyengéden szívni kezdi . Szívem dobogása ütemesebb lesz mintha csak éppen velem művelné ezt valaki .
Dahyun ajkai elválnak egymástól , halk sóhaj szökik ki rajtuk , s szemei lecsukódnak . Fejét fentebb emeli , hogy a srác még jobban hozzáférhessen fehér bőréhez .
Percekkel később válik el csak ajkaival Dahyun nyakától , miután puszikkal hintette be az eddig ostromolt területet . Büszkén veszi szemügyre a lilás foltot ami egy pár napig biztosan díszíteni fogja a lány nyakát .

Hatalmas ujjongásban törnek ki amint a többiek is szemügyre veszik barátjuk művét , s közben az említett is nagy mosollyal kémleli továbbra is Dahyunt .

WHY I ?~Miért én ?~HUN~BTS ff.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora