18.fejezet ~Dönts !~

55 6 0
                                    


" Talán túl sokat agyalunk azon , hogy mi lesz holnap , hogy lesz-e boldogság , hogy szeret-e majd , hogy mit akar , hogy miért nem történik az amit te szeretnél , miközben elfelejtünk valamit : megélni a pillanatot , ami mindig ott áll előttünk arra várva , hogy szebbé tegye a napunkat "

~~~~~~~~~~

- Mégis mit csinálsz ?! Eszednél vagy ? - sziszegtem halkan , hogy nehogy a vízben ülők fülébe jusson .

- Igen EunByul . Tökéletesen tisztában vagyok mindennel . Mondtam már egyszer vagyunk fiatalok ! Én kihasználom . Érted ? - nézett rám biztató tekintettel majd lassan eltolta a ruhadarabot amit még mindig óvatosan mellkasa előtt tartottam .

- Akkor legalább húzz fürdőruhát . - erősködtem kezeim újra visszavezetve felsőtestéhez .

- A fehérnemű is ugyanolyan akár a bikini . És amúgy is , nem hoztam fürdőruhát . - mosolygott aztán véglegesen száműzte kezeimmel együtt az őt takaró anyagot . Rövid farmernadrágját letolva huppant le a földre az , amint végigsiklott fehér , hosszú combjain . A fiúk visszafojtott lélegzettel bámulták barátnőm félmeztelen testét , és szinte mind a heten egyszerre lélegeztek fel amint az aprócska nadrág földet ért .
Egyetlen melltartóban és franciabugyiban lépdelt fel az apró lépcsőfokokon és merült el a meleg vízben . Bizakodva néztem hátam mögött álló Momora , hogy ő biztosan nem lesz akkora hülye , hogy beüljön ezek mellé a dzsakuzziba . Viszont csalódottan vettem tudomásul , hogy már az ő testét is egyetlen melltartó és nadrág fedi , ami aztán pillanatokkal később már a földön pihent . Ő viszont bizonytalanul szelte a piciny távolságot , s félénksége is még jobban rátört mikor Taehyungra nézett .
Bátyám csodálkozó tekintettel mérte végig a lányt majd örömmel mosolygott rá mikor az mellé helyezkedett , ezzel bebújtatva vállát a srác ölelő karja alá .

- Gyere te is ! - mosolygott Yoongi azokkal a gyönyörű fehér fogaival . Szinte a nap sugarai is megcsillantak
rajta annyira vakítóan fehérek voltak .
Biztosan nem ! Nem és nem ! Akármennyire csalogató a meleg pezsgő víz meg Yoongi látvány nem mehetek . Nem vetkőzök le előttük fehérneműre az már biztos . - EunByul ! Gyere - annyira aranyos volt ezzel az arcán elterülő mosollyal . Talán még nem is láttam ennyire őszintén mosolyogni .

Á a fenébe is Dahyunnal és az ő fene nagy meggyőzőképességével , meg Yoongi és a felfelé görbülő ajkaival .

Szaggatottan fújtam ki a levegőt , ahogyan pólóm lassan húztam felfelé . Az anyag eltávolításával egyre több csupasz felületet fedtem fel magamból , aminek látszólag Yoongi igencsak örült de a nadrágom eltávolításával már Jimin sem tudta visszafogni magát . Mindketten szemérmetlenül vezették végig szemüket testemen , s Yoongi elnyílt ajkakkal figyelte amint megadva magam sétálok melléjük .

Kebleimet csak egy sötét színű anyag takarta s a hozzá passzoló darab sem bízott sok mindent a képzelőerőre .
Sietve merültem el a dzsakuzzi vizében , hogy legalább az takarjon valamelyest .

Igaza van a lánynak hisz mikor máskor tehetnék meg különleges dolgokat ha nem most . S bár rájöttem ki szeretném élvezni az itt töltött napot , de azért mégsem mentem volna bele bizonyos dolgokba csak mert Dahyun szerint az rendben van .

- Sört ? - Nyújtott Yoongi felém egy sörösüveget mire én zavartan pillantottam Taehyung felé . Még sem lenne jó ha anya fülébe jutnának az ilyesfajta dolgok , vagy aztán még a szobámból sem tehetném ki a lábam .

- Tőlem várod az engedélyt ? - Vigyorgott a fiú , mire én aprót bólintottam . Ő az idősebb elvileg mindentől neki kellene megóvnia a húgát - De lehetőleg ne idd magad a sárga földig . - szavai végeztével bizonytalanul a zöld üveghez nyúltam .
Yoongi még mindig a hatalmas arcán elterülő mosolyával nyújtotta át az alkoholt tartalmazó üveget , s ahogyan azt elvettem jókorát kortyoltam belőle .

WHY I ?~Miért én ?~HUN~BTS ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora