Biztos, hogy én is így érzek? Akarom..?
Kibújtatott felsőmből, majd visszadöntött. Csókokkal hintette be felső testem minden egyes porcikáját, még is, annyira kellemetlenül éreztem magam. Élveznem kellene nem? Helyette... inkább undorítónak éreztem ezt az egész helyzetet és utáltam magam érte. Mit csinálunk mi?
- L-Levi... k-kérlek..
Ahogy rám nézett találkoztam a vággyal ami a szemeiből sugárzott.
- Mi az? Miért állítasz meg? - értetlenkedett lihegése közepette.
- É-én... n..nem.. ak-akarom mé...még.. - habogtam összevissza.
Végig vezette ujját dudorodó férfiasságomon. Fájdalmasan szisszentem fel.
- Biztos vagy benne? - incselkedett velem pimaszul.
Biccentettem egyet, mire levette felsőjét és nadrágját. Láttam alsóján, hogy mennyire izgalomba jött tőlem. Elmosolyodott és mellém feküdt.
- Te is vedd le a nadrágodat - utasított, aminek eleget tettem.
Szembe fordultunk egymással. Ajkaink összeforrtak, hosszas érzéki csókot váltottunk, mialatt keze a gatyámba landolt. Egyből kinyitottam szemeimet a sokktól, és megtörtem a csókot.
- Shhh, csak élvezd - suttogta Levi, majd másik keze megragadta az enyémet és kényszerítette, hogy bújtassam gatyájába.
Óriásit nyeltem. Rámarkoltam feltüzelt erekciójára és követtem az ő mozgását. Újra megcsókolt, immáron hevesebben és durvábban.
- Ahh, basszameg - nyögött fel érzékien, s elharapta alsó ajkamat.
Egyre gyorsabb tempót diktáltunk mindketten. Immáron én kívántam a csókját, így folytattuk, s mikor elért minket a mámor egyszerre sóhajtottunk fel. Kezemen éreztem meleg örömnedvét, kihúztam azt, majd a fürdőbe mentem, hogy megszabaduljak tőle, ahogyan ő is.
*****
Reggel előbb tértem magamhoz, mint ő. Egymás mellett aludtunk... Mi a fene van velem? Nem vagyok meleg. Attól, hogy.. szexeljünk, felfordul a gyomrom, de azt, hogy segítsünk egymáson.. nagyon élveztem. Mi a franc van velem? Imádtam nézni az arckifejezéseit, ahogyan reagált arra, ahogy hozzá értem..
Miért?
Miért?
Gusztustalan amit csinálok...
- Hé, miért nem szóltál, hogy fent vagy? - kérdezte álomittas hangján.
- Nem akartalak felkelteni - mondtam őszintén és kissé búsan.
- Hé, minden oké?
- Ja, asszem...
- Oké, én aztán nem firtatom - ásított fel aranyosan. - Akarsz ma valami... emberi dolgot csinálni? Ezalatt nem azt értem ám, hogy videojátékozzunk és sötétítsünk be..
- Nem akarok semmit se csinálni ma - feleltem ridegen.
Levi gondterhelten sóhajtott. Felült és rám nézett.
YOU ARE READING
𝑺𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒓𝒐𝒚𝒆𝒅 ☆彡 𝑬𝒓𝒆𝒓𝒊
FanfictionLevi és Eren. Eren és Levi. Levi, aki megváltoztatja Eren életét. Eren, aki újra értelmet ad Levi életének.