◤5.◢

1.5K 167 84
                                    

Reggel olyan tíz körül tértem magamhoz. Levi még békésen szunyókált fejére húzva a takarót. Feltápászkodtam nagy nehezen a padlón lévő matracról és a konyhába vezetett utam. Az estét nagyon gáznak éreztem és reménykedtem, hogy nem is hozza fel.

- Hé, heló! - zökkentett ki Levi mély hangja.

Fáradtan dörgölgette szemét és ásított egy nagyot. Bokszerben állt előttem.

- Mikor vetkőztél te le? - vontam kérdőre azonnal.

- Talán zavar? Általában pucéran alszom, de neked tettem szívességet - vágta rá csípősen. - Na, mi a reggeli?

Rosszallóan ingattam fejem. Menthetetlen egy alak.

- Mit akarsz enni?

- Bármi jó!

- Komolyan? - néztem rá unottan.

- Mennyit baszakodsz már. Elég a műzli.. amúgy meg.. ma este nálunk alszol - közölte velem nyersen.

Elkészítettem a műzlit, s helyet foglaltunk a kis asztal körül a konyhában.

- Mert hogy? - vontam fel szemöldököm kérdőn.

- Petra már reggel zaklatott, hogy legyünk hármasban este - válaszolt hanyagul és falni kezdett.

- O-oké... - egyeztem bele bizonytalanul.

- Amúgy az anyukád mivel foglalkozik? Reggel amikor kijöttem a szobádból reggelit akart nekem csinálni. Rendesnek tűnik.

- Időseket ápol egy otthonban - vágtam rá.

- Hmm, hát akkor ezért. Látszik rajta mennyire gondoskodó.

- Aha..

- Eren..

- Hm?

- Te elfogadtál engem barátodként? - kérdezte kissé sejtelmesen, s abbahagyta az evést.

Felvette velem a szemkontaktust. Nem is tudom, mi járhatott a fejében. Hirtelen jött ez az egész.

- É-é...én.. p-persze.. csak..

- Nem is kell mondanod semmit - szegte le csalódottan a fejét - az arcodra van írva mennyire nem bízol másban.

Mit mondhattam volna? Láttam rajta, mennyire feszültté vált. Ilyen fontosak neki a kapcsolatok? Nos, azt mondom ki amit gondolok.

- Igazad van.. de szeretnék újra bízni.

- Tch! Kivágtad magad - nevette el magát, miközben fekete hajába túrt. - Készülődj, aztán menjünk valamerre - állt fel hirtelen ahogy befejezte, majd nyújtózkodott egy nagyot.

Ha lehetne egy kérdésem...

Miért kockás a hasa? És az enyém miért nem? Levi hiába alacsony termet, eléggé izmos. De... miért is gondolok én ilyenekre?

𝑺𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒓𝒐𝒚𝒆𝒅 ☆彡 𝑬𝒓𝒆𝒓𝒊Where stories live. Discover now