ČÁST DRUHÁ
Tma, jenž pomalu odcházela... Když jsem otevřel oči ... Spatřil jsem paprsek světla a... Strom?
Co tu, do háje, dělá strom? Chtěl jsem se zvednout, ale tak úplně rychle to nešlo.
Najednou se nade mnou objevil Lennox, a vypadal, že je velký, jako já... Takže mám buďto zas halucinace, a nebo zmutoval se Samem...
Zatřásl se mnou a řekl, ať se proberu. Posadil jsem se, a snažil se nějak si to všechno spojit dohromady.
Pak mi to docvaklo. Rozhlédl jsem se kolem sebe, obrovským čelním sklem byl do Felingu zaražený strom. A byl zelený... A měl něco, čemu by se dalo říkat listí. Což znamená, že tato planeta má nějaké klimatické podmínky.
Pak jsem se otočil a zahlédl Lennoxe.
Já: ,,Nějak jsi vyrostl, ne?"
Lenox: ,,Jo, za to můžou klimatické podmínky téhle planety... Mění stavbu buněk."
Já: ,,Já myslel, že máš toho svého klona..."
Lennox: ,,Toho to zničilo..."
Já: ,,A jak jsi se tu tedy vzal, když ho ovládáš na dálku?"
Lennox: ,,No, tak úplně ho neovládám na dálku."
Já: ,,Jsem zmaten...co?"
Lennox: ,,Víš co? Znova si lehni."
Já: ,,Ale já to fakt nechápu..."
Lennox: ,,Ty klony nejdou ovládat na dálku... To jsi uměl jenom ty... Řekl jsem ti to,aby jsi neměl kecy o tom, že se někde zabiju."
Já: ,,Teď tě tak maximálně zabiju za to, žes mi to neřekl."
Lennox: ,,A já tebe za to, že tě napadla taková debilita sem letět."
Sam: ,,Tak se uklidníme."
Já: ,,Ty jsi tu taky?"
Lennox: ,,Teď nevím, jestli hraje blbýho a nebo se fláknul do hlavy... Spíš to druhý, blbej už je i tak dost."
Sam: ,,Drž už kušnu, Lennoxi!"
Gedy: ,,Nechte se bejt, beztak až se vrátíme, tak ho zabije Graves... A to jakože fakt."
Lennox: ,,Pokud se odtud dostaneme."
Ratchet: ,,Ty hele, Lennoxi, řekl ti někdo někdy, že jsi strašnej pesimista?"
Lennox: ,,Hmm... Nevim, to je jedno."
Asi až do teď jsem byl v takovém polospánku, kdy vnímám jedním uchem tam a druhým ven.
Zvedl jsem se, a rozhlédl se kolem. Lennox měl sice nějaké námitky, když jsem řekl, že někam půjdeme, ale smířil se s tím.
...
Vypadalo to tam jako v pralese na Zemi, až na to, že byl naprosto obrovský.
Do toho začal Lennox piplat jeho moudra: ,,Buď jsi se ty zmenšil, nebo já zvětšil...a nebo obojí... Ne, to vlastně ne... "
Pak jsme došli k obrovskému stromu. Na chvilku jsme se tam usadili.
Jen tak jsme tam seděli a já zaslechl nějaké zvuky.
Ostatní z toho měli srandu, ale já o tom byl přesvědčen...
Postavil jsem se tedy a vyzval dotyčnou osobu, aby vylezla ven ze svého úkrytu.
Lennox se přidal s tím, že tam nikdo není.
Když v tom z keře někdo opravdu vystoupil.
Byla to dívka, vypadala částečně jako člověk a částečně úplně jinak. A měla na sobě pokrývky těla.
Zeptal jsem se.: ,,Kdo jsi?"
Dívka jen otevřela a zavřela ústa, na což něco řekla, ale nejspíš v úplně jiném jazyce.
Já: ,,Ty mi nerozumíš?"
Dívka ukázala na sebe a následně po mě zopakovala slovo: ,,Nerozumnět."
Ukázala na mě a směrem na zem a následně odběhla.
Gedy: ,,Tak a mizíme, než sem přivede nějakej její kmen, co nás tu zabije."
Já: ,,Ne, počkáme tu."
Lennox: ,,Proč? Už takhle jsi majzlej do hlavy, jak to můžeš vědět."
Já: ,,Nejsem... Kdyby nám chtěla něco udělat, vypadalo by to jinak."
Jedinej, kdo tam se mnou zůstal, byl Ratchet, Cross a Sam. Lennox, Eps, Gedy a Rina se schovali.
Za pár minut jsem opět zahlédl tu dívku, jak jde směrem k nám, a někdo šel s ní.
Když přišli blíže, poznal jsem, že je to Cybertroňan. Když přišel až ke mě, pozdravil mě a představil se jako vůdce kmenů Jiluchitů.
Pozdravil jsem ho tedy také a představil se.
Zeptal se, nač jsem sem zavítal.
Odpověděl jsem: ,,Hledám bratra."
Mech: ,,A koho? Znám zde všechny, poradím ti."
Já: ,,Sangura..."
Rázem mu opadl výraz z obličeje. Na což se zeptal: ,,Ty jsi Mentorův potomek?"
Odpověděl jsem, že ano. A on následně s radostí ve tváři řekl, že je Sangur a obejmul mě, na což já jeho taky.
Když jsme se pobavili o tom, jak jsme se sem dostali, vyrazili jsme k jejich ... Jak to nazvat? Vesnici.
Ta dívka je jeho dcera Sapela, i když je vzhledově celá po jeho ženě Remi.
Když jsme dorazili do jejich vesnice, vypadalo to tam, jako na Zemi kdysi ve středověku.
Sangur tam bydlí v takovém jeho paláci. Vzal nás dovnitř, Lennox, Eps, Cross a Rina se rozprchli a já, Ratchet a Sam jsme si povídali se Sangurem.
Vzhledem k tomu, že se na této planetě nenachází energon, ale jsou zde potraviny podobné těm na Zemi, musel se je naučit konzumovat.
Vyprávěl nám, že ho kdysi zachránil Remiin otec a ze začátku byl v pohodě, na což s nimi začal spolupracovat. Ale jak plynul čas, snažil se najít energon, když zjistil, že se od tud nedostane. Ale žádný tu nebyl.
Remiin otec Igód ho pak zachránil, když už byl velmi zesláblý, tím, že ho donutil jednu z těchto potravin zkonzumovat ... Na což mu tedy pak nějakou dobu nebylo dobře, ale žil... A pak, když se na to přizpůsobil jeho organismus, tak funguje do teď.
Ratchet to nechápal a začal ho prosit o zjištění, proč tomu tak je, což mu Sangur svolil.
Mě se pak zeptal, nač jsem sem přiletěl.
Vysvětlil jsem mu tedy situaci na Cybertronu a poslal vše, co se změnilo od začátku války.
Sangur řekl, že si nechá návrat projít hlavou... A že se nám pokusí pomoci, co bude v jeho silách, nás od tud dostat.
ČTEŠ
Transformers: Křižovatky osudu 2.
FanfictionDruhý díl knížky ,,Transformers: Osudová cesta" VAROVÁNÍ !!! Předměty, časy a všechny následující předměty související s transformery si vymýšlím - nenajdete je na TFWiki - proto jsou vysvětlené kurzívou v závorce. Předměty, jenž znáte z TFWiki, po...