Kapitola #7 - Kamarád Lock se na nás přišel podívat

117 25 7
                                    

Už to bude pár dní, co se mne Lennox snažil překecat k sázce, nicméně jsem na ni nepřistoupil. A ani mě nehne to někdy udělat.

Dnes přiletěl otravovat znovu... Tentokrát s tím, že pro mě bude sázka mít výhody.

Já: ,,Tak co? O co se chceš vsadit zas?"

Lennox: ,,Udělám, co budeš chtít, jako trest."

Já: ,,Ale o co se chceš vsadit mi řekni nejdřív."

Lennox: ,,Kdo z nás dokáže dřív odnést Hounda od základny na pláž... Já taky jako Transformer samozřejmě."

Já: ,,Aha?... A co když prohraju?"

Lennox: ,,Tak tě kopnu mezi nohy, jelikož mi sereš..."

Já: ,,Tak to si vymysli něco jinýho."

Lennox: ,,Nasadím ti kuchařskou čepici a budeš semnou vařit šneky v maltě."

Já: ,,No to už zní líp... Ale žádné podvody, uděláš to sám a nikdo ti nebude pomáhat..."

Lennox: ,,Dobře ... Beru NIKDO mi nebude pomáhat."

Spustil se poplach třetího stupně... Což značí napadení většího města.

V tu chvíli mi napadlo, ani nevím proč... Třetí je větší město ... Čtvrtý je Hlavní město...

Já: ,,Lennoxi, a co značí pátý stupeň?"

Lennox: ,,Když Gravesovi nebo Mentorovi rupne v bedně, a poletí nás vybombardovat... Stačí, další vyučující hodina příští týden ...mazejte."

Ratchet: ,,Takže? Taktika?"

Já: ,,Lennoxi, jaký město, umístění nepřítele a rozloha?"

Lennox: ,,Nepřítel... Ehm... Nebudu ti asi říkat, kdo to je, dokud tím portálem neprolezeš... Vnitřek města, rozloha je střed, od věžáku Marinova až po rozhlednu Koretovu. Město New Yourk.

Já: ,,Lennoxi!? Když všechny informace, tak všechny!"

Lennox: ,,Fajn... Máš tam kamaráda Lockdowna."

Já: ,,To je... Super... Takže nebudeme obléhat město, ale zaútočíme z portálu rovnou na střed... A půjdeme směrem ven z města. Rozdělíme se na skupiny, Bee vede na sever, Megatron západ, já jih a Houd východ."

Hound: ,,Já povedou skupinu?"

Já: ,,Ano, stejně musíte být s Ironhidem rozděleni do jiných.

Ratchet: ,,Tak žádné otázky... sever připraven..."

Odešli tři týmy a můj šel poslední. Jelikož se jednalo o vnitřek města, nemohli jsme povolat letectvo. Jediná pomoc v případě nouze byla pozemní.

Postupování a obsazování se dařilo. Tedy až do chvíle, než můj tým narazil na jednotku vedenou samotným Lockdownem.

Nezbývalo mi nic jiného, než se s jeho jednotkou pustit do boje. Souboj začal přestřelkou, nic méně po tom, co se pár jedinců dostali do boje zblízka, v něj přešli všichni, i já s Lockdownem.

Náš boj byl dlouhodobý a vyrovnaný. Ani nemám tušení, kam jsme se během něj přesunuli.

*Pohled třetí osoby*

Megatronův tým se na západní část dostal na okraj jako první. Vraceli se tudíž zpět a rozprostírali po celé délce západní části.

Po cestě zaslechli zvuky jižní části. Megatron poslal své vojáky a dál a šel se tam podívat. Nemusel chodit daleko... A zahlédl souboj Lockdowna a Optima jenž se odehrával již na západní části města.

Nejdřív začal přemýšlet, zda se do toho bude plést nebo ne, rozhodl se že ne, ale že vyčká a pokud se boj bude sklánět ke špatnému konci, zasáhne.

O pár vteřin později ale zahlédl Lockdownova vojáka na proti. A běžel za ním.

***Můj pohled***

Mezi tím vším se nám navzájem podařilo zahodit naše zbraně, takže už jsme se spíše přetahovali a snažili se nějak toho druhého zabít sekundárními zbraněmi.

Podařilo se mi Lockdowna odhodit na budovu, a chytal jsem se k dalšímu úderu, když v tom se ozval od někud Megatron.: ,,Na osmé hodině voják!"

Otočil jsem se za Megatronovo hlasem a střela od vojáka mě minula. Nic méně jen co jsem se otočil spět na Lockdowna, tak mi dal pěstí. Jeho další útok jsem stihl vyblokovat, ale byl rychlejší, než jsem čekal - dostal jsem další.

... Podobným způsobem jsme přešli celé náměstí. A asi po šesté ráně už jsem nevyblokoval další útok, který byl vedený nohou do hlavy...během pár vteřin, co jsem byl mimo,  mě trefil znovu, ale tentokrát jsem ztratil rovnováhu a padl na zem.

Zatím co jsem ležel na zemi... ke mě přišel a dal svoji nohu na moji hlavu.

Lockdown: ,,Zůstaň ležet!"

Přiběhl tam Megatron a spustil na Lockdowna. 

Megatron: ,,Nech ho bejt a pojď se prát se mnou."

Lockdown: ,,Ty si myslíš, že mi budeš poroučet?" 

Lockdown odvrátil svůj zrak na střelu, jenž zasáhla budovu. Megatron k němu doběhl a začal se s ním prát. O pár minut později jsem se konečně vzpamatoval, zvedl se a šel Megatronovi pomoct.

Lockdown: ,,Tak vy takhle jo? Dva na jednoho?"

Megatron: ,,Ty máš co říkat." 

Přesunuli jsme se do rozestavěné části města. Lockdown odkopl Megatrona do budovy, která se s ním probořila. 

Já byl ještě ne úplně při smyslech, takže to dlouhý boj nebyl. Odstrčil mě k jednomu z jeřábových sloupů. Našel dlouhej kovovej řetěz, přetahovali jsme se o něj. Pak mě obešel obmotal mi řetěz kolem krku, opět odstrčil ke sloupu a přivázal k tomu sloupu. 

Začal se opět prát s Megatronem. Vysunul jsem si na ruce meč a chtěl a přeříznout řetěz. Pokaždé když už jsem se k tomu téměř dostal, se tam Lockdown s Megsem objevil, a buď to mi zas jednu vrazil, a nebo zatáhl za ten řetěz. 

Cítil jsem, že už nemůžu dýchat, když v tom ten řetěz konečně povolil. Padl jsem na zem a pár vteřin nic neslyšel, ani nevnímal. 

Nemám nejmenší tušení, co se stalo mezi tím, než jsem se ocitl v pozici, kdy mě Lockdown držel v kravatě a jednou rukou mi držel meč u obličeje. 

Naproti stál Lennox a vyjednával s ním. 

Lockdown: ,,Ty nevyjednáváš se mnou! Já s tebou!"

Lennox: ,,Tak tedy takhle.. můžeš odejít, když ho pustíš a necháš ho být."

Lockdown: ,,Tady si budu klást pravidla já." 

Lennox: ,,Uvidíme."

Přiletěla Lockdownovo malá záchranná loď, jen,co se přiblížila k zemi, ji vojáci sestřelili, dalekodosahovými děly a opět zamířili na Lockdowna. 

Lennox: ,,Nebudeme hrát na tvoje nabídky... dělej, co jsem řekl."

Lockdown: ,,Nebo co?"

Lennox: ,,Nebo zemřeš."

Lockdown: ,,Pak váš vůdce taky!"

Lennox: ,,Proč nechceš využít šanci jít?!"

Lockdown: ,,Dobře, ale necháš mě vyjít ven z města."

Lennox: ,,Dobře, a jakou mám záruku že ho nezabiješ?"

Lockdown: ,,Žádnou."

Lennox: ,,Takhle vyjednávání nefunguje."

Lockdown: ,,Taky ho můžu zabít hned a bude to vyřešeno, jestli chceš."

Takhle se tam dohadovali asi další tři hodiny, než došli na kraj města a tam mě Lockdown pustil. 

Transformers: Křižovatky osudu 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat