Vyžádal jsem si u Mentora, aby mě pustil na Zemi, což slyší celkem nerad, nic méně mi to nepotvrdil... Zatím.
Řekl jsem si, že si užiju klidnou noc a konečně se vyspím. A jelikož znám mou sestru, tak jsem ji upozornil, ať mě, prosím, nebudí. Teda, alespoň jsem se o to pokusil.
Pak když nastalo... No, nevím jak to nazvat, takže prostě půl druhé ráno, se sestra rozhodla, že mi asi půjde urvat zvonek, nebo nevím.
Šla za ní Andromeda, protože jinak bych jí asi rychle vyprovodil. Když se Andy vrátila a těšil jsem se, jak se vyspím, tak si to Allgi neodpustila a tomu zvonku dala pěstí znova. Doufám, že jí to ten zvonek někdy vrátí.
...
Ráno jsem za ní chtěl jít a zeptat se jí, proč večer fightila s mým zvonkem, nicméně mi to nějak vypadlo, když se ke mě doneslo konečně potvrzení o tom, že můžu na Zemi, od Mentora.
Tudíž jsem jí jen oznámil, že odpoledne odlétáme s Gravesem. Tušil jsem, že Ultra se k nám přisere. A taky to udělal.
Na Zemi byl momentálně prosinec nebo leden, teď si nejsem jistý. Ale každopádně halda sněhu.
Uvítali jsme se s Lennoxem, který měl teda Vánoce... Emmm... Buď to předčasně a nebo počasně, záleží na tom, jaký byl ten měsíc.
No a protože je Allgi pro každou legraci, tak si tam rychle se všemi padla do oka, až na Beeho, ten si na ni vybudoval averzi.
Ptal jsem se ho, proč. Prý mu vadí to, že teď trávím víc času s ní, než se svou "partou" na Zemi.
No, asi na tom něco bude.
Čekal jsem, kdy to přijde, někdo ze základny započal koulovačku a Ultra chtěl dělat chytrého. No, ale nedošlo mu, že Allgi sníh zná.
Jelikož, když on poprvé viděl sníh, tak se toho bál dotknout.
Ultra: ,,Allgi, víš, co to je?"
Allgi: ,,Sníh?"
Ultra: ,,Co? Jak to víš?"
Allgi: ,,Eeeeee, no... Na planetě, kde jsem byla, byl taky."
Ultra vypadal zklamaně a Allgi se tvářila stylem: *ha... Děti... Tak si hrajte dál, já to budu pozorovat z dálky.*
Ultra byl mech činu a mrsknul po ní kouli.
Allgi přešel její výraz a šla mu ji vrátit.
Ale Ultra se na ni nachystal, a tak když vyšla před vchod do základny, tak na ni strhnul všechen sníh ze střechy.
Začal jsem se jí smát, jelikož to bylo opravdu zábavné. No tak mi pár vteřin na to přistála koule v ksichtu taky.
A mě se smál Lennox, tohle bylo, jak kdyby jste odpálili řetězec s TNT na konci.
Vzal jsem si sníh a zakoulel do něj Lennoxe, a jelikož ten je strašnej agresor a nevyrovnaný člověk, neboli cholerik, tak vlezl do jeho transformeřího klona, a šel nás všechny... No...
,,Vysněhovat." Řekl myslím. Prostě zahrabat do sněhu.
Po náročné sněhové válce, Válka Čtyř Králů hadr, jsme šli Allgi naučit transformovat se do Alt-módu. Neboli také do automobilu, či jiného motorového vozidla.
Allgi: ,,A jak to mám udělat? Jak to děláš ty?"
Já: ,,Já... No... Jako... Já nevím... Prostě to udělám."
Allgi hodila výraz alá: *děkuji za radu*.
Pak se jí to nějak povedlo a šli jsme prozkoumávat planetu Zemi.
Allgi byla celkem zdeprimovaná z New Yorku, většina holek se s ní anebo se mnou chtělo fotit na Instagram, respektive stačilo stát na červené na semaforu.
Allgi nonstop hodnotila stylem: ,,Ty máš velkou prdel, vypadni, ty jsi hnusná sama o sobě, ty ke mě vůbec nelez." A já se chvilkama musel smát.
Každopádně její oblíbenosti dodal typ jejího vozidla, jelikož to bylo Lamborghini Aventador SVJ Roadster.
Byli jsme všude možně, Antarktidu jsem zamítl. Pak Allgi i slušně perlila, když skoro omylem přejela semafor.
,,Skoro mě přejel semafor." By: Allgi 2019
No a tak jsem pak navrhl Japonsko, ale večer. Večer je úplně úžasné Tokio.
Allgi odsouhlasila, a šli jsme kecat s ostatními členy základny.
Nastala noc a rozhodli jsme se i společně s Ultrou, že vyrážíme až po západu slunce, který je z umístění základny také překrásný. Šli jsme jej tedy pozorovat.
Zapomněl jsem se zmínit, že mezi tím ještě přiletěl Megatron, prej mu chybím. A přiběhl za námi. Ptal se mě na něco, ohledně toho, jak funguje jedna relikvie.
Byl jsem tedy venku zatím jen já, on a Allgi, a čekali jsme na Ultru.
Náhle se ozval, krátký pištivý zvuk, neuvědomil jsem si během dalších tří vteřin, co to je. Na což okamžitě základna explodovala, a nás exploze odmrštila pár metrů do zadu, respektive mě a Megse, Allgi dělala *I believe I can fly*
Těsně před tím, než jsem ztratil vědomí, mi však došlo, že to je Archon, má ty jeho ojedinělé raketky.
ČTEŠ
Transformers: Křižovatky osudu 2.
FanficDruhý díl knížky ,,Transformers: Osudová cesta" VAROVÁNÍ !!! Předměty, časy a všechny následující předměty související s transformery si vymýšlím - nenajdete je na TFWiki - proto jsou vysvětlené kurzívou v závorce. Předměty, jenž znáte z TFWiki, po...