Jakmile jsem se probral, ocitl jsem se v mně neznámé místnosti.
,,Že by Archon?" Pomyslel jsem si.
Ne, přišel ke mě muž z rasy jménem Dagesma. Nicméně, tato rasa sama sebe nazývá "Nadřazená rasa". Jelikož jsou technologicky o mnoho vyspělejší.
Byl jsem v jejich věznici...
Což je i jediná věznice široko daleko, ale bohužel i jedna z těch lepších.
Zeptal jsem se, za co zde jsem, a co tu dělám.
Bylo mi řečeno, že jsem byl zajat naší vlastní "policií" a poslán sem, za to, že jsem zničil naší domovskou planetu, jménem Cybertron, což je i bráno jako pokus o vyvraždění vlastní rasy, a pak ještě atentát na Chesskilla, a další pitomosti.
Na chvíli u mě nastal loading informací.
Zeptal jsem ještě na můj trest, než jsem byl poslán pryč.
Prej mě čeká trest smrti... Až po rozhodnutí nějakého velení.
Tak to mám super budoucnost.
Vyžádal jsem si, že chci slyšet, co si o tom myslí vůdce naší rasy, jelikož to byla součást mého plánu, jak se dostat ven.
***Pohled třetí osoby***
Graves zjistil, že Optimus je už nějak podezřele dlouho pryč. Šel ho tedy hledat, a zjistil, že se vůbec nenachází na Cybertronu.
Následně tedy, první scénář, co ho napadl, byl, že to souvisí s Megatronem, a že bude u Archona.
Šel to oznámit Mentorovi, který rozhodl o tom, Archona okamžitě napadnout.
Nicméně, než to stihli udělat, přišla Mentorovi zpráva od rasy Dagesma.
Ve zprávě stálo:
Ředitel věznice Korupts na žádost vězně Optima Primea, jenž pochází z vaší rasy, zasílám rozhodnutí o trestu a porušení práv schválených vesmírnou radou.
Vězeň Optimus Prime byl předveden členy vaší policejní jednotky k zadržení, z důvodu mnoha prohřešků, avšak je není třeba zmiňovat, jelikož za prohřešek nejvyšší kategorie prvního stupně
- zákon 12 paragraf 2-3
- pokus o vyhlazení vlastní rasy
- zákon 12 paragraf 6-12
- zničení vlastní domovské planety
Je odsouzen k trestu smrti, po projednání se zástupcem.
Mentor *loading*
Graves: ,,Já se poletím podívat na Zem, jestli není tam."
Mentor: ,,Já už vím kde je..."
Mentor Gravesovi ukázal vzkaz.
Graves: ,,Můžu si zadetonátorovat?"
Mentor: ,,Pokud chceš vyhlásit válku a skončit odstřelen, dřív než ho zapneš, tak ano."
Graves: ,,..."
Mentor: ,,Jsou mnohem vyspělejší než my, proč si myslíš, že jsou taky správci věznice?"
Graves: ,,No ale tak,... Co si to vymysleli za blbosti? Nechci být sprostej."
Mentor: ,,Oni si to tak úplně nevymysleli, ale spíš to není irelevantní... Jakože on to nebyl pokus o vyhlazení... Na té planetě nikdo nebyl... Byla mrtvá. Krom toho tím zachránil jinou... A my už jsme byli dávno zde."
Graves: ,,Tak to jsem teda zvědav, jak si to obhájíš."
Mentor: ,,Sleduj."
Mentor si šel psát se správcem věznice....
Nakonec se mu podařilo ho dokopat k tomu, aby přiletěl na Cybertron a řekl mu, že občané mu klidně odhlasují, že je to nesmysl.
O pár dní později se opravdu ukázal.
***Můj pohled***
Když mě přivedli na Cybertron, vedli mě svázaného, jako kdybych byl několikanásobný nebezpečný vrah. Nu co... Celý Cybertron se jim vysmál.
Správce věznice se zeptal Mentora, proč bych neměl být vinný.
Mentor: ,,Za všechno, co již provedl, byl potrestán našimi zákony."
Správce: ,,Vypadá to, že zjevně ne."
Mentor: ,,Navíc, tuto situaci jsi blbě pochopil. Když byl starý Cybertron odpálen, dávno už jsme byli přesídleni zde, zničil kus šutru a zachránil tím jinou planetu."
Správce: ,,Právě jsi nazval svoji domovskou planetu šutrem."
Mentor: ,,Není to už naše planeta, toto je naše planeta, a já teda nevím o tom, že by ji někdo odpálil, takže je to mylná informace."
Správce: ,,Dobrá tedy, pokud vaši občané do jednoho odhlasují, že je nevinný, tak se nad trestem zamyslím."
Hlasování bylo hlídané vojáky, aby se tam nedostali decepticoni.
Občané si opravdu do jednoho odhlasovali mojí nevinu.
Správce: ,,Hmm, dobrá... To jsem nečekal. Tak tedy trest smrti bude zrušen, dostane jen doživotní trest odnětí svobody."
Mentorovi myšlenky *Wait... What??*
Mentor: ,,...děláš si prdel?... Celej národ si odhlasuje, že je nevinnej, a ty takhle?"
Správce věznice: ,,Kdybychom byli ke všem shovívavý, kam by náš svět dospěl..."
A bez dalších slov jsme se vrátili zpět.
Co jsem tak pozoroval Mentora, tak vypadal, že každou chvíli se v něm odpálí atomová bomba.
Já se pak ve věznici ještě navíc začal potýkat s tím, že mě strážní neměli v lásce, právě kvůli tomuto. A dokonce jsem zjistil, že je v té samé věznici i Džordží a jeho army... No, tak já se jdu asi zastřelit.
Ten jakmile zjistil, že tam jsem, mě začal šikanovat, ale já se rozhodl, že to nebude mít jen tak, nechal jsem je zaútočit první, abych neměl problém se strážnými... A pak je zmlátil na hromadu.
Nicméně strážní byli podjati na jejich stranu... Takže mě pak přiběhli zmlátit pendrekama.
Jo... Nejlepší výlet za moji existenci.
Mentor si ale dokázal obhájit, že mne chce na Grantpriči, který se asi cca za týden konal. Takže se s nimi dohodl, že tam budu taky, s jejich ostrahou samozřejmě.
ČTEŠ
Transformers: Křižovatky osudu 2.
FanfictionDruhý díl knížky ,,Transformers: Osudová cesta" VAROVÁNÍ !!! Předměty, časy a všechny následující předměty související s transformery si vymýšlím - nenajdete je na TFWiki - proto jsou vysvětlené kurzívou v závorce. Předměty, jenž znáte z TFWiki, po...