Část třetí
Bolelo mě se dotýkat rukama čehokoli... I země, a i přesto jsem musel dělat kliky.
Jestli mi řekne, ať jdu mlátit do stromu, tak se jdu asi zabít.
Na místo toho přišel ať jdu zpět do tábora, a půjdu s ostatními dělat to, co mají dnes v plánu.
Ještě před odletem jsem se domluvil s Gravesem, že tam přiletí a půjčí mi jeden starší feling, abych mohl uskutečnit jeden můj plán. Jelikož jsem zjistil, že existuje i Delta Mangnus, otec Ultra Magnuse, rozhodl jsem se ho také najít.
Očekával jsem, že Graves přiletí dnes, tudíž jsem měl v plánu zůstat v táboře.
Naschvál jsem tam čekal až odejdou, Gravesovi hodně věřím, jelikož kdyby nepřiletěl, tak by mě pak asi Sifu zabil.
Po tom, co už byla skupina dál, ke mě přišel Megatron, lekl jsem a nečekal ho, když měl jít s nimi.
Byl na mě z mě neznámého důvodu naštvaný. Neměl jsem čas to s ním řešit, tak jsem mu řekl, že to počká.
Pak jsem náhle zahlédl a zaslechl jak, se Ultra vzteká, a nadává Sifuovi, že je to strašnej magor. Náhle z ničeho nic vzal plachtu, která byla natáhlá přes stojany a zabalil do ní Sifua ...
Přemýšlel jsem, jestli se mám smát, nebo brečet.
Pak se Ultra rozběhl směrem k nám. Zalétnul k nám do stanu, a v tu chvíli, co se nás dotkl, nás Graves teleportoval na feling.
Všichni jsme byli docela dobře špinavý od bahna, nastavil jsem kurz k Archonovi a šel se očistit.
Byli jsme na felingu sami... Původně jsem měl být jen já.
Ultra asi neunesl ten bordel, tak to šel uklidit. Megatron k tomu hned dodal, že bude dobrý kamarád se Sentinelem, to je taky taková uklízečka.
O pár minut později jsem jim vysvětlil, co chci udělat.
Megatron: ,,A jak chceš zjistit, kde je?"
Já: ,,U Archona."
Ultra: ,,A jaký je plán?"
Já: ,,Hmm... Pracuje se na něm."
Megatron: ,,Takže žádný plán nemáš."
Já: ,,Tak jako... Jo... Ale ještě není domyšlen."
Ultra: ,,A plán B."
Já: ,,Co?"
Ultra: ,,No nějaký náhradní."
,,Emm... Nepotřebujem."odpověděl jsem s přehledem.
Megatron: ,,Vždyť ještě nemá ani plán A, jak na něm můžeš chtít plán B?"
Já: ,,Ticho! Já mám plán..."
Ultra s Megatronem: ,,Jaký?!"
Já: ,,Ten co jsem měl naplánován pro sebe, ale teď ho musím změnit, protože jsme tři."
Megatron: ,,Ale prosím tě."
Já: ,,Hele támhle. Až kdyžtak najdeš vystřelovací záchranný modul, tak se můžeš jít vystřelit, jo, teď ticho."
Archon se momentálně nacházel ve stavu po válce, tudíž jeden voják na kilometr čtvereční.
Vzal jsem si těžkotonážní zbraň, a Ultra též. Teleportovali jsme se k Archonovi a naféra jsem se ho zeptal, kde je Delta.
Archon mi odpověděl, že v jednom z jeho pracovních táborů.
Nebyl tam kromě nás nikdo, a Archon vypadal, že je na tom velice špatně, tudíž nic nenamítal a odpovídal.
Dokonce nám sám dobrovolně předal mapu se seznamem táborů.
Vrátili jsme se na feling, ty zbraně jsme měli jen na ozdobu, jelikož nám tu Graves nenechal žádný střelivo... Zřejmě mi nevěří, že ten feling nezničím.
Těch táborů tam bylo něco přes dvě stě. U sedmi byl záznam, že tam je někdo s hodností. Tudíž jsme vyrazili nejprve za nimi.
Zjistili jsme, že tábory už nefungují, a že tam jsou jeden, nanejvýš dva vojáci plus ten kdo přežil.
V prvním jsme nenašli nikoho, ve druhém taky ne.
Když jsem se vrátil ze třetího s nějakým mechem, tak se Ultra nevracel.
Čekal jsem na něj, a když se vrátil byl úplně mimo. Zeptal jsem se jestli je v pořádku, odpověděl že ano a hned na to sebou šlehnul o zem.
Snažil jsem se mu pomoct, ale ukázalo se že je zřejmě v bezvědomí.
...
Když se probral, byl úplně mimo, nepamatoval si téměř nic. A když mu došlo, kdo jsem, byl ze mě unešen v sedmém nebi.
Náhle jsem si všiml že je na senzoru přilétající loď.
Podíval jsem se, kdo to je.
Nebyl to nikdo jiný než Sifu. Nemám tušení jak nás našel, ale tohle je asi moje smrt.
Měli jsme poblíž Zem, tudíž mě napadlo se tam ukrýt, ale to by zaměřil paprsek energie přenosu...
Letěl jsem směrem k Zemi, Graves mi dal nějakou starou plečku, takže to mělo nejvyšší rychlost 4A.
Při průletu kolem země jsem teleportoval Ultru na na základnu, společně se zprávou pro Lennoxe a náš pozemní tým.
Megs se vystřelil modulem, který Sifu zahlédl, ale letěl stále zamnou.
Dohnal mě, dostal jsem od Kostla znova na prdel a bylo mi řečeno, že jsem opravdu nehorázný zrádce, a že se prostě změním.
Teď mě opravdu čeká smrt.
ČTEŠ
Transformers: Křižovatky osudu 2.
FanfictionDruhý díl knížky ,,Transformers: Osudová cesta" VAROVÁNÍ !!! Předměty, časy a všechny následující předměty související s transformery si vymýšlím - nenajdete je na TFWiki - proto jsou vysvětlené kurzívou v závorce. Předměty, jenž znáte z TFWiki, po...