Kapitola #28 - Grantprič, právník Allgi

104 18 3
                                    

Nebudu to nějak protahovat. Odletěli jsme na Grantprič, kde jsem vlastně pořádně ani nemohl nikam. Byl jsem zavřený u naší "Nadřazené rasy" a viděl se maximálně s Gravesem, když jsem šel do ringu.

Nicméně, vzhledem k mé šikaně ve věznici jsem to moc nedával.

Deivi mne chtěl po jednom zápase ošetřit. Přišli tam vojáci, co mě mají hlídat, a výslovně mu to zakázali, ten se na ně okamžitě nasral a zjebal je. Což teda byl ale slabej odvar proti tomu, když tam pak přišla Allgi.

Ta skrz ně prolétla, přisála se na mě. Strážný ji sice okřikli, aby ke mě nelezla... Za to jim pak ještě skoro začala  vyhrožovat, že je zbije.

Sic to byla chvilka, ale stihl jsem jí říct, co "protiprávního" v té věznici dělají.

Allgi pak vyzvala správce věznice, po tom, co si nastudovala práva, aby za ní přijel si promluvit.

Mezi tím vzorně nadávala strážným, nicméně jednou si jednoho z nich trošku spletla s Mentorem...

Fandila mi při zápase, a většinou tam takhle kolem chodili ti strážní, tak je provokovala... Mentora už štvalo, jaký tam dělá Allgi bordel, takže ji okřikl: ,,Zklidni se."

Allgi mu na to vblesku odpověděla: ,,Drž hubu!"

Pak se otočila, a změnila svou odpověď na: ,,Jéé... Ahoj tati." A samozřejmě byla vysmátá, jak Ježíšek.

Nakonec správce věznice Allgi "pozvání" (možná spíše výhružný dopis, ale to je jen detail) přijal. A dalšího dne se tam objevil.

Zaslechl jsem jen zlomek jejich rozhovoru... Z většiny se opakovaly stejné věci, jako na Cybertronu.

Ovšem nepřeslechnutelné bylo, když Mentorovi došly nervy, začal se s ním hádat on a Allgi se pak ozvala.: ,,Nehádej se! Tady se budu hádat já!"

To mě celkem zabilo.

Nakonec se odebrali na Grantpriči k pódiu, kde se oznamují všechna hlášení... Správce věznice tam ohlásil, o co go a patřičně jim dle sebe všechno vysvětlil.

Allgi si mezi tím s jinými rasami vytvořila "zmrzlinářskou unii".

Takže jen, co domluvil, a nastalo hrobové ticho, se z hlediště náhle ozvalo.,,To je debiiiil."

Pak Allgi řekla svoji verzi, a tím že dodala pár věcí, co věděla ode mne, které jsou zakázané.,,A například za podjatost stráží může dostat milovaný správce trest smrti třeba... Proč ne? To by bylo skvělé, kdyby se to dozvěděla rada, ne?"

Správce nejprv vše zapíral, nicméně pak, když bylo důkazů více, to vzdal, a pustil mě.

...

Po skončení Grantpriče jsme se rozhodli, že si uděláme výlet na Zemi.

Allgi si doprohlédla zbylé země, jenž ji zajímaly. Padla super hláška, aneb stáli jsme na semaforu a Allgi je barvoslepá, tudíž skoro jela na červenou.

Allgi: ,,Skoro mě přejel semafor."

By Allgi 2019

Už tu bylo i...

Ultra: ,,Přešla mě silnice." 

By Ultra Magnus 2019

Výborně... To sice není všechno, ale až se to bude hodit, tak to použiju.

Nu... Pak jsme šli s Allgi a Ratchetem na zamrzlé jezero...

Netušila jsem, že Ratchet je profesionální krasobruslař... Fakt, ne jakože.

No a Ultru přestalo bavit házet držky, takže si našel svůj styl ježdění... Aneb lehnout si na břicho a odstrkovat se rukama... Jo. Génius.

Tuleň...

Na Zemi jsme se celkem dobře bavili, nicméně jsme tam nemohli být dlouze, jelikož jsme se pak museli vrátit na Cybertron, ale příště tam budeme mnohem déle.

...

Po návratu na Cybertron jsem se dozvěděl spousty zajímavých věcí.

Jedna z prvních, která mě tedy i na několik minut docela odrovnala byla.: ,,Tys spal se svojí sestrou."

Jo... Na tohle jsem opravdu nenašel hned odpověď.

A byl jsem tím obviněn od Andromedy...

,,Moment... Jak bych mohl spát s mojí sestrou, když jsme byli na Zemi?"

Ne... Prej jí lžu do očí a na Zemi jsem nebyl... Oh... Okey...

Allgi prej taky ne. Dobře...

Je to totální blbost, až jsem se nad tím zasmál. Ale i přes to jsme se večer s Andromedou pohádali.

Respektive, já lžu a ona má ve všem pravdu. Jo, to bude ono.

Mentor se o tom dozvěděl také a jelikož jeho první myšlenka byla.: ,,Co to je za blbost?" Tak se rozhodl, že se nás zeptá.

Já se tedy upřímně přiznám k tomu, že mám Allgi rád, ale jako sestru. A opravdu, jediný můj žijící sourozenec je momentálně Megatron, kterej je vlastně můj nevlastní bratr.

A Sangur zemřel mojí vinnou, takže jediný, koho tu mám, je Allgi.

Transformers: Křižovatky osudu 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat