Ráno jsem vstal dříve než obvykle, a šel se podívat jak dopadla společná noc mé sestry a Ultry.
Vylezl jsem ke střešnímu oknu, a nelezl dovnitř, abych zas tím oknem neproletěl, akorát co jsem přišel do jejich pokoje, přišel Delta.
Delta: ,,Ult...t...tr...roooo?" Zasekl se hned na začátku věty.
Ultra: ,,Co?"
Allgi jen zmateně zvedla hlavu a během dvou vteřin ji zabořila zpět do polštáře.
Delta: ,,Co to děláš?"
Ultra: ,,No... rozhodně ne nic špatného...a..."
Delta: ,,Kdo to je?"
Ultra: ,,Je to moje kamarádka... a hlavně Optimovo sestra." zdůraznil. ,,Takže vůbec nic špatného."
,,No jasný." dopověděl ironicky Delta a odešel.
Začal jsem se smát a Ultra mě zahlédl, jakmile jsem zahlédl jeho naštvaný výraz, a zaslechl větu ,,Vypadni." Raději jsem slezl dolů a šel se pokusit dostat k nám domů.
Ultra s Allgi byli nejspíše vyhnáni Deltou z domu, takže se šli uchýlit ke mě.
Já se úspěšně dostal domů a seznámil Allgi s Andromedou, ty dvě si vyloženě rozuměly, čili nejspíš pro mě právě nastala doba temna...
S Ultrou jsme jen tiše pozorovali dámský rozhovor, mezi čímž nám přišla zpráva, ať se dostavíme na velitelství. Vypařili jsme se a Ultra mi hned na to před domem říká: ,,Teď tě upřímně lituju."
Já: ,,Proč?"
Ultra: ,,No... mít v baráku dvě slepice... ale to neříkej, že jsem to řekl."
Zasmál jsem se a slíbil, že to nikomu neřeknu.
Došli jsme na velitelství a nový policejní velitel Deiv chtěl pochůzky. Na dnešní den jsme si je zrušili a šli zpět ke mě domů.
Jen, co jsem vešel do dveří, na mě přiletěla otázka od Riny. ,,Tati! řekni něco!"
Pár vteřin jsem na ni nechápavě koukal, a pak si vzpomněl, že jsem slyšel, než jsem vešel dovnitř, jak Rina říká: ,,Chováš se, jako bys mi byla strašně nadřízená, i když nejsi!" a Allgi odpověď: ,,No, pravda někdy bolí, no."
Když jsem nad tím tak uvažoval, co řeknu, tak jsem se rozhodl pro mou sestru, jelikož v tomhle měla pravdu.
Uchechtl jsem se. ,,No, setřela tě dobře."
Tohle ode mě bylo hnusný, ale má sestra měla pravdu. Rina se urazila a šla do svého pokoje. Ultra dostal záchvat smíchu a já pak také z jeho smíchu.
Andromeda se k tomu raději nevyjádřila. S Ultrou jsme vymysleli, že Allgi ukážeme Cybertron.
A jelikož by to pěšky trvalo dlouho, tak jsme se pokusili ji naučit jezdit na Osni. Asi to vzala jako koně, ale šlo jí to. Přišel se tam podívat i Delta, a Mentor pozoroval z okna.
Jelikož byla Allgi velice šikovná, tak jsme ji pak nechali, ať zkusí jet sama. No... dobře, to nebyl nejlepší nápad. Akční kovbojská pobídka s ,,Hije!" způsobila spíše raketový, ne-li až dostihový start.
,,Jak se to brzdí!??" Ozvalo se. Delta se ušklíbl a řekl: ,,No, možná ji přece jen budu mít rád, alespoň někdo, kdo jezdí jako já."
Já, Ultra a dva vojáci jsme se vydali na lov Allgi, a jejího osně.
Ultrovi přišla Urgentní zpráva o pochůzce, tak musel jít, a vzhledem k Allgi jízdě na osni, jsem se rozhodl, že pojedu na svém, a povezu ji.
...
Tak nějak jsme procestovali ty nejdůležitější části Cybertronu a skončili jsme u naší tréninkové haly na Grantprič, na okraji města.
Z poza rohu vyběhli dva Decepticonští vrazi. Seskočil jsem z osně a přikázal mu jet zpět do centra. Jelikož jsem si ho naučil poslouchat.
Odhodlal jsem se k boji s dvěma vrahouny, když z ničeho nic se ozvala rána a oba popadl záchvat smíchu.
Sic bych se neměl otáčet k nepříteli zády, ale zajímá mě, čemu se začali smát.
Oseň utíká dál pryč a Allgi se válí na zemi vedle domu, mává rukou a říká: ,,Já jsem v pořádku." I když zní lehce zmateně.
Aha... no záchvat smíchu mě nechytl, ale drobný úsměv ano.
Následně vše probíhalo tak, že jsem se s nimi pral, a Allgi mezi tím běhala okolo, tančila svůj bojový, indiánský tanec, a fandila.
Pokaždé, když se na mě jeden vybodl a šel za ní, jsem po něm skočil a ten druhý mě něčím přetáhnul.
Pak nastala ta osudová chvíle, co zvrátila asi dvouminutový koloběh. Jednomu vypadla zbraň a Allgi ji sebrala.
Začala kolem sebe střílet a naštěstí nic netrefila, pokusil jsem se ji zkráceně vysvětlit jak se to nabíjí. Pak se jí podařilo trefit jednoho ze dvou vrahounů, následně mě do ramene, a pak toho posledního.
Sice mě z toho mohla vynechat, ale alespoň takhle.
Zbylých pár minut stála jak tvrdý Y a přemýšlela o tom, co se stalo...
Následně jsem dostal od ní žádost o návštěvu Mentora.
ČTEŠ
Transformers: Křižovatky osudu 2.
FanfictionDruhý díl knížky ,,Transformers: Osudová cesta" VAROVÁNÍ !!! Předměty, časy a všechny následující předměty související s transformery si vymýšlím - nenajdete je na TFWiki - proto jsou vysvětlené kurzívou v závorce. Předměty, jenž znáte z TFWiki, po...