Nastalo ráno a přišla za mnou Allgi s prosbou, jestli bych s ní zašel za naším otcem. Jelikož pan Mentor si doteď nebyl schopen udělat na to sám čas.
Allgi byla celkem ohromena z Mentorovo doupátka, majestátního Krašuru.
Vešli jsme dovnitř, a šli za Mentorem. Když jsem ho zahlédl, slušně jsem ho pozdravil. ,,Ahoj tati."
Mentor mě zcela odignoroval a pronesl: ,,Konečně po dlouhé době vidím svou dceru."
Čekal jsem tedy, až se vykecá, když v tom mne odzbrojila a rozsekala Allgiina odpověď: ,,Dobrý den."
Začal jsem se tlemit a Allgi došlo, co řekla za blbost, uchechtla se nad svou blbostí a opravila se. ,,Aaaa... Ahoj, tati."
Mentor se jen nechápavě zašklebil a pak se s ní dal do řeči, o tom jak je strašně moc rád, že se zase vidí, a že už se nikdy nesmí za žádnou cenu ztratit.
Konverzace se začala chýlit ke konci a Allgi došlo, že se chtěla ještě na něco zeptat. ,,A tati, můžu mít jednu otázku?"
,,Samozřejmě." Odpověděl jí Mentor.
Allgi: ,,Proč je tak retardovaný zákon na to, že Prime nesmí spát s někým jiným?"
Vzpomněl jsem si, že jsem jí o tom vlastně říkal, a rovnou se rozhodl dodat: ,,Ano, to je pravda."
Mentor po mě naštvaně vyjel se slovy: ,,Ty drž hubu a nevyjadřuj se!" Následně se obrátil zpět k mé sestře a již klidně se jí zeptal. ,,A ty snad s někým chceš být?"
Allgi se zakoktala a pak z ní pomalu vylezlo: ,,No... Jako... Jo."
Mentor se škodolibě usmál a sebejistě pronesl.: ,,A byl tu kvůli tomu Delta?"
Allgi jen zabručela.: ,,Hmm... Možná."
,,No, tak nemůžeš." Odsekl Mentor.
Na což se Allgi okamžitě začala obhajovat přesnou citací.: ,,Ale tam je napsáno, Cituji: Cybertroňan hodnosti Prime nesmí být v páru se Cybertroňanem, který žádnou hodnost nemá. Ale Ultra má hodnost, je to Magnus."
Mentor se zamyslel, a pak s úplně chill výrazem v obličeji odpověděl: ,,No, tak já ten zákon trošku poupravím."
Allgi se urazila a se zvýšeným tónem odvětila.: ,,Ne! Nebudu se s tebou bavit!"
Bylo evidentní, že Mentor nechce, aby byla s Ultrou, a asi se mu nedivím, když má o něm mínění, že mě zkazil a jako malej se choval... no asi to nestojí za řeč.
Mentor sice odpověděl.: ,,No a?" Ale jen co Allgi opustila onu místnost, se zamyslel, podíval se na mě a jelikož jsem tušil, že byl celkem naštvaný, raději jsem odvrátil pohled jinam.
Pak šel k balkónu a už s klidem řekl.: ,,No tak ne, no! Tak si teda dělej, co chceš!"
Opět se otočil zpět na mě a dodal.: ,,Stejně by to pak udělala stejně jako ty, jak vás znám."
Pokrčil jsem rameny a běžel za sestrou.
Doběhl jsem ji, a šli jsme domů, jelikož už začínala pomalu noc. Allgi se rozhodla riskovat svůj život a jít spát k Ultrovi, když byl Delta doma.
................
Ráno se pořádal ChesSkillovo koncert.
Společně s Andromedou jsem šel k Mentorovi, jelikož z Mentorova balkónu je asi nejlepší výhled. Allgi s Ultrou zůstali dole z jediného důvodu, nebyl tam Delta.
ChesSkill přišel s jeho novou písničkou, na niž všichni začali tančit, tudíž jsme se s Andromedou přidali také.
Když si toho Mentor všiml, tak hned volal Gravesovi a Deltovi ať tam přijdou, jelikož se nedávno bavili o tom že by mě někdy chtěli vidět tancovat.
Seběhli se tam, jak vidláci k oškubaný slepici a pozorovali mě, jak nově vyvíjející se buňku mikroskopem.
A protože si pak ChesSkill pouštěl na pozadí záběry z kamer, tak ani naše trio nemohlo této události ujít, a vynutil si kameru na nás. Nu co, musím zaklepat, že mi to docela šlo, což se sice divím, ale nevadí.
Ještě jsem tam pak zůstal a probíral s Mentorem a Gravesem nějaké věci ohledně toho, kdy poletím na Zemi, a jak dlouho tam budu.
Když mě konečně propustil a vrátil jsem se domů, došlo mi, že jediný, kdo je doma, jsou moje děti. Zavolal jsem na ně, ať přijdou.
První se objevil Džodžej s jeho typickým výrazem v obličeji alá *zkontroluj mi úkol*
Já: ,,No mě je jasný, co chceš. Já se na to jenom podívám, počítat to, jak víš neumím."
Ano, jelikož je Džodžej až nadpřirozeně chytrej, tak už umí věci, které já opravdu neumím, proti jeho matematice jsou nějaké Goniometrické funkce hadr.
V tu chvíli se tam objevila také moje sestra.
Džodžej: ,,To nevadí, já to počítal s tetou."
Jelikož se na mě sestra podívala s jasně vypovídajícím výrazem *Ty lamo* Tak jsem si nemohl nedovolit podotknout: ,,Jo? Teta umí matiku?"
Allgi: ,,No, líp než ty!" Pronesla už více podrážděně. No jo, ale tak ona má vystudovanou vysokou matiku, to já ne, tudíž mi to bylo jedno. Na rozdíl od ní mám zas vystudovanou vysokou strategii, to zas ona ne.
,,No vy jste se nějak skamarádili." Musel jsem se pousmát.
Džodžej: ,,Já mám tetu opravdu rád." Bodeď by taky ne, když je to konečně někdo, kdo rozumí tý složitý matice.
Po Allgi nadšeném výrazu jí Andromeda řekla.: ,,No vidíš, Alespoň s jedním z našich dětí si rozumíš."
Hned na to vletěl do dveří Ultra jak povodeň.: ,,Tak jdeme dneska na ten třídní sraz?"
U Primuse, úplně jsem zapomněl, že je třídní sraz. Jelikož ten, co již byl, se odehrál pouze v mém snu, ale byl tak reálný, že jsem úplně zapomněl na to, že to byl sen.
,,No jasný." Řekl jsem sebejistě.
Allgi: ,,Co?"
Ultra: ,,Chceš mi dělat doprovod?"
Allgi: ,,Že se ptáš."
Já: ,,Já půjdu s Andromedou."
Allgi se okamžitě přicucnula k Ultrovi.
Ještě než jsme odešli, mi napsala Adry, se kterou jsem si už vztah celkem urovnal. Poprosila mě , jestli jí jen nedoprovodím na nějakou akci, kam je pozvaná. Vysvětlil jsem to Andy a řekl, že ji půjdu doprovodit a pak přijdu, ať na mě počkají před určeným místem ke srazu.
ČTEŠ
Transformers: Křižovatky osudu 2.
FanfictionDruhý díl knížky ,,Transformers: Osudová cesta" VAROVÁNÍ !!! Předměty, časy a všechny následující předměty související s transformery si vymýšlím - nenajdete je na TFWiki - proto jsou vysvětlené kurzívou v závorce. Předměty, jenž znáte z TFWiki, po...