Reggeli

5.2K 258 7
                                    

Ariana szemszöge

Mivel anya leszídott este nagyon amit meg is értek; nem is mentem le egyszer sem. Amúgy sem volt kedvem azt hallgatni ahogy a téglafejű beszél Los Angelesről. Remélem azért szobafogságot nem kapok (nem mintha eddig életemben lettem volna abban). Reggel pedig úgy ébredtem, hogy immáron szőke hajam megvan mosva és enyhén hullámos. Lehet megkellett volna szárítani nem csak hagyni ahogy van. Ezek után felvettem egy babarózsaszín pulcsit hozzá passzoló rövidnadrággal majd miután kiszempillaspiráloztam a szemem úgy döntöttem lemegyek enni. Mikor leosontam a lépcsőn örömmel konstantáltam, hogy nincs még senki fent.

- Mit csinál az ismeretlen kora reggel?-hallottam egy ismerős hangot mögülem miközben gabonapelyhet kerestem a polcon.

- Ha nem zavarna itt lakom úgyhogy kettőnk közül te vagy az ismeretlen.-mondtam még mindig háttal állva neki.

- Bocs, de csak tegnap jöttem Los Angelesből. Lehet ezért nem láttuk még egymást. Marcus vagyok.-ekkor ismertem fel kivel beszélek. A sráccal aki tegnap nekem nyitotta az ajtót.

- Pedig már reménykedtem benne, hogy csak álmodtam az egészet.-mondtam ki hangosan.

- Bocsi de nem értem miről beszélsz. Találkoztunk már?-kérdezte meg.

- Hát persze, Ariana vagyok!-fordultam meg.

Egy egyszerű szürke melegítő volt rajta. Haja kuszán állt gondolom nemrég kelhetett. Mikor meglátott azonnal látszott rajta a döbbenet.

- Te? Szóval neked nyitottam tegnap az ajtót?-esett le az álla.

- Miért talán zavar? Vagy mi történt?-kérdeztem viselkedésére utalva.

- Nem csak...olyan máshogy néztél ki.

- Téglafej, ezt hogy ér...-nem tudtam befejezni, mert apa lépett be a konyhába.

- Ariana miért vagy fent éjnek idején?-ásított fel. - És miért zaklatod Marcust?

- Egy, nem én zaklatom ő jött ide beszélgetni. Kettő, reggeliznék ha nem tűnt volna fel. Három, unatkozom ezért úgy gondoltam megkérdezem Courtneyt megyünk-e valahova.-válaszoltam kérdéseire.

- Először szerintem édesanyádat kellene megkérdezni erről. A tegnapi incidens után nem hinném, hogy díjazná.-húzta el száját.

- Úgye most csak viccelsz? Ez a nyár utolsó hete. Már csak öt nap és iskola!-tiltakoztam.

- Tudod mit. Elmehetsz, de viszed magaddal Marcust is és megmutatod neki mi merre van a környéken.-alkudozott.

- De apa! Courtneyval lányos napot szerettem volna tartani. Nem pedig lányos nap plusz téglafej.

- Semmi esély arra, hogy Marcusnak hívj úgye?-kérdezte meg a konyhában tartozkodó harmadik személy.

- Semmi.
-----------------------------------------------------------Hello mindenki! El sem hiszem, hogy már 100+ megtekintés érkezett a könyvre. Remélem azért továbbra is tetszeni fog az írásom.
By: _potyi_

Sztár a pácbanWhere stories live. Discover now