Maxon szemszöge
- Várj én tudok egy jobbat!-szólt közbe Ariana.
Éppen vicceket meséltek egymásnak Courtneyval. Aprillal szenvedő arckifejezéssel néztünk egymásra. Még mennyi lehet hátra az útból?
- Marcus, kerestek téged a sakk-szövetségtől.-nézett rám mosolyogva.
- Engem? Miért?-mondtam unottan előre nézve.
- Mert elveszett egy sötét paraszt.-nevetett a saját viccén.
- Ariana...-néztem rá. - Ha a dumádat boltban árulnák, az állatvédők betiltanák.-néztem rá mondandóm végén.
- Óóóhóhó ez mekkora volt!-tartotta hátra pacsira a kezét April amibe belecsaptam.
- Szóval így állunk?-nézett rám szúros szemekkel. - April mondtam már mennyire szeretlek?-nézett nővérére kiskutya szemekkel.
- Mit szeretnél?
- Nem ülhetnék előre? Tudod nem vagyok hajlandó szellemi párbajra egy fegyvertelen emberrel.
- Nem, mert megérkeztünk. Öveket kicsatolni, nem kirohanni az autóból és szép kultúrált emberek módjára elsétálunk Madisonhoz!-parancsolta meg nekünk.
- Jé közel van Madison. Hú de jó!-tettetett lelkesedést.
- Most megüsselek vagy összeesel magadtól is?-kérdezte egy fekete hajú lány. Biztos ő lesz Madison. Egy piros póló volt rajta fehér rövidnadrággal haja pedig össze volt fogva.
- Viccelsz? Átmegyek rajtad, mint meteor a piskótán.-szólt vissza Ariana.
- Ne! Ne kezdjük el ezt megint!-nyavajogtam.
[...]
Fél óra sorbanálás után végre sikerült bejutnunk a vidámparkba. Nem mondom, hogy zökkenőmentesen telt. Sőt igazából mintha háromfelé váltunk volna. Ariana Courtneyval és April pedig Madisonnal beszélgetett. Én meg nem tudtam hova menjek ezért egyedül ácsorogtam. Viszont amikor beléptünk a kapunk...mintha kisgyerekkoromat éltem volna át.
Mivel a szüleim hamar "felfedeztek" vagyis csak hat éves voltam ezért nem nagyon volt időm szórakozni. Tíz éves korom óta nem is voltam például cirkuszban. Így érthető miért maradt ki a vidámpark is. Viszont ezt Aprilnak és Ariananak hogyan mondhattam volna el? Képzeljétek igazából én vagyok Maxon Knight csak idejöttem hozzátok amíg elsimítják azokat az ügyeket amik megjelentek rólam az újságban. Biztos egy életre megharagudnának rám.
- Mire üljünk fel előszőr? Az óriáskerékre? Vagy mondjuk a hullámvasútra. De ha akarjátok vehetünk vattacukrot is.-ecsetelte terveit April.
- Nekem mindegy. Az a lényeg, hogy érezzük jól magunkat. Viszont ha akartok vattacukrot akkor most vegyetek én addig befonom Courtney haját.-válaszolt nővére kérdéseire Ariana.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sztár a pácban
Ficção AdolescenteMaxon Knight egy híres énekes Los Angelesben. Ariana Ross pedig New Yorkban él és ki nem állhatja a tiniénekest; ellenben testvérével, aki rajong a fiúért. Maxonról megjelenik egy cikk, ami nem hoz rá sok jót, így el kell mennie édesanyja egyik isme...