Ariana szemszöge
Sajnos nem számoltam azzal a tényezővel, hogy van nálunk most egy vendég is. Így nem egyedül baktattam osztálytársam háza felé. Nyomomban Marcus loholt, szegénynek túl gyors volt a tempó.
- Hé álljunk meg egy percre!-támaszkodott meg kezével lábain. - Nem kell ennyire sietni! Úgyis odaérünk.
- Ez a sétálótempóm. Különben is nem sietünk. Még csak fél óra múlva kezdődik a buli, de mennünk kell segíteni berendezni a házat. Tudod Theo szülei nem nagyon örülnének ha látnák milyen disznóól lett a házukból. Többet nem adnák kölcsön.
- Tényleg, hogy tartjátok a ház közeléből öt kilométeren kívül?
- Courtney lefoglalja. Azt mondta neki, hogy parfümöt kell vennie az unokatestvérének és kíváncsi egy kívülálló véleményére.-erre a kijelentésemre nagy nevetésben tört ki.
[...]
Végre valahára megérkeztünk Theoék lakásához. Nem volt nehéz megtalálni mivel már két utcával arréb lehetett hallani a zenét. A ház elé érve egy szép zöld pázsit tárult szemeink elé. Megkoronázva egy fehér táblával amit Marcus fel is olvasott hangosan.
- Ne lépj a fűre! Inkább szívd el...-nézte az írást. - Már most tetszik ez a ház.-mosolygott rám.
- Mi tagadás tényleg jópofa. Viszont bemehetnénk mielőtt még szétfagyok.-dörzsöltem meg kezeimet. - Nem is értem miért szól a zene amikor még bekell rendeznünk és Theo sincs itt.-lépkedtem az ajtóhoz vezető betonúton.
Bekopogtam az ajtón majd pár másodperc múlva egy ismerős alak nyitott ajtót.
- Brendon!-öleltem meg a fiút.
- Ariana.-lepődött meg majd viszonozta ölelésem.
- Marcus!-kántálta az említett személy saját nevét. - Mi az? Engem kihagytatok.-vonta meg vállát mikor észrevette, hogy értetlenkedve nézünk rá.
- Gyertek beljebb!-hagyta Brendon figyelmen kívül Marcus kérdését. - Segítenetek kell dekorálni mielőtt Courtney is Theo ideérnek. Ja és...csinos a ruhád.-jegyezte meg mellékesen.
- Köszi majd megadom az üzletet ahol vettem. Biztosan van a te méretedben is.-bológatott Marcus.
- Szerintem nem neked mondta.-sütöttem le szemeimet. Még egy perce sem voltunk a házban, de már égette magát.
- Ha keresnétek a bárpultnál leszek. Randim van pár itallal.-indult el az említett helység irányába.
Brendonnal csak összenéztünk majd elkezdtünk díszíteni így volt időm körbenézni a szobát. Maga a buli a nappaliban volt amit citromsárga falak képviseltek. A szoba közepén helyezkedett egy barna kanapé előtte egy üvegasztallal amit áttoltunk az egyik sarokba így középen nagyobb hely lett a táncparkettnek. Az ajtóval szemben foglalt helyet egy kisebb faasztal aminek a két szélén magnók voltak. A nappali mellett foglalt helyet a konyha ahol egy kisebb pult helyezkedett el ami a bárpultot szolgálta.
- Nézd ne haragudj amiért Marcus ma ilyen...hogy is mondjam gúnyolódos hangulatban van. Nem tudom mi történhetett vele.-kértem bocsánatot Brendontól miközben egy létrán egyensúlyozva raktam fel a díszeket.
- Semmi baj! Vigyázz nehogy leess!-figyelmeztetet miközben fogta a létra alját. - Még csak az kéne, hogy mentőt kelljen hívni aláfestésnek.
- Ne aggódj vigyázok! Mikor jönnek a vendégek? Igazán segíthetnének azon kívül, hogy jönnek bulizni. A piros poharakat is például még kikéne rakni az üdítőkkel együtt.-magyaráztam miközben megcsörrent farmerkabátomban a telefonom.
- Mindenki kihúzta magát a takarításból és a rendezkedésből. Csak olyan öt perc múlva jönnek. Courtney írt?-kérdezte miközben olvastam a kijelzőt.
- Igen. Azt írja tíz perc múlva itt vannak. Vissza viszed a létrát? Addig én megkeresem Marcust.
- Persze. Remélem nem itta le magát. Még elsem kezdődött a buli.
Miután leléptem a létra utolsó fokjáról is elindultam a konyha felé. A pultnál senkit sem láttam így elkezdtem egy kicsit bepánikolni, hogy elvesztettem egy nálam idősebb ismerősőmet. Igazából hogyha azt vesszük ez még nem is volt olyan hű de nagy probléma. Viszont amikor megtaláltam Marcust a bárpult alatt azt kívántam bárcsak megsem találtam volna a buli végéig. Egy csirkét szorongatott a kezében miközben azt mesélte milyen szépek a felhők.
- Marcus jól vagy? És mi ez a csirke?-utaltam az állatra amit simogatott. - Honnan szedted?
- Ő itt Conchita és berepült az ablakon. Megsimogatod?-tartotta felém a tyúkot.
- Jesszusom! Te mennyit ittál?-rémültem meg miközben próbáltam tudomást sem venni arról a mennyiségű alkoholszagról ami körülvette.
- Úgy két-hárommal.-számolgatta ujjain.
- Pohárral?
- Üveggel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sztár a pácban
Fiksi RemajaMaxon Knight egy híres énekes Los Angelesben. Ariana Ross pedig New Yorkban él és ki nem állhatja a tiniénekest; ellenben testvérével, aki rajong a fiúért. Maxonról megjelenik egy cikk, ami nem hoz rá sok jót, így el kell mennie édesanyja egyik isme...