Ne fordulj meg!

4.8K 229 2
                                    

Maxon szemszöge

- Na és itt is lennénk a mi kis parkunkban. Ha esetleg elveszítenénk valami véletlen folytán akkor ide gyere és majd valaki érted jön. Rendben?-nézett rám Ariana. Hát az idegenvezetése nem valami figyelemre méltó.

Kezdjük ott, hogy előszőr azt se tudta merre induljunk el hanem a barátnőjére hagyatkozott. Aztán amikor elindultunk elmentünk egy csómó figyelemre méltó épület előtt, de meg sem említette őket. Most pedig itt állunk egy parkban és azt próbálja el megmagyarázni nekem, hogy mit csináljak ha esetleg eltévednék. És mi van ha ő előbb eltébed a saját városában, mint én? Szerintem életében nem járt még ezen a környéken.

- Értettem. Viszont mi van akkor ha én ezt a parkot sem találom meg?-vontam fel szemöldököm.

- Uh erre nem is gondoltam. Court?-nézett barátnője fele.

- Szerintem inkább próbáljuk meg nem elvesztení és akkor nem is történik ilyen probléma. Hogyha pedig befejezted az idegenvezetést akkor indulhatnánk.-sürgette a lányt.

- Miért akarsz ennyire menni? Még csak most értünk ide. A vásárlással pedig ráérünk még.-néztem Courtneyra. Azt hiszem így hívják. Nem nagyon jegyeztem meg.

- Tényleg Court mi bajod van? Rosszul érzed magad?-aggódott barátnője.

- Én nem, de te inkább ne fordulj meg. Nem akarod látni ki van mögötted.-lett fehér az arca.

Ariana barátnője utasítása ellenére megfordult, mert hát miért ne fogadna szót Courtneynak. A lány arcáról lefagyott a mosoly mikor meglátta a tőle nem messze lévő személyt. Egy sötétbarna hajú fiú ült az egyik padon. Fekete farmernádrág és egy kék pulóber volt rajta. A cipőjét nem láttam, de holtig állíthatom, hogy volt rajta. Nem tudtam ki lehet, de egy biztos: Arianaék nem szívlelik.

- Khm....szerintem jobb ha megyünk.-szólaltam meg elsőnek én. Túl kínos volt a csend.

- Szerintem is.-nézett a lány még mindig a fiú felé. Talán a volt barátja? Mikre nem gondolok...

Sztár a pácbanOnde histórias criam vida. Descubra agora