Irány a hangszerbolt!

4.5K 222 10
                                    

Ariana szemszöge

Na jó talán mégsem Marcust kellett volna magammal vinni ajándékot keresni. Előszőr is kezdjük ott, hogy nagyon makacs. Másodszor, mindent megakart venni ami tetszett neki. Komolyan mondom, hogy egy kisgyerekkel jobban jártam volna. Mivel Courtney pedig elkellett, hogy menjen ezért még a csajos napnak is lőttek.

- Figyelj Marcus!-álltam meg egy pillanatra felé fordulva. - Nagyon fontos, hogy találjunk valami megfelelő ajándékot, mert...

- Mégis csak a barátod ki tudja mióta és nem akarsz neki holmi utalványt vásárolni.-vágott a szavamba.

- Hát igazából Theo nem is a barátom csak az osztálytársam, de abban viszont igazad van, hogy nem valami olcsó utalványt kéne neki venni. Szóval segítenél?-kérleltem.

- Mi az amiket szeret ez a bizonyos Theo?-vonta fel szemöldökét.

Erre a kérdésre nem volt olyan egyszerű a válasz, mert Theo szinte mindent szeret, de nincs kedvenc színe vagy ilyesmi. Úgyhogy egy kicsit kifogott rajtam mit válaszoljak. Ráadásul már a gyomrom is korgott így ez is hátráltatott a válaszadásban.

- Igazából szeret egy csómó mindent, de nagyon szeret zenéket hallgatni és gitározott is csak sajnos egyszer véletlen hozzávágta a földhöz és azóta nem is vett újat.

- Akkor tudom is mit veszünk neki. Merre van itt hangszer bolt?-nézett rám boldogan. Ennyire felvillanyozta volna a zene szó?

[...]

Miután végre valahára elértünk a hangszerbolthoz fáradtan dőltünk be az ajtón. Tudni kell, hogy a plázában is volt egy ilyen üzlet csak nem vásároltak ott sokan így kénytelenek voltak bezárni. Legközelebb pedig csak három-négy utcával arrébb, de meglehetett már sülni és gyalog is voltunk. Én okos pedig reggel pulcsit vettem fel, mert hideg volt; pólót pedig nem vettem alá. A hajamat viszont fel tudtam kötni, mert hajgumi mindig van nálam.

- Jó napot!-köszöntünk az eladónak.

Nem volt olyan hű de nagy a bolt, de kicsi sem. Pont tökéletes volt ráadásul a klíma be volt kapcsolva így már megszerettem ezt a helyet. A pult mögött álló fekete hajú nő mosolyogva köszöntött minket. Biztos mivel nem nagyon látott még minket erre felé vagy csak szimplán azért, hogy ne legyen illetlen.

- Sziasztok! Miben segíthetek?-kérdezte még mindig mosolyogva.

- Egy gitárt szeretnénk venni és azt megtudná mondani melyiket ajánlják a legjobban?-kérdezte mellettem Marcus.

- Rendben. Előbb az szeretném tudni, hogy milyen gitárra gondoltak. Elektromos vagy netán sima?

- Ariana?-nézett felém kérdőn.

- Hát nem nagyon értek a gitárokhoz, de azt tudom, hogy sima volt. Ez még megy.

Sztár a pácbanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang