Óriáskerék

3.4K 185 4
                                    

Ariana szemszöge

- Kész!-jelentettem be miután befejeztem Courtney haját.

- Köszi Ari! Hova üljünk fel majd előszőr?-nézett körbe.

- Mondjuk az óriáskerék? Szerintem arra menjünk előszőr. Csak várjuk meg Aprilékat.

- Engem emlegettél?-szólalt meg az említett személy egy vattacukorral a kezében.

- Igen. Courtneyval kitaláltuk, hogy elmegyünk az óriáskerékre. Te is jössz?-kérdeztem mosolyogva.

- És Madisonék? Velük mi lesz?-tette keresztbe karjait.

- Ahogy látom ők jól elvannak.-néztem feléjük amint a lány épp Marcuson csüngött.

- Csak nem féltékeny valaki?-nézett somolyogva Court.

- Én? Féltékeny? Pff ne nevettes! Inkább menjünk mielőtt lemegy a nap és nem tudunk felülni semmire.-sietettem őket.

- Rendben.-adta be derekát April. - Madison elmentünk az óriáskerékre!-kiabált a lánynak.

- Rendben! Majd később talizunk.-integetett felénk majd tovább beszélt valamit a körömlakkjáról.

[...]

Egy óra sorbanállás után végre feljutottunk az óriáskerékre. Mivel csak hárman ültünk ezért kellett még egy plusz személy a súlyeloszlás miatt; így a mögöttünk lévő körülbelül velünk egy idős fiú beült hozzánk.

- Sziasztok! Bocsi, hogy csak így betolakodtam az élményetekbe az óriáskeréken, de beküldött az ilyesztő őr ott a kabin ajtónál. Amúgy Brendon vagyok.-kezdett bele amikor elindultunk.

- Semmi baj. Én April, ő a húgom Ariana mellette pedig Courtney a legjobb barátnője. Valahol a vidámpark területén pedig itt van Madison és Marcus is. Ők az...ismerőseink.

Igazából nem is volt fura, hogy úgymond egy teljesen idegennel beszélünk. Sőt a végére számot is cserélt mindenkivel és megbeszéltük többször is találkozhatnánk.

- Te amúgy kikkel jöttél?-kérdeztem tőle a kérdést ami már régóta foglalkoztatott.

- Ja az egyik haverommal, úgy hívják Theo. Vasárnap tartja a születésnapi buliját. Nagy partit csapunk. Jön egy csomó osztálytársa is meg a barátnője.

- Furcsa, mert mi is megyünk egy szülinapi bulira vasárnap akit úgyamígy Theonak hívnak. Csak nincs barátnője. Úgye Cortney?-néztem felé.

- Hát...elakartam mondani csak tudod annyira elfoglalt voltál meg minden, hogy nem találtam a megfelelő pillanatot.

- A lényeget Court.-sürgettem, mert mindjárt leértünk én pedug még kiakartam élvezni a maradék időt a kilátásból.

- Összejöttem Theoval.-húzta össze résnyire szemeit úgy nézett felém.

- Hogy mi? Hogyan? Mikor?-léptünk ki a kabinból. - Nem is mondtad, hogy bejön neked.

- Sziasztok lányok!-köszöntött minket Theo. - Hol voltál Brendon? Már mindenhol kerestelek.

- Felültem az óriáskerékre. Nem is mondtad, hogy ilyen szép barátnőd van.-utalt Courtneyra.

- Ne aggódj tudnak róla.-mosolygott rá barátnőm. - Viszont ha már ti is itt vagytok; nem megyünk együtt tovább? Mi még körbe sem néztünk.

Sztár a pácbanOnde histórias criam vida. Descubra agora