Vacsora

4K 198 1
                                    

Ariana szemszöge

El sem hiszem, hogy hallotta! Olyan gáz vagyok. Ráadásul még April is rátett egy lapáttal. Ilyen az én formám...

- Nem is igaz! Férfi énekesekről is mondtam már ezt.-kértem ki magamnak.

- Ne is tagadd Ariana. Odáig vagy értem.-nézett rám Marcus.

- Fogd be! Most épp a nővéremmel beszélek téglafej.-néztem rá szúros szemekkel.

- Na szóval... Mikor menjünk holnap a vidámparkba?-terelte April a témát.

- Ez egy jó kérdés. Szerintem menjünk reggeli után. Amilyen nagy olyan sok időbe is telik bejárni. Egy egész nap elmegy vele.-gondolkodtam hangosan.

- Támogatom az ötletet.-bólogatott nővérem is.

- Én csak egy valamit szeretnék kérdezni. A reggeli alatt hány órát értünk? Csak mert nem szeretnék korán kelni.-mondta komoly hangon Marcus.

- Már vártam mikor mondja, hogy az alvás szépít.-nevetett April. - Hát szerintem olyan nyolckor aztán pedig indulunk. Viszont szerintem én lassan megyek, mert kezdődik a Hírek és tények! Ráadásul ma Maxon is benne lesz.-ábrándozott.

- Igazán?-vonta fel szemöldökét Marcus. - Én nem...szóval nem nézhetném esetleg veled a műsort? Persze ha nincs ellenedre.

- Egy fiúval nézzem a Hírek és tények!-et? Ráadásul saját akaratából nézi? Erre nem mondhatok nemet. Ariana te nem jössz?-nézett rám mosolyogva.

- Tudod mit gondolok arról a gyerekről...-néztem rá rezzenéstelen arccal.

- Rendben megértettem. Menjünk már csak tíz percünk van és popcornt is kell pattogtatni. Ráadásul az egész élőben megy.

Ez után a mondat után mindketten eltűntek a szemeim elől. Mivel unatkoztam ezért lementem a konyhába, hogy megkérdezzem mikor vacsorázunk. Leszaladtam a lépcsőn és a kanapén egy tévé előtt ülő Marcust és egy popcornnal a kezében szaladó Aprilt találtam. Hogy sütötte meg ilyen hamar?

- Szia anya!-értem be a konyhába.

Finom illatok szállingóztak a levegőben. Nem tudtam eldönteni, hogy tésztát vagy csak szimplán popcorn illatot érzek. Tésztás pattogatott kukoricát pedig nem ehettünk vacsorára. Legalábbis a két étel párosítását nézve nem lehetnek finomak együtt csak külön-külön.

- Mi szél hozott erre? Te is nézed Aprillal és Marcusszal a tévét?-nézett rám miközben valamit kavart.

- Nem én csak azért jöttem, hogy megkérdezzem mikor lesz a vacsora. És hogyha már itt vagyok...mi lesz a vacsora?

- Spagetti Susan módra. Odaadnád a hűtőből a Ketchupot?

- Máris.-indultam meg. - A spagettiért bármit.

- Aprópó. Majd szólnál Marcusnak, hogy berendeztük neki a vendégszobát és nyugodtan aludhat ma már ott?-kérdezte miközben kezébe adtam a flakont.

- Persze. Most viszont nem zavarom őket, mert éppen a Hírek és tények!-et nézi Aprillal. Csoda, hogy rá tudta venni nézze vele.

Sztár a pácbanOù les histoires vivent. Découvrez maintenant