Ismerkedés

4.2K 208 6
                                    

Maxon szemszöge

Nem tudom miért, de amikor Ariana elmondta, hogy nem a barátja akinek ajándékot veszünk egy kicsit megkönnyebbültem. Talán ezt észre is vehette, mert furán nézett rám ahogy mosolyogva megyek az utcán. Mondjuk az pont azért volt, mert meghallottam azt a szót, hogy zene. Amikor pedig beléptünk a hangszerbolt ajtaján azt hittem a mennyben vagyok. Pláne mikor megláttam a sarokban heverő gitárokat...

- Jó napot!-köszöntünk az eladónak.

A pult mögött álló fekete hajú nő mosolyogva köszöntött minket. Biztos mivel nem nagyon látott még minket erre felé vagy csak szimplán azért, hogy ne legyen illetlen.

- Sziasztok! Miben segíthetek?-kérdezte még mindig mosolyogva.

- Egy gitárt szeretnénk venni és azt megtudná mondani melyiket ajánlják a legjobban?-kérdeztem tekintetemet körbevezetve a bolton.

- Rendben. Előbb az szeretném tudni, hogy milyen gitárra gondoltak. Elektromos vagy netán sima?

- Ariana?-néztem felé kérdőn.

- Hát nem nagyon értek a gitárokhoz, de azt tudom, hogy sima volt. Ez még megy.-mondta határozottan.

- Rendben akkor a sima gitárokat hátul találjátok a kiegészítők felett.-mutatott abba az irányba ahol az említett dolgokat találjuk beszélt.

- Köszönjük.-mosolyogtam rá majd magam után húzva Arianat hátra fele vettük az irányt.

- Honnan értesz ennyire a gitárokhoz?-fordult felém kíváncsian.

Mégis mit válaszolhattam volna erre? Igazából egy híres énekes vagyok és nem is Marcusnak hanem Maxonnak hívnak, de a szüleim elküldtek mi szerint botrány lett volna egy újságcikkből. Ráadásul a testvéred April teljesen oda van értem.

Na ezt azért tényleg nem mondhattam.

- Csak egyszerűen érdekelnek.-adtam rövid választ.

- Mióta?-kérdezte miközben én a megfelelő gitár után kutattam.

- Úgy hat éves korom óta. Előtte pedig csak a hangjuk tetszett.-ez viszont tényleg igaz volt.

- És most hány éves is vagy?-számolgatott fejben.

- Mi ez valami kínvallatás?-nevettem fel kínosan.

- Nem csak...kíváncsi vagyok rá. Ennyi.-vörösödött el zavarában.

- Nos...amennyiben tényleg nem az FBI egyik titkosügynöke vagy a válaszom tizenkilenc.

- Tizenkilenc?-tátotta el száját.

- Miért te mennyi vagy?-néztem rá felvonva szemöldökömet.

- Két hónapja töltöttem be a tizennyolcat.-válaszolta lejebb húzva pulóvere ujját. - Tudsz rajta jászani is?-terelte a témát újra a gitározásra.

Már megint itt tartunk...

Sztár a pácbanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang