Wendy ft. seulgi - Don't push me [Ballad versiyon]
İki elindeki CD'lere göz atıyordum.Hangisini izleyeceğimize karar verememiştik.En sonunda Ayla filmine karar verdiğimizde kucağımı gösterip patpatladım.Yanıma gülümseyerek gelip kafasını koyup yattı.
"Sonunda sana kavuştum.Baban bizi engellemeyecek."
Babamla konuşmuş olabileceğini düşündüğümde mantıklıydı.İkna etme yeteneği vardı.
"Jimin ?"
Hım sesi çıkardığında filme odaklanmış olduğunu anlamıştım.Onu rahatsız etmemek için çenemi kapatıp ben de filme odaklandım.
"Ne diyeceksin Heayoung ? Söyle hadi."
Suratını televizyondan çekip bana dönmüş gözlerime derince bakıyordu.Hafifçe eğilip dudaklarını öptüm.
"Çok az bu ama !"
Bana sinirlenmişti (!) Kıkır kıkır gülerken elimi alıp avuç içimi öptü.Sırıtıp tekrar kafasını filme çevirdi.
...
"Birlikte yatacağız tabiki Heayoung."
Gözlerimi yuvalarından fırlatıp kısa bakış attığımda kucağımdaki yastığı yatağa fırlattı ve burnumu sıktı.
"Gel hadi.Rahatsız etmeyeceğim."
Jimin ile aynı yatakta yatarsam kalbim durabilirdi.Yanındayken bile fazla heyecanlıydım.Kafamı yana salladım.
"Olmaz !"
Kaşlarını çatarken bahane uydurmaya çalıştım
"Ee, ben reglim gece şey olur felan."
"Az önce yanımdayken üstünü değiştirdin ve ped felan görmedim."
Ne kadar zekiydi, bir dakika ya nasıl bu kadar rahattı !
"Ya aptal !"
Elimi yatağa uzatıp yastığı kavradım ve suratına fırlattım.Yüzünü buruşturup iki ucundan yastığı tuttuğunda bana vuracak sanmıştım ama yatağa bırakıp başını yastığa koymuştu.
"Yastık savaşına gelemeyeceğim Heayoung uykum var."
Diyip beni yatağa çektiğinde bende yanına uzanmış olmuştum.
Öptüm dudaklarındanBen de fırsatçıydım çok iyi biliyordum.