14 🌼

3K 216 25
                                    

RM -reflection

Tavsiye ederim en sevdiğim şarkıdır kendisi... 🌼

Söylediğine gülünmesi gerekirken gülmüyordum çünkü bana üzgün suratı ile bakıyordu.

"Jimin, özür dilerim."

Kekeleyerek söylediğim cümleyle kafasını başka yere çevirdi.Yüzünü tutup kendime çevirdiğimde gözlerine kilitledim gözlerimi.

"Tek büyüdüm, tek başıma kendime baktım.Kimse yanımda olmadı, çocuk gibiyim."

Evet bedeni büyüsede ruhu, benliği küçük saf bir çocuk gibiydi.

"Jimin-sshi bu senin suçun değildi."

Bana baktı ve ellerini benim ellerimin üstüne koydu.

"Bana saygı ifadesiyle konuşma Heayoung kaçıncıya diyorum."

Pekala dediğimde ellerimi yüzünden çekti.

"Beni bırakacak mısın ?"

Ona tüm samimiyetimle cevap verdim.

"Seni ailen gibi bırakmayacağım Jimin asla bırakmayacağım eğer bir gün babam beni bulursa gitmeyeceğim."

Beni sarsarak kızmaya başladı.

"Hayır baban seni bulursa gideceksin seni bulmamaları için elimden geleni yaptım fakat bulurlarsa zaten seni çok seviyordur Heayoung gideceksin ne olursa olsun tamam mı ,güzelim."

Kafamı sallamam ile sarıldı.Üçüncüye sarılıyordu.İlk tanıştığımızda da sarılmıştı.
Onun sevgiye ihtiyacı vardı.

Ona sevgiyi öğretecektim ailesi yerine geçip öyle davranacakyım ki onun bir suçu yoktu.

Düşüncelerimden ayrılıp bende ona sarıldım.Sarılınca çok iyi hissettiğimi fark etmiştim.Tek ona mı özeldi bilmiyorum fakat oldukça hoşuma gittiği su götürmez bir gerçekti.

"Heayoung galiba...

hırsız • park jimin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin