Selena Gomez - Wolves
Gök gürültüsü ile sıçrayarak uyandım lanet şey bir dakika ? Tek gök gürültüsü değil kapı tıklama sesi gelmişti.Jimin miydi ?
"Jimin sen misin ?"
Kapının arkasındaki kişi her kimse cevap vermeden kapıyı açıp içeri dalınca yorganıma sindim.
"Koltuğa kahve döktüm yanında yatsam olur mu ?"
Bahane miydi acaba neden bahane olsun kendine gel kızım.
"Peki."
Memmuniyetle gülüp yanıma uzandı.
"Seni rahatsız etmeyeceğim merak etme Hea."
Sesimi çıkarmadan sırtımı ona döndüm.Yorganı o üstünü örtsün diye onun tarafına ittirdim.
...Yanımdaki boşlukla uyandığımda etrafta gözlerimi gezdirdim
Yoktu aşağıdaydı muhtemelen.
Aşağıya indiğimde masada oturmuş gevrek yediğini gördüm."Jimin fakir misin sen. Ne gevreği ?"
Telefonuna dalmış bir durumdan kurtulup kafasını kaldırdı.
"Fakirlikle alakası yok tadı güzel."
Ah tabiki de birine iphone aldıysa tabi zengindir aptal. Bir de hırsızdan bahsediyoruz.
Bir dakika telefon demişken kılıflar...Koşarak dış kapının yanına geldiğimde dibindeki poşetlerle karşılaştım.
Gülümseyerek elime aldım.Ne zaman verecektim,daha doğrusu verecek miydim ona bile emin değildim.Elime poşetleri alıp fark ettirmeden yukarı çıkacaktım ki,
"Onlar ne ?"
Kafasını kaşıyıp yanıma gelirken merdivenleri hızlıca çıkmaya başladım o da hızlıca beni takip ediyordu.
"Ya! Ne var onun içinde Heayoung ?"
Söylemeyeceğim işte peşimi bıraksana be adam.
Odama girip yatağın öbür tarafına geçtim."Jimin koltukta kahve lekesi felan yoktu bahaneydi değil mi ?"
Bana şaşkınca bakarken bende ona gözlerimi kısarak baktım.Evet poşetleri almaya giderken koltuğa bakmıştım ve hiç bir iz bile yoktu.
"Hayır bahane değildi sadece kork-- Her neyse onun içinde ne var !?"
Elini hemen uzatıp poşeti kapınca ters çevirdi.Kutu yatağa düşünce almak için harekete geçmiştim ki önce o almıştı.Kutuyu yırtıp içini açınca ne olduğunu anlamaya çalıştı.
"Bu telefon kılıfı çok güzelmiş.Uuu ismim yazıyor çok teşekkürler ismim yazdığına göre herhalde benim.İlk hediyem bu teşekkürler."
Gözleri dolu bana bakarken kollarını bana sardı.
"Hediye çok güzelmiş ilk hediyemin senden alacağım aklımdan geçmezdi."
Saçlarımı okşarken benim de gözlerim dolmuştu ve kendimi tutamamış akmasına izin vermiştim.Bu ne duygusallık adamım ?