GDragon ft. Kim Jennie - Black
"Heayoung."
Ayaklarımı sürte sürte babamla 'eski' sevgilimin yanına gittim.
"Evet ?"
Sandalyenin kolçaklarına tutunup ayağa kalktı ve omzuma bir kaç kere vurdu.
"Gerisi sende."
Camlı kapıdan geçip salona ilerleyince Jimin'e baktım.Bana değil kucağına koyduğu ellerine bakıyordu.
"Dinliyorum."
Kafasını aniden kaldırdı ve bana birden sarıldı.
"Yapma" Geri çekilmeye çalışsam da pek etki etmiyordu.
Kollarını belime daha sıkı sarmalamasıyla nefes alışverişim düzensizleşmişti."Ben üzgünüm Heayoung, üzgünüm."
Sinirle onu itleyip geri çekildim.
"Bırak kalsın, umrumda değil."
Gözlerinden inci tanesi gibi akıp giden gözyaşlarına gözlerimi diktim.
Yumuşama.
"Sadece nolduğunu söyle ve çık git evden."
Kafasını 'tamam' anlamında salladı ve derin bir nefes aldı.
"Hamile olduğun için öyke davranmıştım.Henüz baba olmaya hazır değil zannediyordum kendimi ama-"
"Bir dakika ne ! Jimin ben hamile falan değilim ki ?"
Küçük gözleri irileşerek bana bakarken başımı yukarı kaldırdım ve yutkundum.
"Ben o gün öyle masa hazırlayınca hamileyim diyeceğini sanmıştım."
Gözlerimi devirdim.
Sağa sola kafamı sallarken tekrar sarıldı. Beni dinlemeyem oydu. Bunca zamandır kendimi suçluyordum ama suçlu olan o olduğu için rahatlamıştım."Özür dilerim, özür dilerim, özür diler-"
"Yeter artık, öğrendiğine göre gidebilirsin."
Ellerimi tutup bana umutla baktı.Affetmek istiyordum ama o gün beni dinleseydi bunlar olmayacaktı.
"O gün seni dinlemek isterdim ama yapmadım. Beni affeder misin ?"
Gözlerimi kaçırıp bizi izleyen babama baktım.Sadece gülümsemişti.
"Tamam."
Ben de kollarımı onun boynuna sarmıştım.Koyu pembe tişörtüne burnumu bastırırken kokusuyla bir gülümseme oluşmuştu dudaklarımda.
Çok özlemiştim onuç"Odana geçelim mi ?"
Kafamla onaylayıp odama götürdüm elini tutup.
Cam kenarındaki sedirlere oturduğumuzda ben de göğsüne yaslanmıştım."Çok özlemişim."
"Çok özlemişim."
İkimizin de aynı anda söylememizle güldüm.Burnuma öpücük kondurduğunda ben de onun burnuna yaklaştım.
Tam öpecekken kafasını aşağıya indirmişti.Dudaklarına dudaklarım değdiğinde gülmüştü.
Dişlerini öptüğümde alt dudağımı kavramıştı.