21 🌼

2.7K 180 23
                                    

Seks yaptığımız zamanın ardından iki hafta geçmişti ve bir kaç kere daha birlikte olmuştuk bu süreç içerisinde de ciddi değişmeler vardı.

Ne ben ona yaklaşıyordum ne de o bana yaklaşıyordu.İkimiz aynı odada kalsakta sadece birbirimize gülümsüyorduk veya konuşmamız gerektiğinde konuşuyorduk.

Bu durumdan sıkılmıştım fakat çok fazla utanıyordum.Utanmamı engellemek ve biraz da kaynaşmak için bu akşamı özel kılmak istemiştim.

"Yemek hazırlayacağım."

Ayağa fırlayıp internette lezzeti bol olan yemeklere göz gezdiriyordum.Acıktığımı her farklı yemek resmine geçerken karnımın gurultusundan anlamıştım.

"Sabret Heayoung şimdi sevgiline güzel bir sofra hazırla."

Ellerimi çırpıp yemek seçtiğimde yapmaya koyuldum.

....

Yemeklerin pişmesini bekliyordum.Aklıma gelen fikirle ocağın başından ayrılıp kapağı tencerenin üstüne kapattım ve yukarı çıktım.

Gözüme güzel bir elbise kestirdiğimde yatağa fırlattım.Peki ayakkabı ?

Şık bir ayakkabım yoktu zaten buraya tam anlamıyla yerleşmemiştim.Sadece kıyafet alışverişi yapmıştık geçen zaman içinde onda da zaten güvenlik kovalamıştı.

Evi öylece gezinirken aklıma babetlerim geldi.Evden buraya gelirken babetle gelmiştim.

Eski de olsa giyilebilirdi.Elime alıp ıslak mendille temizlemeye başladım.

...

Her şey hazırdı sadece o eksikti.Tam onu düşündüğüm sırada anahtar sesi geldiğinde nefesimi tuttum.

İçeri yorgun halde girdiğinde beklentiyle yüzüne baktım.Şaşkınlıkla bir masaya bir de bana bakarken elindeki poşeti bıraktı ve bana ilerledi.

"Çok güzel olmuş, sen ise daha güzelsin."

Kafamı eğdim bun abile utanabiliyordum.

"Beğenmene sevindim, otursana."

Elimi tutup beni otutturdu ve kendi yerine geçti.Yemeği koymak için mutfağa döndüm ve derin bir nefes aldım.Sık sık nefes alıp duruyordum.

Sakinsin Heayoung.

Dolu tabaklarla masaya döndüğümde mutsuz ve endişe yüklü bir surat beklemiyordum.
Tabağı önüne koyduğumda zorla gülümsedi ve eline çatalını aldı.

"İyi misin Jimin ?"

"E-evet Heayoung merak etme."

Emin değildim.İyi görünmüyordu ve içimi sıkıntı kapladığını hissettim.

"Pekala,ye hadi."

"Bana bir şey söylemeyecek misin ?"

*Jimin'in ağzından*

"Bana bir şey söylemeyecek misin ?"

Ona yönelttiğim soruyla kafasını kaldırdı ve yüzüme bir kaç saniye baktı.

"Şey aslında evet."

Bana hamile olduğunu söyleyeceğini biliyordum. Kaç gündür konuşmuyorduk fakat ben bebeğe bakacak durumda değildim.

"Ben doydum sonra söylersin."

Ayağa kalkıp suratına bakmadan odaya çıktım.

*Heayoung'dan devam*

Öylece hiç bir şey demeyip kalkmasının ardından dört dakika geçmişti ve hala elimi çeneme koymuş düşünüyordum.Ne olmuştu ki ?

Ona sadece bir kaç gündür onla konuşmadığım için özür dileyecektim.

...

hırsız • park jimin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin