25 🌼 ( final )

3K 176 46
                                    

Stray Kids - Hellevator

Şuan el ele sokak aralarında dolaşıyorduk.Saçma bir şekilde bu bile huzur veriyordu.
Sonuçta o yanımda değil mi ?

Kendi kendime sırıtırken bu halime gülen ona yalandan kızdım.

"Birde gizli gizli izliyor ya."

Koluna hafifçe vurduğumda kolu kopmuşçasına tutarken gözlerimi devirdim.

"Canın aşırı tatlı." dediğimde "Yesene o zaman." demişti dudaklarını uzatıp.

Elimle dudağına vurduğumda ikimizde kahkaha atmıştık. Kolunu omzuma attığında ağır olduğunu fark ettim.
Sevgiliden ağaya geçiş yapıyoruz arkadaşlar.

"Jimin ben senin neyinim ?"

Bana üstten bakarken gözlerim dolgun dudişlerine kaydı.

"Sen benim karımsın."

Gözlerimi pörletirken gülüp saçlarımı karıştırdı.

"Neden şaşırdın sonuçta olacaksın ?"

Hayran olmuş bakışlarım suratımı kaplarken eğilip yanağımı öptü.

Ben de parmak uçlarımla kalkıp yanağına yaklaştım.Kafasını çevirir öpüşürüz zannediyordum ama odun ya hani o yüzden ben çenesini kavrayıp kafasını çevirdim.

Son zamanlarda tek ben öpüyordum.Seni hergele öpsene beni.

Ayrıldığımda belimden kavrayıp bu sefer o başlattı.Hiçbir şey yapmayacaktım.Öylece beklerken güldüğünü anlamıştım gerilen dudaklarından.

"Kızdın mı sen bana ?"

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp kollarımı kavuşturdum ve hızlıca yürümeye başladım.

"Bekle beni."

Dinlemeyip devam ettiğimde gözlerini devirdi ve elimi tutup hırkasının içine göğsüne isabet tuttu.

"Hızlı atıyor mu ?"

"Kalbin durmuş Jimin bir şey hissetmiyorum."

Derken bana sinirle baktı.Kahkaha attım.

"Kütük."

Bana dediği şeyle elimi hızla çektim. Kendi neydi sanki ? Prense bakın hele.

"Odun, yontulmamışından hem de."

Kahkahayı bastığında cama tanımadığım bir teyze çıktığında durmuş öylecr bekliyordumç

"Sizi görgüsüzler, gidin benim mahallemden !"

"Teyzeciğim tapuyu göster gidelim."

Klsaik sözü söylediğimde bastonu bize fırlattı.Doğru okudunuz bastonu fırlattı.
Baston yere çarparken ikimizde bilerek gürültülü bir şekilde kahkaha attık.

"Bak hala !"

bize bağırmaya devam eden teyzeye el salladım.
O sırada gülerek uzaklaşmaya başlamıştık.

"Görüşürüz teyze !"

Dedi camı kapatmakta olan yaşlı kadına seslenerek.Ben ise onun kusursuz yüz hatlarına dalmıştım.

O mükemmel bir eş adayıydı.

.

Merhaba arkadaşlar burada final veriyorum geç geldi baya hem de ama girmek istemedim bazı nedenlerden dolayı.

Yeni hikayelerimde görüşmek üzereeee...

Sağlıcakla kalın ♡♡

hırsız • park jimin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin