Selena Gomez - Feel me
"Hadi Jimin daha hızlı."
Kafamı saniyesinde ona çevirdim fakat önüme tekrar geri baktığımda kapıya kafa atacaktım ki Jimin beni geçip kapıyı ittirdi.
"Önüne bak Heayoung bana değil."
Azarlamasını umursamadan kapının penceresinden güvenliği izlediğimde yaklaşmasına yakın bir sürede bizi yakalamaması için yerden aldığım tahtayı kapıya dayadım bir süre sonra güvenlikçi söylenmeye başladı.
"Sizi veletler giriş kapısı varken neden burası !"
Yanımdaki şahıs kahkaha patlatınca gözlerimi devirip az önce girdiğimiz alışveriş merkezinde göz gezdirdim.
Büyük avize tam ortaya konmuş dört bir yanında da küçük avizeler vardı.Yılbaşı yaklaştığı için de büyük avizenin tam altına süslenmiş ağaç vardı.
"Hadi Heayoung bu kadar incelediğin yeter gidelim."Elimden tutup nereye gittiğimizi bilmediğim yere sürüklemesine izin verdim. Sonunda durmasıyla bende durdum ve nereye geldiğimize baktım.Kadın kıyafetleri satan bir mağazaydı.
"Umarım burada bir kaç parça kıyafet bulabilirsin sen gezerken ben de markete giderim."
Elime para tutuşturdu bana bakıp gülümsedikten sonra arkasını dönüp yürüyen merdivenlere ilerledi
fakat bana tavsiye verip ne alacağıma karar vermesini istediğim için gitmesine izin vermemek adına kolundan yakaldım."Gitme birlikte markete de gideriz bana tavsiye ver pek anlamıyorum kıyafet kombinlemekten."
Üzerimi süzmeye başladığında bende kıyafetlerime baktım."Aslında doğru söylüyorsun eşofmanla alışveriş merkezine gelmek de, bilemedim." Gülmeye başladığında karnına dirseğimi geçirdim, rahat bir insanım ben bir kere düğüne bile giderdim eşofmanla.
"En azından simsiyah yani şuan üzerindekileri kast ediyorum," Diyip parmağımla üstünü gösterdim. "Cenaze törenine gidiyormuşçasına giyinmedim Jimin."Alayla söylediğim şeye karşılık tek kaşını kaldırdı.
"Kim alışveriş merkezine böyle gelir ?"
Onun da az önce söylediği cümleyi söylemesiyle sinirli gözükmeye çalışarak kolunu cimcimlikledim bu sefer."Gidelim artık sıkıldım." Yarım saattir aynı yerde dikilip didişiyorduk, dikkat çekecektik.
"Yürü hadi."Arkamdan ittirip mağazaya girmemizle üç çalışan bize doğru gelmeye başladı.
"Hoşgeldiniz."diyip Jimin'in kolundan tuttu bir çalışan. O ise bundan hoşlanmamış gibi fark ettirerek kolunu hızla çekti.
"Merhaba hoşbulduk, ben de sevgilime kıyafet alacaktım da yardımcı olursanız sevinirim." Sevgilim? Çalışana hava atarak sırıttığımda üçünün de yüzünün düştüğünü gördüm.
Ağlayın.
Hiç birinden ses gelmemesiyle elimi önlerinde salladım. "Yardımcı olacak mısınız?"
Birbirlerine baktıktan sonra içlerinden birini öksürük tuttu.
Öksür yavrum öksür gül gibi çocuğu kaçırdın ben olsaydım bana da fenalık gelirdi valla."Ee şurası size göre." diyip bir bölümü gösterdi ve konuşmama kalmadan gözden kaybolmuşlardı.
"Gösterdiği yere gidelim Heayoung, ve ayrıca onların düşmanı gibiymiş gibi bakmayı da kes içlerine düştün."