Oy sınırı=20
Karşı da Bera vardı ve biz şuan amaçsızca bakışıyorduk. Yaklaşık beş dakika sonra koşarak yanımıza geldi ve elini Dilara'ya doğru uzatıp benimle konuşmaya başladı.
"Yenge tanıştırsana bizi."
"Tanıştırmaya gerek yok Bera görüşürüz."
Dedim ve Dilara'yı da çekip yürümeye başladım. Hem bunun sevgilisi yok mu be? Neydi? Heh Beren. Güzel kız.
Akşamına zorla da olsa Dilara ile ayrıldık ve annemle geri otobüse bindik. İznim bitti ve yarın okul var. Pufffff
Puflama
Ufffff
Uflama
Offff
Oflama
Aman be iç ses sanane hayır yani seni ne ilgilendirir.
İyi be
Yürü anca gidersin iç ses hade abem hade.
"Yarın okula geliyor musun Nefes'im?"
"Eveettt"
"Özledim seni."
"Ben okulu özlemedim."
"Beni?"
"Tanımadığım kişiyi özleyemem!"
"Hmm."
"Mesaj da atmadın."
"Ne o beni mi bekledin?"
"Aklıma bile gelmedi. Zaten Dilara'yla konuştum uzak durucam senden."
"Yakın değilsin ki zaten."
"Olsun daha da uzaklaşıcam.."
Anonim Bey kişisi engellendi.
"Nefes yapma!"
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz."Nefes kaldır şu engeli"
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz."Bak nasıl gönderiyorum."
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz."Siktir gönderemiyormuşum!"
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz."Bo koşoyo mosoj gondoromozsonoz!"
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz."Lan siktir git senin gibi uygulamanında..."
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz."Lan bi uygulama da niye engel denen nalet olur ki?"
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz."Anladık lan gönderemiyoruz"
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz."Gidiyom lan ben.
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.Evet Anonim Bey'i engelledim. Büyük ihtimalle sinirle mesaj atmaya devam ediyordur.
Merak ediyor muyum? Saçmalamayın etmiyorum tabiki. Ay tövbe vallaha çarpılacam şimdi. Şuan meraktan ölmek üzereyim. Sanırım meraktan ölen ilk insan olarak tarihe geçicem. Ay öf püf of bunaldım bu ne yaa.
Müzik dersinde hocanın ısrarlarıyla değil tabi ki kendi can sıkıntımdan teneffüsde bağlama çalmaya başladım. Başka sınıftan bi kızında hocayla işi mi ne varmış. Ben çalarken gelip söyledi. Sesi gerçekten harika.
Öyle ağırım ki kendime
Sen benden gittin gideli.
Yazım kış olmuş tenime
Sen benden gittin gideli...Çok güzel değil mi yaa???
Hoca alkışlayarak bize doğru gelince ikimizde mal gibi birbirimize bakıp hocaya döndük. Hoca anlamış olucak ki konuşmaya başladı.
"Nefes ve Ece hayırlı olsun. Bundan sonra çalışmalara başlicaz. Zaten okulda musical pragramı olucaktı. Artık sizde dahilsiniz."
Ece anlamamış gibi bakarken ben konuşmaya başladım.
"Hocam olmaz!"
"Niye olmazmış?"
"Bilmem yani olmaz herhalde"
"Nefes geçerli bi nedenin yoksa boşuna uğraşma. Ece senin bi sorunun var mı?"
Ece olumsuz anlamda kafasını sağa sola sallayınca. Hoca da 'süper' diyip gitti. Bu Ece de zaten sessiz birine benziyordu ya neyse. Sorun o değil şuan.
Lan benim dinlenmeye vaktim olmicak ama yaa. Haftalık etkinlik programımı sayıyorum.
1-Kick boxs
2-Halk oyunları
3-Bağlama kursu
4-Okul musicali (yeni çıktı buda)Ooff şimdi küçük bi hesap yaparsak. Her gün beş de okuldan çıkıyorum. Bu musical işi okul saatleri olur herhalde. Normal de bana cumartesi günlerini de sayarsak okul dışı 15 saat kalıyor. Bir saat bağlama kursum 14. İki saat halk oyunları 12.
Dört saat kick box 8.
E benim bide çalışmam gereken derslerim var seneye bölüm seçicez.
BİTTİM BEN.Oflayarak bizimkilere anlatınca benden çok sevindiler yeminle. Hayır yani nerden geliyor bu heves. Beyza aklıma gelince diğerlerine bakıp...
"Beyza nerde lan?"
"Sence?"
"Kantinde deme gene?"
"Sorman hata."
Şara bende gitcem diye ayaklanıp biz konuşmadan koşup çıktı sınıftan.
Elinde yaklaşık 10 paket krakerle gelince gözlerimi pörtletip baktım ona.Kendi kendine gülmekten cevap veremiyor orası başka kesin rezil oldu bu hâlde. Ayağa kalkıp krakerlerden birini alıp yerime geçtim. Bana pis pis baksada şuan tınladığım söylenemez açıkcası.
Bi kaç gün sonra her şey normal giderken yorgunluktan ölüyordum nedenine gelirsek hoca musical çalışmalarını okul sonraları haftada iki saat olarak aldı ve bana kalan süre 6 saat. Ne ka güzel ne ka güzel.
Hocanın gelmesini beklerken aklıma Anonim Bey geldi. O hâlâ engelliydi ve ben onu unutmuştum. Merak edip telefondan WhatsApp'a girdim ve engeli kaldırdım. Anına mesaj geldi bunu mu bekliyodu ki?
"Nefes nerdesin sen ya?"
"Okuldaa"
"Onu mu sordum ben?"
"Evet onu sordun."
"Bu engeli niye kaldırmadın kaç gündür?"
"Unutmuşum"
"Neyse bi daha engel atmak yok SAKIN!"
Kendi kendime hı hı diyip onu sessize aldım interneti kapattım ve telefonu sessize alıp kenara koydum.
ONDAN UZAK DURUCAM
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hepinize merhaba Küçük Anonimlerim
Doksan beş okunmaya 18 oy tebrik ediyorum gerçekten. Yapıcanız tek şey yıldıza basmakken bölümü tekrar yazmanızı istiyormuşum gibi davranıyorsunuz. Yorumu bile geçtim artık. Klavye kullanmayı sevmiyorsunuz anladım onu.
Sadece tek bir tuş ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey
Humor"Niye bu kadar çok anonim istiyosun?" "Sana bir itirafta bulunucam." "Şu ana kadar sevgilin olmamasında etkim var." "Lan ben bi sene boyunca boşuna mı günaha girdim?" "Ne dediğini anlamadım..." "Diyorum ki sevgilim yok diye diğerlerinin ar...