"Bişey değil neyse sana küçük bir sürprizim var."
______________________________________
Aradan iki saat geçti ama hâlâ mesaj falan yok. İnsan sürprizim var diyip bırakmaz ki! Yani bence bırakmamalı.
Zil çalınca sınıfa gidip oturdum. Yaşadıklarım saçma geliyor ama bi yandan da deli gibi merak ediyorum.
Kim merak etmez ki?
Aradan iki gün geçmesine rağmen hiç bir mesaj atmadı. En son dayanamayıp ben attım. Saçma gelebilir ama hiç öyle triplere giremicem şuan. Çook merak ettim açıkçası.
"Oohhoo sözde sürprizin vardı?"
"Sözde değil var!"
"Hani nerde? Ben mi göremiyorum?"
"İzin verirsen işimi halledicem Nefes'im"
"Ama yaa hem Nefes'im diyosun, hem sürprizim var diyosun hemde hediyemi vermiyorsun!"
"Bu kadar istediğini bilmiyodum açıkcası."
"Senin bilmediğin o kadar çok isteğim var ki!"
"Mesela?"
"Hmm seninle tanışmak mesela"
"Yavaş güzelim yavaş. Zamanla olucak inşallah. Beni reddetme ihtimalini ortadan kaldırmak için uğraşıyorum sadece"
"Reddedicem ne malum?"
"Sevgili istiyorum diyosun ama sadece sizin kızların yanında yani şaka olarak. Gelip biri teklif etse hayır diceksin. Ki edemezler o ayrı"
"Ne yazdın yaa! bitti mi?"
"Bitti. Kurduğum en uzun cümleydi sanırım. Tarihe geçebilir. "
"Tamam anladım bunun şaka olduğunu biliyosun ama ne âlâkâ? Niye gelmiyosun yani?"
"Ne kadar yakışıklı olsam da az da olsa beni reddetme ihtimalin var. Ben ihtimallerle yaşamam onu ortadan kaldırmalıyım."
"Peki"
Anonim Bey'den
Peki dedi. Sadece peki. O kadar uzun cümle kurdum ve peki dedi. Bunun kız olduğuna emin miyiz ya?
Ben buna nasıl aşık oldum acaba?
Yuh ya şuan resmen şoktan çıkamıyorum. Neyse kendime gelmem lazım. İzmir'in kapalı çarşısındayım ve önceden hazırlattığım hediyeyi almam gerek.
Nefes
Yemin ediyorum birazdan çatlayabilirim. Hayır yani ver bitsin nedir bu havalar. Off yarın da Cumartesi zaten kursa da gelmiyodur bu şimdi ego!
Nerden biliyon acep gelip gelmediğini?
Doğru diyon iç sesim ama gelmiyodur heralde egoya baksana.
Kızım sanane egosundan hem ne âlâkâ?
İç sesim sus bakim ben anlarım sen anlamazsın.
Hay aman gidiyom ben.
Git.
Yırtık dondan çıkar gibi heryerden çıkıyo dengesiz ya. Neyse. Şimdi 'MOR' kulaklığımla eve giderken o taşı gördüm. Tabiki meraklandım çünkü evimin olduğu sokaktayım şuan ve o bi evden çıkıyodu. Hemen yanına gidip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey
Humor"Niye bu kadar çok anonim istiyosun?" "Sana bir itirafta bulunucam." "Şu ana kadar sevgilin olmamasında etkim var." "Lan ben bi sene boyunca boşuna mı günaha girdim?" "Ne dediğini anlamadım..." "Diyorum ki sevgilim yok diye diğerlerinin ar...