10-Numaralarla Oyun

6.9K 443 94
                                    

Oy sınırı koymicam bi süre sinir etmekten başka bi işe yaramıyor.

-----------------------------------------------------------

Anonim Bey'den

"Lan Nefes uzak dur şunlardan."

Evet. Şu an olanlar şunlar.
Nefes yine arkadaşlarıyla kakari kikiri. Ya gülsün gülmek yakışır da sorun şu erkekler bakıyor. Onlarda sanki bok var gibi neyine bakıyolarsa.  Nefes bana görüldü atıp cevap vermedi ve daha çok gülmeye başladı. Hay ben böyle işin var ya ta neyse ağzımı bozmicam.

Bu arada Nefes beni önceden tanıyor. Hatta arkadaşları da tanıyor. Keşke başında soğuk davranmasaydım. Ne biliyim sonradan böyle olacağını.

"Nefes gülmeyi bırak yoksa sana bakan erkeklere yazık olcak."

"Peh boş tehdit yapma Anonim. Karışma da bana!"

"Boş tehdit?"

"Hee aynen boş tehdit napcan ki zaten?"

"Görürsün sen"

Şuan bilin bakalım napıyorum. Yada siz çok düşünmeyin ben söyliyim. Şu dokuzlarda ki Elif Karar vardı ya hani onun yanına gidiyorum.

Nedenine gelirsek bekleyin ve görün.
Sınıflarına girince direk konuşmaya başladım.

"Elif kalk!"

"Noldu gene ya?"

"Hadi çabuk kalk. Bahçede sana gösterdim kişilerin numarasını alcaksın."

"Niye?"

"Sanane. Sorgulama. Numaralarını al ve bana ver. Şimdi"

Elif oflayarak kalktı ve yürümeye başladı. Çocuklar hâlâ Nefes'e baktıkları için seçmem zor olmadı tabi ki. Hepsini tek tek gösterdim ve beklemeye başladım.

Yaklaşık yarım saat sonra Elif elinde ki kağıtla gelip kağıdı bana verdi.

"Numaraların hepsini yazdım buraya. Onlarda bende dursun kullanırım belki."

Dedi ve göz kırpıp gitti. Arkasından gözlerimi devirdim tabi ki. Şimdi son kez Nefes'i uyarmam gerek.

"Sözümü dinliyo musun? Yapcamı yapıyim mi?"

"Ne halin varsa gör. Bana karışma."

Valla benden günah gittii. Şimdi gelelim numaralara. Erkekler tuvaletine gidip tüm kapılara farklı numaralardan yazdım. Üzerlerine de meşgur cümlemiz. Gerçi bu pek meşhur değil ben buldum. Tamam tamam merak etmeyin söylüyorum.
Cümle şu:
Beni isteyeniniz varsa arayın.

Mutlu muyum? Tabi ki evet.

Bakalım şimdi napıcak o erkek bozuntuları. Yani tamam bende erkeğim sonuçda ama her önüme gelene de bakmıyorum neticede dimi yani? 

Yazardan

Okulun ortalarına doğru numaraları yazılan yaklaşık 10 erkeği aramaya başladılar. E haliyle en az 800 kişilik okul yarısından çoğu erkek.

Bi kaçının telefon konuşmaları

1
"Selam bebişim naber?"

"Sen kimsin lan"

"Aa bebeğim lanlı lunlu yakışmıyor ama sana"

"Gerizekalı bebeğim falan. Erkeğim olum ben sesimden de mi anlamadın?"

Anonim BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin