12-Ben Onu Gördüm kii!

6.7K 370 119
                                    

İthaf:dusmanist03 aramıza eskiden katılmış ama hayalet okurluktan yeni çıkmış bir Küçük Anonim. Tekrar hoşgeldin. İyi ki gelmişsin...

Şimdi içerde oturmuş bacaklarımı uzatmış televizyon izliyorum. Ama televizyon kapalı. Ayrıca yarı oturur yarı yatar pozisyondayım. O nasıl oluyor demeyin. Ben yaparsam olur.

Şuan televizyon kapalı ama ben televizyonu izliyorum. Çünkü sabah gördüğüm şeyi düşünüyorum.

Hee siz de merak ettiniz dimi? Hemen açıklıyorum.

Sabah uyandığımda onun uyuyor olduğunu fark edince biraz telefona baktım. Ama sonradan Anonim Bey uyanıp hemen telefonu kapattı. Ama o kapatmadan önce ben bi ayrıntıyı çoktan fark etmiştim. O ayrıntı ne mi?

Anonim Bey'in bileğinde bileklik var ve üzerinde K harfi var.(multimedia)
Aynı bileklik ama kolyesi, üzerinde de N harfi var. Demek ki ismi K harfi ile başlıyor.

Çok zekisin Nefes.
Biliyorum iç ses tşk.
Öd. Canım. Adeta fışkırıyor.
Eheh tşk tşk.
Ama küçük bir sorun var.
Noldu iç ses noldu?
Fışkıra fışkıra sana kalmamış!
Hıı iç ses hıı. Çok biliyon zaten sen.Hı.
Tşk cnm. Bb

Şimdi okula gittiğim zaman yapacağım ilk ve tek şey (zaten işsiz gibi dolanıyorum) neyse konumuz bu değil. Okula gidince yapacağım ilk ve tek şey 9 lar hariç 10-11-12 lerde ki K harfi ile başlayan erkekleri bulmak. Kim bilir kaç tane var?
Ama en azından az olsada elenen elenecek.

Bunları unutturan şey ise karnımın gurultusuydu. Şimdi size bir itirafda bulunucam ama çatlamayın oldu mu?

Ben acıktığımı hissetmem. Yemek yemek için kullandığım yöntemler ya can sıkıntısıdır ya da karın gurultum.

Evet şu an ikinci seçenekteyiz.
Ben size açıklama yapıyorum da benim karnım gurulduyor. İzninizle ben mutfağa gidiyorum...

Mutfağa gelince canım ilk önce ıvır zıvır istese de...
Sözünü balla kesiyorum ama sallama Nefes sallama. Üşeniyorum desene sen şuna.
Balla da kesmedin ama neyse iç ses evet belki biraz üşeniyor olabilirim ama...
Biraz derken?
Ay iç ses yeter. Tamam üşengecim. Yani nefes almaya bile üşeniyorum tamam kabul. Ama şu an ben üşengeçliğimden yemek hazırlamazken sana açıklama yapıyorum. Saçma değil mi?
Evet böyle anlatınca da saçma oldu. Neyse gidiyorum ben.
E zahmet olcak iç ses. Yürü git işine.

Tam oturduğum sandalyeden kalkarken mesaj geldi. Yeleğimin cebinden telefonu çıkartıp gelen mesaja baktım. Sizce kim?
Bence doğru tahmin ettiniz.

Anonim Bey

"Nefes napıyorsun?"

"Kendime gaz vermeye çalışıyorum."

"Hayırdır neye üşendin yine?"

"Eheh. Göbüşüm benimle iletişim kuracak yakında az kaldı."

"Oha senin göbüşün mü var?"

"Herkesin var."

"Benim yok. Benim karnımı yiyenin göbüşü oluyor genelde😉"

"Vaayy Anonim Bey özgüven merkezin büyük belli. Baklavalarım var diyorsun!"

"Her zaman Nefes'im"

"Desene seni bulmak için seçenek olan kişiler daralıyor"

"O nasıl oluyor?"

"Şöyle ki. İsmin K harfiyle başlıyor. Boyun benden uzun. 9 değilsin. Kaslısın."

"Görmüş olamazsın dimi?"

"Neyi?"

"K harfi dedin"

"Evet dedim"

"Gördün mü yani? Görmüş olamazsın dimi?"

"Sana bi haber veriyim mi?"

"Korkuyorum valla Nefes"

"Korkma korkma"

"Hadi Bismillah. Yolla gelsin"

"O 'K' harfi var ya hani"

"Evet"

"Ben onu gördüm kii!"

Biliyorum. Aşırı aşırı kısa oldu. Ama tam sınav haftasının ortasındayım. Her gün sınav mı olur arkadaş yaa. Neyse öhöm öhöm. Konuma dönüyorum.

Bölüm kısa olduğu için fırsat bulabilirsem bu hafta tekrar bölüm atarım. Zamanım olmadığı için bu saatte geldi bu.

Hepinize okuma saatinize göre;

Günaydın

İyi günler

Hayırlı akşamlar

İyi geceler.

Okuma saatinizi ve tarihinizi yazın.

Saat: 02.37

Anonim BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin